„Obsługa i nadzór nad Wąskotorowymi Kolejkami Leśnymi w 2024 roku”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Obsługa i nadzór nad Wąskotorowymi Kolejkami Leśnymi w 2024 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00010646
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa i nadzór nad Wąskotorowymi Kolejkami Leśnymi w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa i nadzór nad Wąskotorowymi Kolejkami Leśnymi w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988d831f-aafe-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych
kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka, zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy. komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na platformie
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka oraz w sytuacjach awaryjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej. We wszelkiej
korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ. Niniejsze postępowanie
prowadzone jest w języku polskim.
Wymagania techniczne są zawarte w rozdz. 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Hajnówka ul. Kolejki leśne 12, 17-200 Hajnówka zwane dalej
Administratorem Danych, tel.: 85 683 23 78, e-mail: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Rafałem
Piątkiem pod adresem e-mail: iodhajnowka@projektpdp.pl
3) celem przetwarzania danych osobowych jest wywiązanie się z warunków określonych w umowie bądź podjęcie działań
zmierzających do przygotowania umowy pod kątem jej przyszłej realizacji.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz
b) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez administratora
5) dane osobowe mogą być przekazywane innym jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, podmiotom uprawnionym na
podstawie odrębnych przepisów prawa, jak również innym podmiotom świadczącym prawne czy doradcze na rzecz Administratora.
6) Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
7) Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
b) sprostowania danych (art. 16. RODO),
c) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
e) niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO),
f) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
8) Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż przez okres wynikający z przepisów prawa, jak również
Zarządzenia Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt PGL w Lasach
Państwowych.
9) Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym. Osoba, której dane dotyczą, nie jest zobowiązana do ich podania.
Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy.
10) Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
21.2. Jeżeli Wykonawca, w ramach realizacji niniejszej umowy, będzie pozyskiwał dane osobowe w rozumieniu art. 4. pkt. 1 RODO
do celów realizacji niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest za każdym razem w momencie pozyskania danych osobowych,
spełnić względem tych osób obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO, zgodnie z rozdz. 21 do niniejszej umowy.
21.3. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.39.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa Wąskotorowej Kolejki Leśnej w roku 2024 tj.:
1. Przejazdy turystyczne Wąskotorową Kolejką Leśną Nadleśnictwa Hajnówka odbywać się będą na uprzednie zlecenie Zamawiającego w terminie nie później niż 7 dni przed planowanym przejazdem;
2. Przejazdy turystyczne Wąskotorową Kolejką Leśną Nadleśnictwa Hajnówka trakcją spalinową będą odbywały się na następujących trasach:
- Hajnówka – Topiło (11 km)
- Hajnówka – Dolina rz. Leśne (7km)
3 . Wykonawca zapewni obsługę przejazdu w zakresie:
- wykonania przeglądu poziomu P1 pojazdu trakcyjnego z napędem oraz wagonów zgodnie z DSU
- uformowanie składu,
- posprzątanie wagonów,
- przejazd na wskazanej trasie,
- postój na stacji końcowej do 3 godzin,
- przejazd do stacji początkowej i rozformowanie składu,
Paliwa, smary, narzędzia i środki łączności po stronie wykonawcy.
4. Wykonawca w celu prowadzenia ruchu zapewni wykwalifikowaną kadrę w osobach:
- maszynista (2 osoby)
- kierownik pociągu (2 osoby)
- osoba uprawniona do utrzymania taboru kolejowego (1 osoba)
5. Wykonawca zapewni wykonanie przeglądów poziomu P2/1 i P2/2 pojazdu trakcyjnego z napędem oraz poziomu P2 wagonów w terminie i zakresie zgodnym z Dokumentacją Systemu Utrzymania tych pojazdów.
6. Wykonawca przy obsłudze wąskotorowej kolejki leśnej zobowiązany jest do stosowania się do przepisów oraz rzetelnego prowadzenia dokumentacji wynikających z Ustawy z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym w brzmieniu obowiązującym powiązanych rozporządzeń oraz przepisów wewnętrznych Nadleśnictwa Hajnówka w tym zakresie:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji ( Dz.U z 2015 r poz. 360 w brzmieniu obowiązującym)
- Regulamin techniczny kolejki wąskotorowej Hajnówka z dnia 30.11.2022 r.
- Instrukcja postępowania w sprawach zdarzeń kolejowych obowiązujących na wąskotorowej kolejce leśnej Nadleśnictwa Hajnówka z dnia 30.03.2020 r.
- Przepisy eksploatacji Leśne Kolejki Wąskotorowe z dnia 30.03.2020 r.
- Dokumentacja systemu utrzymania -lokomotywa spalinowa typu V 10C z dnia 30.11.2022r.
- Dokumentacja systemu utrzymania -wąskotorowy wagon osobowy z dnia 1.12.2022 r.
- Dokumentacja techniczno- ruchowa lokomotywy spalinowej typu V 10C z dnia 1.12.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60210000-3 - Usługi publicznego transportu kolejowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63711000-6 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu kolejowego

