Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKsiężpol
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych Gminy Księżpol
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00427780
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Księżpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366164554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1ba7f4d-4dba-4be1-912e-63cf782a60b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060790/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do szkół, przedszkoli i ośrodków specjalnych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.ksiezpol.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.ksiezpol.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu: Platformy Zamówień Publicznych Zamawiającego : https://pzp.ksiezpol.pl 2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3)
Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc” pod adresem
https://pzp.ksiezpol.pl/#/help, 4)Ogólne zasady korzystania z Platformy:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pzp.ksiezpol.pl/#/authentication/login 5)Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania,
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min
2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet
Explorer; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6)
Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące
informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych: a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx,
.xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff .xades, .sig, b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony
przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych Zamawiającego i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu składania ofert; 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. 2 Ofertę, oświadczenia i
dokumenty muszą zostać podpisane przez Wykonawcę przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego
lub podpisu zaufanego . 1) zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca
się podpis w formacie PAdES; b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES; 2) zalecenia
odnośnie podpisu osobistego: a) dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony); b) dokumenty
w formie innej niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym; 3) zalecenia odnośnie podpisu zaufanego:
a) wielkość dokumentów nie może przekroczyć 10MB, dostępny format podpisu „xml”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877429; e-mail info@ksiezpol.pl;
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego oraz w celu archiwizacji i przeprowadzanych kontroli;
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz 74 -76 ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan prawo:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.251.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Informacje dotyczące Zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2024-2025 do szkół, przedszkoli i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki z następujących miejscowości gminy Księżpol:
a) Księżpol – 1 uczeń,
b) Korchów Pierwszy – 1 uczeń,
c) Korchów Drugi – 3 uczniów,
d) Rakówka - 1 uczeń,
e) Zawadka – 2 uczniów,
f) Płusy – 1 uczeń,
g) Rogale – 1 uczeń
h) Majdan Stary – 1 uczeń.
2) Dowóz będzie realizowany do placówek oświatowych w Biłgoraju tj.
a) Niepubliczne Przedszkole Specjalne w Biłgoraju ul. Sienkiewicza 15 : 2 uczniów,
b) Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Sienkiewicza 6 : 2 uczniów,
c) Prywatna Szkoła Podstawowa w Biłgoraju ul. Włosiankarska 13 : 1 uczeń
d) Zespół Szkół Specjalnych w Biłgoraju ul. Wira Bartoszewskiego 10 : 1 uczeń Przedszkole Integracyjne Bambini w Biłgoraju, ul. Gen. Andersa 5 : 2 uczniów
e) Gadu-Gadu Punkt Przedszkolno-Terapeutyczny Akson ul. Ogrodowa 14,
23-400 Biłgoraj : 3 uczniów.
f) Liczba dzieci może ulegać okresowym zmianom, stosownie do wniosków złożonych przez rodziców o organizację dowozu dla dzieci posiadających orzeczenie do nauczania specjalnego i realizacji zajęć rewalidacyjno – wychowawczych lub nauczania indywidualnego realizowanego w placówkach oświatowych.
3) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol, z domu do szkoły, przedszkola lub ośrodka specjalnego i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 ustalonym w placówkach prowadzących zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania usługi w ramach komunikacji publicznej.
5) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, w dni robocze począwszy od 02 września 2024 r. do 15 lipca 2025 r.
b) Rano dzieci zabierane będą z domu (miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu) o godzinie umożliwiającej bezpieczne dowiezienie uczniów na zajęcia rozpoczynające się o godzinie 8:00 w Biłgoraju.
c) Po południu odebranie uczniów z placówek i rozwiezienie do domu (miejsca zamieszkania).
d) Dokładne godziny dowozu i odwożenia dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć w placówkach.
e) Lista uczniów dowożonych wraz z adresami zamieszkania oraz godziny dowozu i odbierania z poszczególnych placówek zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy w trakcie podpisywania umowy.
f) Dla jednego ucznia wymagane jest realizowanie przewozu jak dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Liczba może ulec zmianie.
g) Przewóz dziecka niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim odbywać się może wyłącznie po zamocowaniu pasów zabezpieczających osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim oraz wózka pasami i zaczepami, które nie mogą być zwalniane w czasie jazdy.
h) W przypadku, gdy nie będzie potrzeby przewozu na wózku inwalidzkim, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi samochodem osobowym spełniającym warunki przewozu osób, w tym dzieci niepełnosprawnych.
i) W związku z organizowaniem przez gminę jednoczesnego dowozu dzieci niepełnosprawnych do różnych placówek, zasadą obowiązującą jest dowiezienie grupy na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej. Uczniowie dowiezieni do szkoły wcześniej niż przewiduje to plan zajęć powinni zostać przekazani przez Wykonawcę pod opiekę świetlicową.
j) Zasada, o której mowa w pkt. i nie dotyczy uczniów, którzy musieliby czekać na zajęcia ponad 2 godziny zegarowe. Wówczas wykonawca zobowiązany jest wykonać dodatkowy kurs.
k) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i opiekę dowożonym uczniom oraz pomoc która obejmuje m.in. pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, składanie i przewóz wózka inwalidzkiego odprowadzenie dzieci do szkoły lub ośrodka, odbiór od opiekuna z budynku szkoły, placówki i przekazanie go pod opiekę rodzica/prawnego opiekuna. Część dzieci wymagać będzie pomocy w zaspakajaniu podstawowych potrzeb (m.in. ubieranie się).
l) Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci na ww. trasie.
m) Oferent powinien dysponować pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochody, którymi przewożone są dzieci, dostosowane są do stopnia niepełnosprawności dowożonych dzieci.
n) Wszystkie samochody muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej, zgodne z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1047 ze zmian.),
o) Wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW dla kierowcy i pasażera.
p) Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali z Zamawiającym optymalny rozkład jazdy.
q) Wykonawca podczas realizacji umowy jest zobowiązany stosować procedury
i wytyczne przeciwepidemiczne określone przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
r) Zamawiający dopuszcza łączenie przewozu dzieci z terenu Gminy Księżpol z przewozem dzieci z innych gmin, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków.
s) Wykonawca ustalając trasę przewozu uczniów wybiera najkrótszą drogę do miejsca docelowego.
2. Rozwiązania równoważne – nie dotyczy
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) kierowaniu autobusami podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
b) sprawowania opieki w czasie dowożenia .
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas wykonania usługi uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i niniejszej umowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-07-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, czas wymiany autobusu po awarii 40%. 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany autobusu po awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a. warunek zostanie spełniony po złożeniu przez wykonawcę prawidłowo wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków - załącznik nr 2 do SWZ oraz aktualnej licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie przewozów, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokumentu równoważnego (pozwalającego na przewóz określonej w wykazie tras liczby).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
a) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą pełniąca rolę kierowcy, posiadającej aktualne uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie przewozu osób oraz co najmniej 1 osobę pełniącą rolę opiekuna, nie figurujących w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1304), nie karanych oraz posiadanie przez kierowcę lub opiekuna co najmniej 12 miesięcznego okresu doświadczenia w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi lub przygotowania pedagogicznego, oraz posiadanie przez kierowcę lub opiekuna udokumentowanego przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
b) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem sprawnym technicznie i przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, zabezpieczającym przewóz co najmniej 11 uczniów (w tym 1 poruszający się na wózku inwalidzkim). Wskazany w ofercie pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NW dla kierowcy i pasażera.
c) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu osób niepełnosprawnych przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto – w ramach jednej umowy, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z umową i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawa do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Aktualnej licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie przewozów, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokumentu równoważnego.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
c) Wykaz taboru- inne dokumenty zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
d) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane– zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ. z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie umową i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów;
2) oświadczenie, z którego wynika, które usługi ( kursy) wykonują poszczególni wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 6 pkt. 5 SWZ zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
3. dokumenty, z których wynika potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że zamawiający może je uzyskać za pośrednictwem bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a wykonawca w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
b) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów o których mowa w lit. a, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;
c) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a;
d) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy;
4. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu z uwzględnieniem zapisów o których mowa w rozdz. 12 SWZ; w przypadku gdy wadium jest wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: w wysokości 800,00 zł, (słownie: osiemset złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 229 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol,
Lubelski Bank Spółdzielczym Oddział w Księżpolu
nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001
z adnotacją „Wadium Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki” – Znak sprawy: CUW.251.15.2024”.
5. Zamawiający zaleca by wpłaty wadium były dokonywane z znacznym wyprzedzeniem ze względny na powstanie ryzyka opóźnienia związanego z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania z ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
7. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń należy wskazać Gmina Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol.
8. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium – płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
10. W gwaranci lub poręczeniu musi zostać podany adres e-maila oraz adres pocztowy, na który zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.
11. Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesione w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej nie może być utrudnione. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory rozstrzygane będą zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
12. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
13. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami następuje w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno być załączone do oferty.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wskazują zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Wykonawcy wini wraz z ofertą przedstawić oświadczenia, o których mowa w rozdz. 6 pkt 5 i 6 SWZ.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy stanowi zał. nr 9 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na zasadach określonych w ustawie Pzp, oraz w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.ksiezpol.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745- Abramów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI