Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzasnysz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-08
  • ZamawiającyGMINA PRZASNYSZ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00439110
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f13322-c6ac-499b-86d7-43b2fca2a6c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002209/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3f13322-c6ac-499b-86d7-43b2fca2a6c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
oraz poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl (za wyjątkiem składania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Ofertę podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zawarte są w rozdziale pn.: "Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej" swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Przasnyszu reprezentowany przez Wójta Gminy Przasnysz , z siedzibą ul. Św. Stanisława Kostki 5 06-300 Przasnysz.
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony , e-mail: iod@przasnysz.pl , tel. 29 752 27 09. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkól w roku szkolnym 2024/2025”
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkól w roku szkolnym 2024/2025”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Przasnyszu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do:
a) administratora danych,
b) Inspektora ochrony danych
c) Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO. Zgłoszenie skargi może być dokonane poprzez: Biuro Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 (00-193) Warszawa, tel.: 22 531 03 00, fax.: 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
8) dla podmiotów składających ofertę podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą „Prawo zamówień publicznych”.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Przasnysz do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu.
2. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 100 uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych, w tym 6 uczniów niepełnosprawnych do szkoły specjalnej – sprawnych ruchowo. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 344 km dziennie.
3. Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4. Uczniowie mają być odbierani z wyznaczonych miejsc nie wcześniej niż o godz. 7:00.
5. Godziny powrotu ustalone przy każdej z tras powrotnych oznaczają godzinę podstawienia autobusu w początkowym punkcie wyznaczonych tras.

Trasy dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
I autobus
Szkoła Podstawowa w Bogatem – rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00
Trasa dowozu :
Szkoła Podstawowa w Bogatem – Dobrzankowo (przystanek za mostem) – Fijałkowo –Józefowo – Helenowo Nowe – Helenowo Stare – Wielodróż –Szkoła Podstawowa w Bogatem – Emowo – Lisiogóra – Szkoła Podstawowa w Bogatem.
Trasa dowozu - I kurs ok. 19 uczniów – Dobrzankowo, Fijałkowo, Józefowo, Helenowo Stare, Helenowo Nowe, Wielodróż.
- II kurs ok. 8 uczniów – Emowo, Lisiogóra.

Trasa powrotu:
I kurs o godzinie 12:40

Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo – Wielodróż – Helenowo Nowe –Helenowo Stare – Józefowo – Fijałkowo – Dobrzankowo.
II kurs o godzinie 14:30

Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo – Wielodróż – Helenowo Nowe –Helenowo Stare – Józefowo – Fijałkowo – Dobrzankowo.

Długość trasy – ok. 90 km dziennie
Liczba uczniów – ok. 17 uczniów
II autobus
Szkoła Podstawowa w Lesznie – rozpoczęcie zajęć o godz. 745 .
Trasa dowozu :
Szkoła Podstawowa w Lesznie – Cierpigórz – Annopol skręt przy figurce – Gostkowo przez całą wieś do drogi powiatowej – Szkoła Podstawowa w Lesznie
Trasa powrotu: godz. 13:15
Szkoła Podstawowa w Lesznie – Gostkowo droga powiatowa – przez całą wieś – Annopol – Cierpigórz.

Długość trasy – ok. 30 km dziennie
Liczba uczniów – ok. 9 uczniów
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu oraz Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu- rozpoczęcie zajęć godz. 8:00

III autobus
Trasa dowozu na pierwszą zmianę

Przasnysz – Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz ( przez wieś ) – Zawadki– Sierakowo (przez wieś)- Szkoła Podstawowa Nr 1 ( zatoczka przy szkole) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu ul. Leszno 61.

Trasa powrotu: I zmiana: godz. 12:45

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu ul. Leszno 61 –Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole) – Sierakowo (przez wieś) - Zawadki – Karwacz (przez wieś)-Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki (pętla we wsi ) – Karwacz.

Trasa dowozu na II zmianę około godz. 10:30

Przasnysz – Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz ( przez wieś ) – Zawadki– Sierakowo (przez wieś)- Szkoła Podstawowa Nr 1 ( zatoczka przy szkole) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) .

Trasa powrotu II zmiana – godz. 15:50

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole) – Sierakowo (przez wieś) - Zawadki – Karwacz (przez wieś)-Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki (pętla we wsi ) – Karwacz.

Długość trasy – ok. 110 km dziennie
Liczba uczniów – ok. 39 uczniów na dwie zmiany (w tym 3 uczniów niepełnosprawnych)

IV autobus
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu
Trasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00

Przasnysz – Golany – Golany (obok byłej szkoły) – Szkoła Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu).

Trasa powrotu – godz. 15:10
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Golany – Golany (obok byłej szkoły).
Długość trasy – ok. 26 km dziennie.
Liczba uczniów – ok. 4 uczniów.

V autobus
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu i Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00

Trasa dowozu:

Przasnysz – Mchówko – Mchowo – (przystanek autobusowy we wsi) – Kijewice – Mirów – Obrąb – Klewki – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą).


Trasa powrotu - godz. 15:40

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Klewki – Obrąb – Mirów – Kijewice – Mchowo (przystanek autobusowy we wsi) – Mchówko.
Długość trasy – ok. 40 km dziennie.
Liczba uczniów – ok. 28 uczniów.

VI autobus

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu- rozpoczęcie zajęć godz. 8:00

Trasa dowozu

Przasnysz – Szla 16- Szla 48A- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu, ul. Leszno 61

Trasa powrotu - godz. 14:00

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu, ul. Leszno 61 - Szla 48A – Szla 16.

Długość trasy – ok. 48 km dziennie.
Liczba uczniów – ok. 3 uczniów niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 2201, ze zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).

Uwaga. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże :
1) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 6 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.

Ocena potwierdzenia, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie wymaganych i załączonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale pn. „Podmiotowe środki dowodowe”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualna licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 2201 ze zm.).
3) Wykaz posiadanego sprzętu – autobusy wg załącznika nr 4 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, jeśli umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa współpracy
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 6

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3. 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.299 ze zm.).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu nr rachunku 89 8924 0007 0008 0015 2005 0104 z adnotacją: „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół w roku szkolnym2024/2025” IZ.271.22.2024
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Dokumenty składane przez członków konsorcjum, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
4. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie.
5. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, regulującą współpracę tych wykonawców.
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
8. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć określoną część zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z załącznikiem nr 1 do swz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisane zostały w Załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

3. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako „ustawa”), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnym zestawem firanka 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy z własnym zestawem firanka 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI