Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Szkół oraz Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie w roku szkolnym 2022/2023
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zakup biletów dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie w okresie od 01.09.2022 do 23.06.2023
Przedmiot zamówienia określony w Zadaniu I obejmuje zakup biletów miesięcznych upoważniających do przejazdu w funkcjonującej komunikacji otwartej w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie, w okresie od 01.09.2022 do 23.06.2023 do szkoły i ze szkoły.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do:
Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie,
Szkoła Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku,
Szkoły Podstawowej im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach,
Szkoły Podstawowej w Radomnie,
Szkoły Podstawowej w Skarlinie,
Społecznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Tylicach
znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Nowe Miasto Lubawskie i odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół.
b) Szczegółowy opis tras, orientacyjne godziny przejazdów, liczba uczniów na poszczególnych trasach oraz mapa poglądowa - stanowią załączniki do wniosku.
c) Prognozowana liczba uczniów w okresie od 01.09.2022 do 23.06.2023 wynosi 276 osób.
d) Podane w załączniku nr 5 do SIWZ godziny wyjazdu i powrotu na poszczególnych trasach są godzinami orientacyjnymi, Wykonawca musi zagwarantować punktualne przybycie uczniów do szkół.
e) Czas oczekiwania na poszczególnych przystankach nie może być dłuższy niż 15 min.
f) Szczegółowa, imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca (z wyjątkiem m-ca września).
g) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym za faktycznie sprzedane bilety.
h) W ramach linii komunikacyjnych i kursów wg. rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (np. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż w pierwszej kolejności musi zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy (wszyscy uczniowie muszą zajmować miejsca siedzące) i o ile będą wolne miejsca w środkach transportu.
Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm). Zamawiający wyklucza w zadaniu nr I i II możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152 ) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
„Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie w roku szkolnym 2022/2023”
Przedmiot zamówienia określony w Zadaniu II obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych które realizują obowiązek szkolny, zamieszkałych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie - z domu do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie i z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie do domu zgodnie z ustalonym harmonogramem, w roku szkolnym 2022/2023.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowościach: Bratian, Chrośle, Gryźliny, Nowy Dwór Bratiański i Jamielnik w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.
b) Zamawiający wstępnie zakwalifikował do przewozu 7 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie. Liczba uczniów objętych dowozem może zwiększyć się do 9 osób – należy więc zabezpieczyć odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe.
c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023 wynosi około 20 000,00 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).
d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:
Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,
Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,
Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.
e) Usługa transportowa dotyczy tras:
Każdego dnia rano na zajęcia i po zakończeniu zajęć dowożeni będą uczniowie z miejscowości Bratian, Chrośle, Nowy Dwór Bratiański, Gryźliny i Jamielnik.
Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie o godz. 8.00, zajęcia kończyć się będą ok. godziny 15.00. Harmonogram przejazdów uzgodniony zostanie szczegółowo przed rozpoczęciem roku szkolnego oraz będzie korygowany w trakcie realizacji umowy.
f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.
g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń:
uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania,
po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania,
szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej do 26 sierpnia 2022 r. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać niewielkim korektom w ciągu roku szkolnego.
h) Zamawiający zamierza korzystać z usług transportowych w następujący sposób:
W poniedziałek rano na zajęcia będzie dowożonych 7 uczniów i opiekun.
W poniedziałek po zajęciach do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 5 uczniów i opiekun, a 2 uczniów do piątku pozostawać będzie w internacie.
We wtorek, środę i czwartek do szkoły dowożonych będzie 5 uczniów i opiekun – rano i po zajęciach.
W piątek rano do szkoły dowożonych będzie 5 uczniów i opiekun, po zajęciach w szkole do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 7 uczniów i opiekun.
Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm). Zamawiający wyklucza w zadaniu nr I i II możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152 ) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.
Dowóz uczniów z Nawry do Szkoły Podstawowej w Skarlinie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku oraz ze Szkoły Podstawowej w Skarlinie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku do Nawry w roku szkolnym 2022/2023”
Przedmiot zamówienia określony w Zadaniu III obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów mieszkających w miejscowości Nawra (Nawra 56/1) do Szkoły Podstawowej w Skarlinie i ze Szkoły Podstawowej w Skarlinie do miejscowości Nawra (Nawra 56/1) oraz dowozu uczniów mieszkających w miejscowości Nawra (Nawra 20) do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku i ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku do miejscowości Nawra (Nawra 20) w roku szkolnym 2022/2023.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowości Nawra (Nawra 20 i 56/1)) w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.
b) Zamawiający zakwalifikował do przewozu 6 uczniów.
c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 9 256,00 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).
d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:
Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,
Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,
Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.
e) Usługa transportowa dotyczy trasy:
Każdego dnia rano na zajęcia dowożeni będą wspólnie uczniowie z miejscowości Nawra (Nawra 20 i 56/1). Uczniowie z Nawra 56/1 do Szkoły Podstawowej w Skarlinie natomiast uczniowie z Nawra 20 będą jechać dalej do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku. Z powrotem dowożenie będą uczniowie z Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku, następnie zabierani będą uczniowie z Szkoły Podstawowej w Skarlinie i wszyscy odwożeni do Nawry ( Nawra 20, 56/1).
Dowożenie odbywa się wspólnie dla 6 uczniów.
Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Szkole Podstawowej w Skarlinie o godz. 8.00 natomiast w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku o godzinie 8.15 ,zajęcia kończyć się będą zgodnie z ustalonym planem zajęć lekcyjnych.
f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.
g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń:
uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania,
po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania,
szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej do 26 sierpnia 2022 r. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać niewielkim korektom w ciągu roku szkolnego.
Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm). Zamawiający wyklucza w zadaniu nr I i II możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152 ) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Inter Cars S.A. części i technika motoryzacyjna
Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Inter Cars S.A. części i technika motoryzacyjna
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rzeczoznawca Samochodowy Marcin Dudek
Olsztyn Warmińsko-mazurskie (warmińsko-mazurskie)
Inter Cars S.A. części i technika motoryzacyjna
Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
AKUMULATORY SPECPART ELBLĄG
Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specpart Akumulatory Olsztyn
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Auto Detailing Orneta - folia PPF, powłoki, korekty lakieru, pranie
Orneta (warmińsko-mazurskie)
Pomoc drogowa 24h/7
Świętajno (warmińsko-mazurskie)
Dorabianie kluczy olsztyn
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)