„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleszów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającyGMINA GOLESZÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00280821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ae761af-0db8-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.goleszow.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym: przekazywanie wniosków, zawiadomień oraz informacji lub wyjaśnień odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem:
-miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
-ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
-poczty elektronicznej e-mail: urzad@goleszow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na systemie miniPortal tj.:
-dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
-komputer klasy PC lub MAC lub Linux,
-zainstalowana przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0 lub Mozilla Firefox od wersji 15 lub Google Chrome od wersji 20 lub Microsoft Edge,
-specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
• specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
• format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
• oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
• integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania na terenie gminy Goleszów do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia 01 września 2022r. do dnia 23 czerwca 2023r. tj.:

Część I - Trasa nr 1: przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Goleszów z ich miejsca zamieszkania do:
1) Ośrodek Edukacyjno – Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Ustroniu, ul. Wiejska 8 (6 uczniów - zamieszkałych w Goleszowie przy ulicach: Ustrońska 2, Cicha 15, Lotnicza 70, Kozakowicka 8, Kasztanowa 3, w Kozakowicach Górnych przy ulicy Biała 15);
2) Szkoły Podstawowej Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Ustroniu, ul. Józefa Kreta 6 (1 uczeń - zamieszkały w Goleszowie przy ulicy Sportowa 10);
3) Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie SP 9, ul. Mickiewicza 12 (1 uczeń - zamieszkały w Cisownicy przy ulicy Cisowa 42).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 47 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 3, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

Część II - Trasa nr 2: przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Goleszów z ich miejsca zamieszkania do:
1) Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczego w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4, (3 uczniów - zamieszkałych: w Kisielowie przy ulicy Spacerowej 24, Goleszów przy ulicy Cieszyńskiej 86, Kozakowice Górne przy ulicy Osiedlowej 18);
2) Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3; (3 uczniów – zamieszkałych: w Goleszowie przy ulicach: Kozakowicka 8, Kolejowa 55,w Kisielowie przy ulicy Widokowej 3);
3) Niepubliczne Przedszkole Zdrowotno-Ekologiczne „ Jacek i Agatka” w Cieszynie, ul. Korfantego 33;
(1 uczeń - zamieszkały w Goleszowie przy ulicy Robotniczej 5);
4) Katolicka Szkoła Podstawowa im. św. Rodziny w Cieszynie, ul. Błogocka 19 (1 uczeń - zamieszkały w Kisielowie przy ulicy Osiedlowej 11).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 46 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 3, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

Cześć III - Trasa nr 3: przewóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Goleszów z ich miejsca zamieszkania do:
1) Ośrodka Rehabilitacyjno– Edukacyjno–Wychowawczego w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4 (2 uczniów - zamieszkałych w Cisownicy przy ulicach: Tartaczna 34, Gołaźnia 30);
2) Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3 (9 uczniów – zamieszkałych: w Goleszowie przy ulicy: Cieszyńska 29, Grabowa 11a/9, w Dzięgielowie przy ulicy Rolniczej 1, w Cisownicy przy ulicy Cisowej 42a, w Cisownicy przy ulicy Wędoły 51, w Puńcowie przy ulicach: Sportowa 2, Dębowa 22);
3) SP nr 2 z oddziałami integracyjnymi w Cieszynie, ul. Fryderyka Chopina 37 (1 uczeń - zamieszkały w Puńcowie przy ulicy Długiej 13)
4) Przedszkole Terapeutyczne Słoneczna Kraina w Cieszynie, ul. Bielska 64 (2 uczniów – zamieszkałych: w Goleszowie przy ulicy Ustrońskiej 51, w Cisownicy przy ulicy Wędoły 51).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 45 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 3, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

Warunki dowożenia – trasa 1, trasa 2 i trasa 3
Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku szkolnego 2022/2023 z wyłączeniem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy, najkrótszą trasą z domu do placówki oświatowej i po zakończonych zajęciach lekcyjnych z placówki oświatowej do domu. Wymaga się, aby przewóz dzieci niepełnosprawnych był realizowany pod opieką opiekuna. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a)posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180 z późn. zm.)
b) do należytego wykonania zamówienia posiada
- 1 osobę – kierowca posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.),
- 1 osoba – opiekun tj. osoba pełnoletnia, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
c) w celu wykonania zamówienia (odpowiednio dla części I, II i III zamówienia) dysponuje pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanymi i klimatyzowanymi, posiadającymi oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 450 z późn. zm.) zarejestrowanymi, dopuszczonymi do ruchu, posiadającymi aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC i NW. Siedzenia pasażerów musza być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.
Jeden z pojazdów powinien być wyposażony w podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampę najazdową, umożliwiającą załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb, a także posiadający mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz zgodnie z par. 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres skrzynki e-puap: Urzędu Gminy Goleszów:/pq063jb1lc/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną. Saab93 2010r radio nawigacja.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI