Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Poznań
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-31
  • Numer ogłoszenia568873-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568873-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.

Miasto Poznań: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17 , 61-841  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.poznan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.68.2020.MC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102 im. Jana Pawła II przy ul. Przełajowej 6 w Poznaniu.Dzienna liczba uczniów do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie dom ucznia - szkoła i następnie odwiezienie na trasie szkoła - dom ucznia) wyniesie maksymalnie 105 uczniów, a łączna dzienna ilość kilometrów (w obie strony) wyniesie maksymalnie 1260 (105 x 12 km = 1260). Łączna ilość kilometrów przez okres wykonywania usługi wyniesie 98 280 km (1260 km x 78 dni = 98 280 km).Szkoła jest ponad rejonową placówką i uczęszczają do niej uczniowie z terenu całego miasta Poznania. Transport uczniów odbywa się na terenie miasta Poznania. Uczniowie będą dowożeni z domu do szkoły i odwożeni ze szkoły do domu według obowiązującego planu lekcji. Zmawiający przewiduje, że do obsługi przewozu dzieci niezbędnych będzie 15 opiekunów wykonujących pracę 8 h dziennie i taką ilość opiekunów należy przyjąć do wyceny przedmiotowej usługi. Łączna ilość godzin pracy opiekunów przez okres wykonywania usługi wyniesie 9 360 godzin (15 opiekunów x 8 h x 78 dni = 9 360 h).Pojazdy służące do przewozów uczniów muszą posiadać aktualne badania techniczne, pasy bezpieczeństwa, miejsce na złożony wózek inwalidzki, dwa pojazdy muszą być przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (wyposażony w odpowiednią platformę). Wykonawca określi, na każdy dzień tygodnia, trasę przewozu uczniów według planu lekcji. W trakcie realizacji usługi trasa przewozu uczniów może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy usługi. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez Zamawiającego jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W przypadku awarii mikrobusu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić mikrobus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Wymagane jest jednak niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o powyższej okoliczności.Z powodów organizacyjno - ekonomicznych (realność wykonania usługi w określonych godzinach przy minimalizacji niezbędnych kosztów) Zamawiający zakłada dowożenie uczniów mikrobusami o łącznej liczbie miejsc siedzących od 7 do 9 łącznie z kierowcą. W każdym mikrobusie musi znajdować się jeden opiekun opiekujący się dziećmi, zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów oraz przeprowadzaniu dzieci do szkoły i do domu. Opiekunów zatrudnia Wykonawca na swój własny koszt. Opiekunowie muszą mieć zapewnione miejsce przy dzieciach, którymi się opiekują. Jeżeli dzieci nie ma w pojeździe opiekun może siedzieć obok kierowcy. Jeden opiekun przypada na maksymalnie 7 uczniów. Opiekunami mogą być wyłącznie osoby posiadające przeszkolenie z zakresu BHP, kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Dzienna ilość pracy 1 opiekuna wynosi 8 h. Opiekun ma obowiązek przy przywiezieniu dziecka do szkoły zaprowadzić dziecko do świetlicy i przekazać nauczycielowi świetlicy, przy odwożeniu ze szkoły do domu - odebrać dziecko od nauczyciela świetlicy. Przekazywanie dziecka rodzicowi/opiekunowi prawnemu jest na bieżąco uzgadniane pomiędzy Wykonawcą a rodzicem/opiekunem prawnym. Wykonawca musi zapewnić stały kontakt telefoniczny pomiędzy opiekunem znajdującym się w pojeździe przewożącym uczniów a Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć kierowców i opiekunów w identyfikatory (imię, nazwisko, stanowisko) oraz zawiadomić pisemnie Zamawiającego o każdorazowej zmianie osoby na stanowisku opiekuna lub kierowcy, z tym zastrzeżeniem, że nowa osoba musi posiadać kwalifikacje nie niższe niż osoba zastępowana. Osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia – kierowcy, opiekunowie – obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów/e-papierosów w trakcie przewozu uczniów oraz pod szkołą. Ze względu na upośledzenie umysłowe, często ze sprzężeniami, uczniowie nie powinni przebywać zbyt długo w przewożącym je pojeździe (np. w sytuacji kompletowania grupy do przewozu). Jako górną nieprzekraczalną granicę czasu przebywania dziecka w pojeździe należy przyjąć 60 min. podczas przywozu z domu do szkoły i 60 min. podczas przywozu ze szkoły do domu.Zamawiający zastrzega warunek, że uczniowie mogą być przywiezieni do szkoły nie wcześniej niż 1 godzinę lekcyjną przed rozpoczęciem zajęć. Warunek ten dotyczy także zabierania dzieci po skończonych zajęciach do domu – dzieci nie mogą czekać dłużej na dowóz niż 1 godzinę lekcyjną. Ewentualne odstępstwa od tej zasady mogą wystąpić tylko na prośbę rodzica/opiekuna prawnego.Zamawiający pokrywa koszty usługi dowożenia i opieki od momentu zabrania pierwszego ucznia z jego domu do chwili znalezienia się w szkole ostatniego dowożonego ucznia i następnie od momentu zabrania ze szkoły pierwszego odwożonego ucznia do chwili dojazdu do domu ostatniego odwożonego ucznia. Plan przewozów powinien być tak skonstruowany, by zawierał jak najmniej przewozów pustych. Podstawowe obowiązki opiekuna Do obowiązków opiekuna w szczególności należy: przyprowadzanie dziecka do świetlicy szkolnej i przekazanie osobie dyżurującej, odebranie dziecka ze świetlicy ze szkoły; zapewnienie dziecku bezpieczeństwa podczas przewozu oraz bezpiecznego przeprowadzania z pojazdu i oddanie dziecka pod opiekę rodzica lub osoby dyżurującej w świetlicy szkolnej; przestrzeganie zasad BHP; kontrolowanie zachowania dzieci, obserwacja stanu zdrowia, poinformowanie o spostrzeżeniach rodzica lub nauczyciela opiekującego się dzieckiem w placówce; udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej; składanie i rozkładanie wózka inwalidzkiego, wnoszenie i wynoszenie wózka inwalidzkiego z pojazdu,pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dziecka z największą starannością biorąc pod uwagę niepełnosprawność dziecka; w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo przeniesienie dziecka z wózka inwalidzkiego do pojazdu i z pojazdu na wózek inwalidzkidbałość o higienę dziecka; dbałość o rzeczy uczniów tj. tornister, worki do zajęć WF, czapki, szale, kurtki itp.przekazanie pilnych informacji z domu dziecka do szkoły. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnego zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ilość uczniów korzystających z dowozu, z tego też powodu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w Formularzu cenowym – załącznik nr 1a do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustaw do 30% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych ze szkoły do domu i z domu do szkoły.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:Data rozpoczęcia 01.09.2020r. Data zakończenia 31.12.2020r.Jeżeli ze względów proceduralnych nie będzie możliwe zachowanie terminu rozpoczęcia, wówczas realizacja rozpocznie się od dnia podpisania umowy i trwać będzie do 31.12.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że posiada odpowiednią licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub odpowiadające jej równoważne licencje/zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej:- 3 usługi, z których każda była wykonywana nieprzerwanie przez okres 4 miesięcy i polegała na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości każdej z usług co najmniej 100 000 zł brutto każda; lub- 2 usługi, z których każda była wykonywana nieprzerwanie przez okres 4 miesięcy i polegała na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości każdej z usług co najmniej 150 000 zł brutto każda;lub- 1 usługę wykonywaną nieprzerwanie przez okres 4 miesięcy i polegającą na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości usługi co najmniej 300 000 zł brutto.dysponuje:co najmniej 15 mikrobusami/busami, sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa oraz miejsce na złożony wózek inwalidzki,co najmniej dwa pojazdy muszą być przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (wyposażony w odpowiednią platformę),wszystkie pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne,wszystkie pojazdy muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW.dysponuje co najmniej:- 15 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów o liczbie miejsc siedzących do 9 osób, łącznie z kierowcą (prawo jazdy kategorii B) oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami.- 15 osobami do pełnienia obowiązków opiekunów dzieci. Każda osoba pełniąca obowiązki opiekuna dzieci niepełnosprawnych musi posiadać odpowiednie przygotowanie zawodowe do opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi tj. ukończony kurs z zakresu BHP, kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym;wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.Dowodami, o których mowa, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy (pojazdów) w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ,Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy;Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się:e.a w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej:- złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwalub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w formie papierowej:- złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
Czas przebywania uczniów w pojeździe na trasie szkoła – dom, dom - szkoła 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy - § 4 ust. 2 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI