Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu Gminy Szczaniec do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu Gminy Szczaniec do placówek oświatowych oraz sprawowanie opieki nad tymi dziećmi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczaniec
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyGmina Szczaniec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00240128
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci
z terenu Gminy Szczaniec do placówek oświatowych oraz sprawowanie opieki nad tymi dziećmi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Herbowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Szczaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-225

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci
z terenu Gminy Szczaniec do placówek oświatowych oraz sprawowanie opieki nad tymi dziećmi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d7eca6-fbab-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.szczaniec.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
14.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
14.4. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania lub numerem postępowania: ZP.271.11.2022). Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej ug@szczaniec.pl , z zastrzeżeniem pkt. 14.5 SWZ. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji.
14.5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać numer ogłoszenia BZP (wtedy dane postepowania zaciągną się automatycznie) lub numer referencyjny (wtedy dane postępowania należy wypełnić ręcznie. UWAGA – w tym przypadku należy podawać numer Id Postępowania z miniPortalu). Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
14.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
14.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
14.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
14.9. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
14.10. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Józef Chłopowiec.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazany w pkt. 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych dzieci i młodzieży szkolnej w Gminie Szczaniec do szkół, przedszkoli i z powrotem, zgodnie z wyznaczonymi trasami na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych,
z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu), wg harmonogramu przedstawionego w SWZ.
3.2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem w ramach biletów miesięcznych, w razie realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu.
3.3. Wykonawca zabezpiecza transport dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz opiekunów w niżej wymienionych ilościach na utworzonych przez siebie liniach wg niżej przedstawionego harmonogramu.
3.4. Harmonogram przywozu do szkół i przedszkoli dzieci i młodzieży z terenu Gminy:
3.4.1. do Szkoły Podstawowej Szczańcu z miejscowości – Myszęcin, Opalewo, Wilenko, Nowe Karcze, Dąbrówka Mała
w ilości – 87 osób;
3.4.2. do Szkoły Podstawowej w Smardzewie – z miejscowości Kiełcze, Wolimirzyce, Brudzewo, Opalewo, Koźminek w ilości – 49 osób;
3.4.3. do Gminnego Przedszkola w Szczańcu – z miejscowości Myszęcin, Nowe Karcze, Dąbrówka Mała w ilości – 4 osób;
3.4.4. do Oddziału Zamiejscowego w Smardzewie Gminnego Przedszkola w Szczańcu – z miejscowości Koźminek, Opalewo w ilości – 4 osób.
3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach.
3.6. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej.
3.7. W związku ze specyfiką pracy szkół, poszczególne liczby uczniów mogą się nieznacznie zmieniać w trakcie roku szkolnego.
3.8. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach kierowców, którym powierzono wykonanie dowozu dzieci, nie mogą być karani za przestępstwo umyślne popełnione na szkodę małoletnich, w szczególności za przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, jak również przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowej. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach kierowców muszą być wypoczęci, w pełnej dyspozycji fizycznej i psychicznej podczas realizacji kursów, nie mogą być pod wpływem alkoholu, narkotyków, leków lub innych środków wpływających na zdolność prowadzenia pojazdów.
3.9. Dodatkowe wymagania dyrektorów placówek oświatowych Gminy Szczaniec (które należy rozumieć jako wymagania Zamawiającego):
3.9.1. zapewnienie przez Wykonawcę opiekunów na wszystkich liniach i w każdym autobusie dowożącym uczniów;
3.9.2. Wykonawca ustali z dyrektorami placówek oświatowych rozkład jazdy (godziny i trasy), który będzie jak najbardziej korzystny dla uczniów dojeżdżających do tych placówek.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
3.10.1. Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz dzieci dojeżdżających do szkół z terenu gminy;
3.10.2. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.11. Miejsce realizacji umowy: teren Gminy Szczaniec

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

9.2. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
9.2.1. zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie liczby dojeżdżających uczniów w ciągu roku szkolnego na wszystkich liniach o 10 osób względem ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
9.2.2. okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia nowych uczniów.
9.2.3. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Ocenie podlegają nieodrzucone oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który:
11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunków w powyższym zakresie.
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:
11.1.2.1. posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób;
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunków w powyższym zakresie.
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
11.1.4.1. posiada doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał co najmniej dwie usługi transportowe osób o wartości co najmniej 150 000,00 zł każda;
11.1.4.2. dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia: co najmniej 8 busami/autobusami do przewozu uczniów do placówek oświatowych;
11.1.4.3. dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia: co najmniej 11 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii ,,D”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Brak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.3.1. licencja na wykonywanie krajowego transportu osób – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.2.1. SWZ;
12.3.2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków o których mowa odpowiednio w pkt: 11.1.4.1 SWZ;
12.3.3. wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.2. SWZ;
12.3.4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.3. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
12.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
12.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 oraz 11.1 SWZ.
12.1.3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.1.3.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
12.1.3.3. Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
12.1.4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy),
12.1.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy), wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.3.3 SWZ od tego podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: każdy z Wykonawców, który będzie realizował czynności przewozu uczniów do placówek oświatowych musi spełniać warunek wskazany w pkt. 11.1.2 SWZ.
11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.3. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający, poza sytuacjami przewidzianymi w art. 455 ustawy PZP, dopuszcza zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) zmiany ilości uczniów objętych świadczeniem usług z powodu okoliczności trudnych do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy;
2) zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy z powodu wystąpienia zagrożenia koronawirusem – w zakresie niezbędnym do dostosowania do realiów wynikających w tego zagrożenia;
3) w przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia Umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian do Umowy, w zakresie koniecznym do uzyskania zgodności realizacji przedmiotu Umowy z obowiązującym stanem prawnym.
3. Ponadto Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust. 1 w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1342 z póżn. zm.)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

Pozostałe regulacje dot, zmiany umowy zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje dodatkową przesłankę wykluczenia Wykonawców z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu 5-10 skrzynek - Hoorn - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu 5-10 skrzynek z Nibbixwoud (okolice Hoorn, Pólnocna Holandia) do Polski - Gorzów Wielkopolski. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI