„Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa – Żelichów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgłobice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-04
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00340591
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa – Żelichów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120384654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zgłobicka 8

1.5.2.) Miejscowość: Zgłobice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-113

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.8.) Numer faksu: 146741231

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdtarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa – Żelichów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a159c70-1c00-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013680/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa – Żelichów na lata 2024-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a159c70-1c00-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIII SWZ oraz w ust. 2 i 4 rozdziału XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@pzdtarnow.pl lub
2) Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
– wyłącznie poprzez Platformę e-zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa – Żelichów” na którą składają się następujące czynności:
1) Przewóz między-brzegowy promem górnolinowym bez napędu własnego pojazdów, zwierząt i osób zgodnie z wymaganiami i obowiązkami wynikającymi z przepisów ustawowych i administracyjnych oraz warunków ustalonych przez Urząd Żeglugi Śródlądowej w godzinach ustalonych w umowie (zał. nr 10 do SWZ) Przewóz przeprawą promową obsługiwany będzie przez dwie osoby przy czym jedna z nich musi posiadać patent żeglarski przewoźnika promowego;
2) Utrzymanie w należytym stanie technicznym promu i łodzi towarzyszącej poprzez wykonywanie drobnych napraw i robót konserwacyjnych materiałem Wykonawcy, w szczególności:
a) naprawy bieżące pokładu drewnianego promu i łodzi towarzyszącej wraz z wymianą desek, belek (krawędziaków) ograniczających skrajnię pokładu drewnianego materiałem i sprzętem Wykonawcy na powierzchni nie przekraczającej 10 % powierzchni całkowitej pływaka.
b) smarowanie liny głównej smarem grafitowym.
3) Wykonywanie niezbędnych robót remontowych elementów przeprawy, a w szczególności:
a) wymiana łańcuchów cumowniczych 8 szt. (w razie potrzeby);
b) wymiana lin wodzących 2 szt. (w miarę zużycia);
c) wymiana profili stalowych (płozy) pomostów wjazdowych 9 szt. (w miarę zużycia);
d) wymiana tarcz sprzęgieł wciągarek (w miarę zużycia);
e) wymiana lin do żurawików i przeciwwag pomostów wjazdowych (w miarę zużycia);
f) przegląd, konserwacja, ewentualnie remont wciągarek, (min. 1 raz w ciągu roku);
g) przegląd zbloczy lin wodzących i wymiana łożysk (co najmniej 1 raz w ciągu roku).
4) Utrzymanie w należytym stanie budynku zaplecza technicznego;
5) Zabezpieczenie promu i łodzi towarzyszącej przed uszkodzeniem w czasie spływu wielkich wód, powodzi oraz spływu kry i lodu sprzętem i materiałem Wykonawcy;
6) Dokonywanie zmian na znakach informacyjnych o wstrzymaniu i ponownym uruchomieniu przeprawy promowej;
7) Zabezpieczenie promu podczas postoju poza godzinami kursowania promu zgodnie z przepisami ustawy o żegludze śródlądowej;
8) Przekazywanie do PZD w Tarnowie informacji o wstrzymaniu i ponownym uruchomieniu przeprawy promowej.;
9) Utrzymanie czystości:
a) na promie i łodzi sprzętem i materiałami Wykonawcy;
b) na terenie przyległym w granicach zapór zabezpieczających wjazd na prom (zbieranie śmieci wraz z wywozem);
c) regularne wykaszanie traw, chwastów, i krzewów od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom – obustronnie z wywozem pozostałości ścinki na składowisko Wykonawcy. Sprzęt, transport i materiały zapewnia Wykonawca.
10) Likwidację śliskości w okresie zimowym na dojazdach do promu (od barier zabezpieczających do wjazdu na prom) włącznie z promem. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewnia Zamawiający;
11) Codzienne zamknięcie dojazdów przeprawy poprzez zamknięcie barierek;
12) Zabezpieczenie dojazdów do promu awaryjnymi zaporami drogowymi U-20 a ze znakiem B-1 w przypadku gdy stałe bariery nie spełniają swojego zadania tj. przy wysokim stanie wód, na czas awarii lub kradzieży itp. – komplet znaków dostarcza Zamawiający;
13) Wykonanie na promie obowiązkowych oznaczeń jednostki zgodnie z dokumentami przewozowymi tj. nr ewidencyjnych prs i żeglugowych oraz nr świadectwa pomiarowego materiałem i sprzętem Wykonawcy;
14) Prowadzenie dziennika kursowania promu;
15) Codzienny montaż i demontaż oznakowania sygnalizacyjnego przeprawy promowej, podłączanie powyższych urządzeń do sieci energetycznej oraz utrzymanie w należytym stanie sygnalizatorów ostrzegawczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60610000-7 - Usługi transportu promowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Doświadczenie wykonawcy
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 7 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) świadczył usługę polegającą na obsłudze przewozu międzybrzegowego przez min.1 rok, popartą dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie (np. referencje).
b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania promem i łodzią w przewozach międzybrzegowych.
Doświadczenie:
Osoby te muszą posiadać min. 3 letnie doświadczenie licząc od daty wystawienia patentu żeglarskiego przewoźnika żeglugi śródlądowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 7 do SWZ
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wygłuszenie ściany grodziowej silnika w Peugeocie 308 z 2010 roku, silnik 1,6 VTI
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wygłuszenie ściany grodziowej silnika w Peugeocie 308 z 2010 roku, silnik 1,6 VTI.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgłobice: Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/rozbudowy DP 1387K w m. Olszyny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgłobice: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usługi operatora dla linii komunikacji miejskiej w Limanowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług kurierskich dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI