I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strumień, krajowy numer identyfikacyjny
07218251600000, ul.
Rynek
4
,
43-246
Strumień, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 8570142, e-mail
przetargi@um.strumien.pl, faks
33 8570247.
Adres strony internetowej (URL):
www.strumien.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.strumien.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.strumien.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, tymczasowy punkt podawczy mieszczący się w holu tylnego wejścia do Urzędu Miejskiego w Strumieniu – od strony parkingu przy ul. Pocztowej, do dnia 29.07.2020 r. do godz. 10:00 w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego. Składając ofertę osobiście należy zadzwonić na domofon, który umieszczony jest w korytarzu tylnego wejścia (przycisk-biuro podawcze), w celu uzyskania potwierdzenia złożenia oferty.
Adres:
Urząd Miejski w Strumieniu , ul. Rynek 4,43-246 Strumień, tymczasowy punkt podawczy.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) – warunek jest określony dla Wykonawcy bez względu na ilość części zamówienia, na które Wykonawca zamierza składać ofertę;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej 1 usługę wykonywaną w sposób ciągły (przez okres co najmniej 4 miesięcy) obejmującą przewóz osób niepełnosprawnych – warunek jest określony dla Wykonawcy bez względu na ilość części zamówienia, na które wykonawca zamierza składać ofertę;b) dysponuje następującymi osobami kierowanymi do realizacji zamówienia:• kierowca, posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) • opiekun, tj. osoba pełnoletnia, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.• kierowcy i opiekunowie realizujący niniejsze zamówienie nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym - Dz.U. z 2020 r., poz. 152). Warunek c) jest określony dla każdej części odrębnie.c) dysponuje lub będzie dysponował:• dla części I przedmiotu zamówienia: pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa /liczba osób do przewozu: 2 (+/-1) osoby niepełnosprawne oraz 1 opiekun – wymagany samochód min 4 2 osobowy, min. 4 drzwiowy;2 Uwaga – samochód zgłoszony do przetargu w zakresie dot. liczby miejsc siedzących musi spełniać co najmniej wymogi minimalne. Jednakże w przypadku zwiększenia liczby dzieci +/-1, wykonawca zobligowany jest do zmiany samochodu na taki, który będzie zapewniał równorzędny poziom usług, pozwalający na bezpieczne przewożenie wszystkich dzieci objętych dowozem - jednocześnie zmiana ta nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.• dla części II przedmiotu zamówienia: pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a każde z dzieci oraz opiekun muszą mieć zapewnione miejsca siedzące /liczba osób do przewozu: 13 (+/-3) osoby niepełnosprawne oraz 1 opiekun – wymagany samochód min 15 osobowy/;3 Uwaga –samochód zgłoszony do przetargu w zakresie dot. liczby miejsc siedzących musi spełniać co najmniej wymogi minimalne. Jednakże w przypadku zwiększenia liczby dzieci +/-3, wykonawca zobligowany jest do zmiany samochodu na taki, który będzie zapewniał równorzędny poziom usług, pozwalający na bezpieczne przewożenie wszystkich dzieci objętych dowozem - jednocześnie zmiana ta nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.• dla części III przedmiotu zamówienia: pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a każde z dzieci oraz opiekun muszą mieć zapewnione miejsca siedzące/liczba osób do przewozu: 10 (+/- 2) osoby niepełnosprawne oraz 1 opiekun – wymagany samochód min 12 4 osobowy;4 Uwaga – samochód zgłoszony do przetargu w zakresie dot. liczby miejsc siedzących musi spełniać co najmniej wymogi minimalne. Jednakże w przypadku zwiększenia liczby dzieci +/-2, wykonawca zobligowany jest do zmiany samochodu na taki, który będzie zapewniał równorzędny poziom usług, pozwalający na bezpieczne przewożenie wszystkich dzieci objętych dowozem - jednocześnie zmiana ta nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.• dla części IV przedmiotu zamówienia: pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a każde z dzieci oraz opiekun muszą mieć zapewnione miejsca siedzące /liczba osób do przewozu: 3 (+/- 2) osoby niepełnosprawne oraz 1 opiekun/–wymagany samochód min 5 4 osobowy/;4 Uwaga – samochód zgłoszony do przetargu w zakresie dot. liczby miejsc siedzących musi spełniać co najmniej wymogi minimalne. Jednakże w przypadku zwiększenia liczby dzieci +/-2, wykonawca zobligowany jest do zmiany samochodu na taki, który będzie zapewniał równorzędny poziom usług, pozwalający na bezpieczne przewożenie wszystkich dzieci objętych dowozem - jednocześnie zmiana ta nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień jego złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.); Do powyższego dokumentu należy dołączyć aktualne zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego potwierdzające, iż wymienione w wykazie stanowiącym załącznik nr 5a do 5d do SIWZ pojazdy są zgłoszone do licencji lub zezwolenia.2) wykazu wykonanych oraz wykonywanych usług polegających na przewozie osób niepełnosprawnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ.3) wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania - sporządzonego wg załącznika nr 5a-5d do SIWZ (odpowiednio do wybranej Części zamówienia).4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego wg załącznika nr 6a-6d do SIWZ (odpowiednio do wybranej Części zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki nr 1a-1d do SIWZ,2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy- jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę,3) jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów- zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.3. W przypadkach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego.4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.6. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć:a) zwiększenia lub zmniejszenia liczby dowożonych dzieci/uczniów , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,b) zmiany kierowcy lub opiekuna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) zmiany trasy przewozu lub wprowadzenia nowej trasy przewozu, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy d) wydłużenia trasy przewozu powyżej 5 km, e) zmiany podwykonawców z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,f) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT Wykonawca przedkłada Zamawiającemu propozycję naliczenia podatku od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury, w stosunku do niezmienionego wynagrodzenia netto,g) sposobu, terminu rozliczeń i płatności wynagrodzenia z powodu wystąpienia zjawisk siły wyższej, w tym wystąpienia różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego.1. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:1) opis propozycji zmiany,2) uzasadnienie zmiany,3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-29, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski (PL)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Bielsku-Białej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 2 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice na trasie z domów do Zespołu Szkół - Szkoła Podstawowa nr 39 dla Dzieci Niesłyszących im. Marii Góralówny, (adres: ul. Kamienicka 11a w Bielsku-Białej) i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrekcją w/w szkoły i rodzicami.Długość trasy w jedna stronę wynosi ok.1 52 km, czas ok. 50 min: Zebrzydowice, ul. Jesionowa, Bąków, ul. Jutrzenki, Bielsko-Biała, ul. Kamienicka 11a.Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej.Zwiększenie liczby uczniów o 1 osobę nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia WykonawcyZamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka.Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:a) odbiór uczniów z domów pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,b) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,c) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:a) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,b) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,c) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,d) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 8Wyliczenia długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 13 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domów do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych, ul. Wojska Polskiego 3 w 43-400 Cieszyn (Zespół) i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorem w/w Zespołu i rodzicami dzieci.Długość trasy w jedną stronę wynosi ok.1 43 km, czas ok. 60 min.: Strumień, ul. Nowa; Strumień, ul. 1-go Maja; Drogomyśl, ul. Poziomkowa; Pruchna, ul. Rajska; Pruchna, ul. Dobra; Pruchna, ul. Nowy Świat; Pruchna, ul. Łąkowa; Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3.Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej.Zwiększenie liczby uczniów o 3 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia WykonawcyZamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka.Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:d) odbiór uczniów z domów pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,e) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,f) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:e) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,f) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,g) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,h) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 8.Wyliczenia długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołów Szkół w Skoczowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 10 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domów do: Terapeutycznego Punku Przedszkolnego „Słoneczna Kraina”, ul. Kościelna 6, 43-400 Skoczów; Zespołu Szkół nr 3 w Skoczowie, ul. Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów; Zespołu Szkół nr 1 w Skoczowie Szkoła Podstawowa nr 8 im. Krystyny Bochenek, ul. G. Morcinka 20, 43-430 Skoczów;i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorami placówek wymienionymi powyżej i rodzicami dzieci.Długość trasy w jedna stronę wynosi ok.1 29 km, czas ok. 40 min: Strumień, ul. Dębowa; Strumień, ul. Rynek; Strumień, ul. Powstańców Śląskich; Strumień, ul. Cieszyńska; Zbytków, ul. Brzozowa; Bąków, ul. Główna; Drogomyśl, ul. Główna; Drogomyśl, ul. Wiejska; Skoczów, ul. Kościelna 6; Skoczów, ul. Mickiewicza 12; Skoczów, ul. G. Morcinka 20.Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej.Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka.Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:a) odbiór uczniów z domów pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,b) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,c) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:a) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,b) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,c) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,d) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 8. Wyliczenia długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 3 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domów do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu, ul. Wiejska 8, 43-450 Ustroń i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorem Ośrodka i rodzicami dzieci.Należy wziąć pod uwagę, że jedno z dzieci w czasie podróży będzie przewożone w foteliku samochodowym z opcją pozwalającą na jego odchylenie i w czasie jazdy wymaga bezpośredniej asysty drugiej osoby.Długość trasy w jedna stronę wynosi ok.1 26 km, czas ok. 26 min: Strumień, ul. Powstańców Śl.; Strumień, ul. 1-go Maja; Bąków, ul. Osiedlowa; Ustroń, Szeroka 7.Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej.Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia WykonawcyZamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka.Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:a) odbiór uczniów z domów pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,b) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,c) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:a) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,b) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,c) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,d) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 8.Wyliczenia długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: