Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 85 40 160
1.5.8.) Numer faksu: 61 85 21 441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oke.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7724598-82fd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013438/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.oke.poznan.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty należy składać w języku polskim za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/). Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Komunikacja w postępowaniu (nie dotyczy składania ofert) odbywa się za pomocą poczty elektronicznej sekretariat@oke.poznan.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej na adres e-mail sekretariat@oke.poznan.pl nie może przekroczyć łącznie z załącznikami 20MB. Poczta elektroniczna nie przyjmuje załączników typu EXE, MSI itp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z 4.05.2016 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Gronowej 22, kod 61-655. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Andrzej Popiół. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych, proszę kontaktować się pisemnie na adres siedziby OKE, pocztą elektroniczną na adres iod@oke.poznan.pl lub telefonicznie (61) 85 40 160. Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OKEP-WOA-260/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór ze szkół i placówek na terenie województw: lubuskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego (zwanych dalej Szkołami) przesyłek podlegających szczególnej ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem, naruszeniem lub utratą (zwanych dalej Przesyłkami) oraz ich dostarczenie do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców. Szczegółowe wykazy Szkół w rozbiciu terytorialnym przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Odbiór Przesyłek musi być dokonany w jedenastu wskazanych dniach w podanym dla każdej Szkoły przedziale czasowym. Zamawiający ustala dwa przedziały czasowe: pierwszy w godzinach od 13:30 do 16:00, drugi w godzinach od 18:30 do 21:00 (odbiór Przesyłek w innym czasie wymaga każdorazowo uzgodnienia z dyrektorem danej Szkoły). Daty i godziny odbioru Przesyłek z poszczególnych Szkół przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Odbiór przesyłek ze Szkół nastąpi na podstawie wydanych przez Zamawiającego upoważnień do dokonywania czynności służbowych. Wskazane jest, by na poszczególnych trasach wskazanych w koncepcji realizacji zamówienia, o której mowa w pkt. 8 SWZ, odbiór i przewóz Przesyłek realizowany był przez te same osoby. Każdorazowe przekazanie Przesyłek w relacjach: Nadawca – Kurier oraz Kurier – Odbiorca wymaga pisemnego pokwitowania. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór przedmiotowego pokwitowania, które dla każdej Przesyłki sporządzać należy poprzez wypełnienie właściwych odcinków przeznaczonych dla nadawcy, kuriera i odbiorcy. Najpóźniej w dniu 4 maja (w pierwszym dniu realizacji zamówienia) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania każdemu dyrektorowi Szkoły harmonogramu odbioru Przesyłek wskazującego kuriera i godziny jego przyjazdu do Szkoły we wszystkich kolejnych dniach realizacji zamówienia, a także do podania imienia i nazwiska osoby koordynującej działanie na danym obszarze lub trasie oraz telefonicznego numeru kontaktowego. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odebranych w danym dniu Przesyłek do 9 punktów odbioru określonych w Załączniku nr 2 do SWZ według podziału terytorialnego – następnego dnia kalendarzowego w godzinach od 8:00 do 9:00.