Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkól w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7522709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkól w roku szkolnym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f094f83c-081a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031879/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów zamieszkałaych na terenie Gminy Przasnysz do szkól w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.przasnysz.pl/redir,przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert
i wniosków)
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdziale opis sposobu przygotowania oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Przasnyszu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych;
2) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
3) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz tel./fax. (29) 752 27 09 , e-mail wojt@przasnysz.pl;
4) z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@przasnysz.pl;
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przasnysz do szkół
w roku szkolnym 2022/2023”;
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Przasnysz do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu.
2. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 131 uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych oraz 6 uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim do szkoły specjalnej. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 363 km dziennie.
3. Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4. Uczniowie mają być odbierani z wyznaczonych miejsc nie wcześniej niż o godz. 7.00.
5. Godziny powrotu ustalone przy każdej z tras powrotnych oznaczają godzinę podstawienia autobusu w początkowym punkcie wyznaczonych tras.
6.Trasy dowozu dzieci do szkół
I autobus
Szkoła Podstawowa w Bogatem – rozpoczęcie zajęć o godz. 7:50
Trasa dowozu :
Szkoła Podstawowa w Bogatem – Dobrzankowo (przystanek za mostem) – Fijałkowo –Józefowo – Helenowo Nowe – Helenowo Stare – Wielodróż –Szkoła Podstawowa w Bogatem – Emowo – Lisiogóra – Szkoła Podstawowa w Bogatem.
Trasa powrotu:
I kurs o godzinie 12:30
Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo – Wielodróż – Helenowo Nowe –Helenowo Stare – Józefowo – Fijałkowo – Dobrzankowo.
II kurs o godzinie 14:20
Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo – Wielodróż – Helenowo Nowe –Helenowo Stare – Józefowo – Fijałkowo – Dobrzankowo.
Długość trasy – ok. 90 km dziennie
Liczba uczniów – ok. 20 uczniów
II autobus
Szkoła Podstawowa w Lesznie – rozpoczęcie zajęć o godz. 7:45 .
Trasa dowozu :
Szkoła Podstawowa w Lesznie – Cierpigórz – Annopol skręt przy figurce – Gostkowo przez całą wieś do drogi powiatowej – Szkoła Podstawowa w Lesznie – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu, ul. Leszno 61.
Trasa powrotu: godz. 13:15
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu, ul. Leszno 61 – Szkoła Podstawowa w Lesznie – Gostkowo droga powiatowa – przez całą wieś – Annopol – Cierpigórz.
Długość trasy – ok. 28 km dziennie
Liczba uczniów – ok. 19 uczniów (w tym 1 uczeń niepełnosprawny)
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu oraz Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu- rozpoczęcie zajęć godz. 8:00
III autobus
Trasa dowozu na pierwszą zmianę
I kurs - Przasnysz – Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz ( przez wieś ) – Zawadki ( przy zlewni mleka) – Szkoła Podstawowa Nr 1 ( zatoczka przy szkole) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu ul. Leszno 61.
IV autobus
II kurs – Przasnysz – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) – Góry Karwackie (pętla) – Polny Młyn – Wandolin – Zawadki – Sierakowo (przez wieś)– Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą).
Trasa powrotu: I zmiana: godz. 12:45
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Przasnyszu ul. Leszno 61 –Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole) – Sierakowo (przez wieś) - Zawadki – Wandolin – Polny Młyn–Góry Karwackie – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) - Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz (przez wieś) -Zawadki.
Trasa dowozu na II zmianę około godz. 10:30
Przasnysz – Zawadki – Karwacz (przez wieś) – Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) – Góry Karwackie ( pętla)- Polny Młyn – Wandolin – Zawadki –Sierakowo –Szkoła Podstawowej Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowej Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą).
Trasa powrotu II zmiana – godz. 15:50
Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Sierakowo (przez wieś)-Zawadki – Wandolin – Polny Młyn-Góry Karwackie – Karwacz (droga w kierunku Grabowa)- Wyrąb Karwacki (zjazd z drogi wojewódzkiej na drogę gminną -przystanek) – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) - Zawadki.
Długość trasy – ok. 129 km dziennie
Liczba uczniów – ok. 50 uczniów na dwie zmiany (w tym 5 uczniów niepełnosprawnych)
V autobus
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu
Trasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00
Przasnysz – Golany – Golany (obok byłej szkoły) – Szkoła Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu).
Trasa powrotu – godz. 15:10
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Golany – Golany (obok byłej szkoły).
Długość trasy – ok. 26 km dziennie.
Liczba uczniów – ok. 6 uczniów.
VI autobus
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu i Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00
Trasa dowozu:
Przasnysz – Mchówko – Mchowo – Oględa –Mchowo (przystanek autobusowy we wsi)
Kijewice – Mirów – Obrąb – Klewki – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą).
Trasa powrotu - 15:40
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Klewki – Obrąb – Mirów – Kijewice – Mchowo (przystanek autobusowy we wsi) – Oględa – Mchowo – Mchówko.
Długość trasy – ok. 90 km dziennie.
Liczba uczniów – ok. 42 uczniów.
Zamawiający zastrzega , że w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu.
Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) pod warunkiem zapewnienia uczniom dowożonym miejsc siedzących.
7. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienia dysponował co najmniej 6 autobusami, z liczbą miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych dzieci na poszczególnych trasach.
9. Usługa będzie świadczona według ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów. Wykonawca zamówienia dostarczy rozkład kursów autobusów przed rozpoczęciem dowożenia do zaakceptowania.
10.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:
1) sześciu w pełni sprawnych techniczne autobusów z liczbą miejsc siedzących, dla wszystkich przewożonych dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie,
2) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody pojazdów i sprawnej instalacji grzewczej,
3) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów,
4) każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie,
5) przewoźnik zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Opiekunem może być osoba pełnoletnia o nieposzlakowanej opinii i nie karana, legitymująca się ukończeniem kursu „opiekun nad dziećmi dowożonymi do szkół”,
6) autobusy muszą posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu uczniów.
11. Długość wszystkich tras, na których świadczone będą usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła około 363 km.
12. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej.
13. Z wybranym Wykonawcą z uwagi, że usługa będzie wymagała przetwarzania danych osobowych zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 180, ze zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
(Dz.U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.).
Uwaga. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże :
1) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 6 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.
Ocena potwierdzenia, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie wymaganych i załączonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale pn. „Podmiotowe środki dowodowe”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualna licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 180, z późn. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz posiadanego sprzętu – autobusy wg załącznika nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2. Dokumenty składane przez członków konsorcjum, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
3. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie.
4. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,
regulującą współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie z wykonawcą. Zmiany będą możliwe w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
3. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów poniżej stanu z pierwszego miesiąca realizacji umowy Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawca w sytuacji:
a) Zmian cen paliwa. Zmiana wynagrodzenia może zostać dokonana w przypadku, gdy w okresie wykonywania usługi, wzrost ceny paliwa przekroczy 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dacie terminu składania ofert. Ustalenie wzrostu ceny paliwa będzie następowało na podstawie cenników publikowanych na stronach producentów paliw np. Orlen, Lotos – po ich uśrednieniu (cenniki obowiązujące na dzień składania zamówienia, Wzrost wynagrodzenia następuje na podstawie wniosku Wykonawcy, do którego powinna być dołączona kalkulacja wzrostu ceny wraz z dowodami, które tę okoliczność potwierdzają. Maksymalny poziom wzrostu ceny za bilet nie może przekroczyć 20 % w stosunku do pierwotnej ceny biletu określonej w umowie.
b) Zmiany stawki VAT w okresie obowiązywania Umowy
5. . Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
1) zmiany godzin, ilości kursów oraz trasy przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia,
2) możliwości wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
6. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być wykonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą Pzp i SWZ