50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres ilościowy obejmujący czynności opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „Opcja”). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji, mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 9 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Wąskotorowymi Kolejkami Leśnymi w 2024 roku
1. Obchód techniczny torów – dwa razy w miesiącu, w okresie prowadzenia ruchu Wąskotorowej Kolejki Leśnej, dokonany przez pracownika z uprawnieniami, odnotowany w „Książce kontroli obchodów”;
2. Obchód techniczny torów – raz w miesiącu w okresie, gdy ruch na Wąskotorowej Kolejce Leśnej nie odbywa się, dokonany przez pracownika z uprawnieniami, odnotowany w „Książce kontroli obchodów”;
3. Oględziny rozjazdów – dwa razy w miesiącu, w okresie prowadzenia ruchu Wąskotorowej Kolejki Leśnej, dokonany przez pracownika z uprawnieniami, odnotowane w „Dzienniku oględzin rozjazdów”;
4. Oględziny rozjazdów – raz w miesiącu w okresie, gdy ruch na Wąskotorowej Kolejce Leśnej nie odbywa się, dokonany przez pracownika z uprawnieniami, odnotowane w „Dzienniku oględzin rozjazdów”;
5. Badanie techniczne rozjazdów – raz w roku (wiosna), dokonane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności „Linie, węzły i stacje kolejowe”, z odnotowaniem pomiarów w metryce rozjazdowej i wpisaniem usterek do „Dziennika oględzin rozjazdów”;
6. Pomiar toru – raz w roku (wiosna) wykonywany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności „Linie, węzły i stacje kolejowe”, z wpisem pomiarów do „Książki kontroli stanów torów”;
7. Przegląd okresowy stanu technicznego i sprawności technicznej bocznicy kolejowej – (roczny, pięcioletni zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) wykonany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności „Linie, węzły i stacje kolejowe”, wraz ze sporządzeniem protokołu,
8. Prowadzenie książek obiektów budowlanych (tory, rozjazdy)
Prace do wykonywania podczas obchodu toru i oględzin rozjazdów:
- dokonywać regularnych przeglądów stanu sprawności technicznej,
- do każdego przeglądu obchodu sporządzić protokół obchodu,
- odnotowywać fakt pękniętych szyn lub łubek,
- sprawdzić stan podkładów, czy gwarantują właściwe podparcie szyn i szerokość toru,
- sprawdzić czy stan przytwierdzenia szyn do podkładów jest prawidłowy,
- sprawdzić czy w torze nie występują oznaki pełzania szyn lub całego toru,
- odnotować fakt pękniętych, wykruszonych lub uszkodzonych rozjazdów kolejowych,
- odnotować usterki grożące naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych,
- sprawdzić ogólny stan rozjazdu pod względem utrzymania go w porządku i czystości, szczególnie, żłobków w krzyżownicy i kierownicach oraz wolnych przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami,
- sprawdzić stan przylegania iglic do opornic
- sprawdzić stan i właściwe działanie zamknięć nastawczych,
- sprawdzić stan zamocowania prętów nastawczych ściągów iglicowych, sworzni, nitów i zawleczek,
- sprawdzić stan dokręcenia śrub i wkrętów,
- sprawdzić stan nasmarowania zwrotnic,
- sprawdzić stan oraz właściwe działanie zwrotnic,
- dokonywać zapisów w książce kontroli obchodów i dzienników oględzin rozjazdów.


Konserwacja i naprawy bieżące Wąskotorowej Kolejki Leśnej poprzez:
 smarowanie śrub i części rozjazdowych – zima (smar zimowy),
 regulacja zamknięć nastawczych,
 odnawianie wskaźników i znaków kolejowych,
 zgłaszanie potrzeby wymiany oznaczeń kolejowych

Nadzór, konserwacja i naprawy bieżące Wąskotorowej Kolejki Leśnej w Hajnówce oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.:
- Ustawa z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz.1594 w brzmieniu obowiązującym);
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lipca 2005r. w sprawach ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. nr 172, poz.1444 w brzmieniu obowiązującym);
- Przepisy wewnętrzne dotyczące utrzymania infrastruktury kolejowej Wąskotorowej Kolejki Leśnej Nadleśnictwa Hajnówka z dnia 30.11.2022 r.
- Instrukcja postępowania w sprawie zdarzeń kolejowych obowiązujących na Wąskotorowej Kolejki Leśnej Nadleśnictwa Hajnówka z dnia 30.03.2020 r.
- Regulamin techniczny Kolejki Wąskotorowej Hajnówka z dnia 30.11.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631470-5 - Usługi kontroli torów kolejowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres ilościowy obejmujący czynności opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „Opcja”). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji, mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 9 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
I) dla części zamówienia nr 1: zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość realizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonaniu prac z zakresu obsługi, przeglądów i konserwacji pojazdów trakcyjnych i wagonów na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto;
II) dla części zamówienia nr 2: zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość realizacji części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonaniu prac z zakresu nadzoru, pomiarów i przeglądzie technicznym na kwotę nie mniejszą niż 12 000,00 zł brutto;
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
I) dla części zamówienia nr 1
a) co najmniej 2 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania czynności na stanowisku maszynisty;
b) co najmniej 2 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania czynności na stanowisku kierownika pociągu;
c) co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia mistrza napraw taboru kolejowego.
II) dla części zamówienia nr 2:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności: „Linie, węzły i stacje kolejowe”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SWZ).
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 7 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), wykształcenia (w stosunku do osób nadzoru) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ),
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1.) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1. ppkt 4) SWZ co najmniej jeden z takich podmiotów. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują te usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1. - SWZ względem Wykonawcy.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozłożenie wełny na poddaszu - Sobienie-Jeziory
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do rozłożenia wełny na poddaszu ok. 2000m2. Proszę dzwonić. Inwestycja w m. Sobienie-Jeziory - nowo wybudowany budynek przedszkola. Rozpoczęcie prac możliwe od 10 grudnia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI