„Dowozy dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie gminy Rzeczenica na podstawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowozy dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie gminy Rzeczenica na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeczenica
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rzeczenica
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-27
  • Numer ogłoszenia566012-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566012-N-2020 z dnia 2020-07-27 r.

Gmina Rzeczenica: „Dowozy dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie gminy Rzeczenica na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczenica, krajowy numer identyfikacyjny 77097971400000, ul. Człuchowska  26 , 77-304  Rzeczenica, woj. brak, państwo Polska, tel. 59 833 17 22, e-mail gmina@rzeczenica.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
Urzad Gminy Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowozy dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie gminy Rzeczenica na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021”
Numer referencyjny: PP.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Rzeczenica do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 w formie biletów miesięcznych w okresie od 01 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. dla 140 uczniów. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, co najmniej trzykrotnie do każdej placówki tj. kurs poranny do placówek szkolnych oraz 2 kursy popołudniowe ze szkół przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowania liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów i w oparciu o dokument „Wykaz ilości dni nauki w roku szkolnym 2020/2021” stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ sporządzony na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U z 2002.46.432 z późn. zm.)2. Dowóz i odwóz uczniów wykonywany będzie do następujących palcówek oświatowych:1) Zespołu Szkół w Rzeczenicy, ul. Przechlewska 6, 77-304 Rzeczenica2) Samorządowe Przedszkole w Rzeczenicy ul. Człuchowska 22, 77-304 Rzeczenica3) Samorządowe Przedszkole w Gwieździnie Gwieździn 55, 77-304 Rzeczenica4) Szkoły Podstawowej im. Gen. Wł. Andersa w Rzeczenicy – Szkoły Filialnej w Pieniężnicy z oddziałem przedszkolnym Pieniężnica 55, 77-304 Rzeczenica3. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Rzeczenica z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zmawiającego) do siedziby szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zmawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów.4. Zamawiający wymaga aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu skorelowanego z godzinami i zakończeniem zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy.5. Opiekę podczas przewozu zapewnia Zamawiający.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni realizacji innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy (np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, egzaminy, itp.) Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. 6. Przewóz uczniów będzie realizowany na podstawie biletów miesięcznych. Zamawiający do dnia 20 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa będzie świadczona przekaże imienne listy uczniów uprawnionych do przewozu na poszczególnych trasachUczniowie dowożeni będą do placówek oświatowych:1) Szkoła Podstawowa im. Gen. Wł. Andersa w Rzeczenicy, Samorządowe Przedszkole w Rzeczenicy – w godz. 7:50- 7:552) Szkoła Podstawowa im. Gen. Wł. Andersa w Rzeczenicy – Szkoła Filialna w Pieniężnicy z oddziałem przedszkolnym – w godz. 7:20 – 7:253) Samorządowe Przedszkole w Gwieździnie – w godz. 7:40 – 7:454) Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych w dniach od poniedziałku do czwartku o godz. 13:35 oraz 15:10 natomiast w piątek godz. 12:40 oraz 13:35.Szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów zostaną uzgodnione z Wykonawcą, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia, po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem.7. Liczba dzieci dowożonych na terenie Gminy Rzeczenica w roku szkolnym 2020/2021 przedstawia się następująco na 3 trasach:Trasa1 :1) Olszanowo – Gwieździn – Rzeczenica – 46 uczniów,Trasa 2:1) Zalesie – Gockowo – Breńsk – Rzeczenica – 31 uczniów.Trasa 3:1) Brzezie –Pieniężnica – 32 uczniów2) Brzezie – Międzybórz – Sporysz - Rzeczenica – 31 uczniów,8. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.9. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisy ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz.U z 2019.2140 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.- Prawo o ruchu drogowym (Dz.U z 2020.110 z późn. zm.).10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania odpowiedniego taboru środka transportu, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozu oznakowanego, z aktualnym ubezpieczeniem OC i NW oraz aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostałych w związku z przewozem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie przewożonych uczniów.11. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialności za jakość i terminowość świadczonych usług.13. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zatrudnić na podstawie umowy o pracę: kierowców z pełnymi kwalifikacjami.14. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem przeciwdziałaniem i zwalczaniem COWID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji zadania może ulec zmianie.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:posiada uprawnienia do podejmowania i wykonywania transportu drogowego, tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca:a) wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 usługę polegającą na przewozie osób o wartości łącznej co najmniej 120 000,00 brutto.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozuc) skieruje do wykonania zamówienia minimum trzy osoby posiadające wymagane uprawnienia, tj. prawo jazdy kategorii D plus świadectwo kwalifikacji
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dokument potwierdzający uprawnienia do podejmowania i wykonywania transportu drogowego, tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika w transporcie osób,2) wykaz usług wykonanych, w w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączeniem dowodów poświadczających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5)3) wykaz pojazdów (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6)4) wykaz osób skierowanych przez wykonawcą do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30,00
Termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:1) terminu realizacji zamówienia – jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy,2) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych lub innych danych podmiotowych3) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby przewożonych osób w przypadkach:a) działania siły wyższej,b) przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skutkujące koniecznością uruchomienia dodatkowego pojazdu na danej trasie przewozu,c) skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej,d) zmiany w szkolnym planie nauczania.4) Zmiany środka transportu – Zamawiający dopuszcza możliwość przewozu dzieci innym pojazdem niż wskazany przez Wykonawcę w ofercie w przypadku awarii, gdy będzie to pojazd zastępczy. Jednakże pojazd ten musi odpowiadać standardowi pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI