Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Tarnowskie Góry
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-05
  • Numer ogłoszenia570446-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570446-N-2020 z dnia 2020-08-05 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000, ul. Rynek  4 , 42-600  Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (URL): https://www.bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.bip.tarnowskiegory.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.tarnowskiegory.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry - Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 26

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry - Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 26

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: BZP.271.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dowożenie w obie strony uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, które obejmują:Część nr 1 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry, Gminy Wojska, Miasta Radzionków, Miasta Bytom w roku szkolnym 2020/2021 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu.Usługa będzie realizowana od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 189 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole, przedszkolu lub w innej placówce oświatowej) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka.Część Nr 2 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach ul. Grażyńskiego 17 w roku szkolnym 2020/2021 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu.Usługa będzie realizowana od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 189 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę kierowców posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami.Szczegółowy zakres usługi zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ, tj. Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części Nr 1 i Części Nr 2 zamówienia. UWAGA! Dla Części Nr 1 i Części Nr 2: Oferta Wykonawcy powinna uwzględnić doposażenie, w razie potrzeby, pojazdów w foteliki dla dzieci lub podkłady na fotele, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że dla Części nr 1 i nr 2 przewiduje możliwość udzielania zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętych przeprowadzanym przetargiem nieograniczonym i opisanych w Rozdz. V pkt 1 niniejszej SIWZ.2. Zamawiający informuje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie 50.000,00 zł netto, przy czym dla Części nr 1 - 30.000,00 zł netto a dla Części nr 2 – 20.000,00 zł netto.3. Okoliczności i warunki, na jakich usługi zostaną udzielone:- w przypadku zwiększenia ilości dni wykonywania niniejszego zamówienia z powodu wydłużenia okresu roku szkolnego np. w wyniku panującej epidemii, bądź w wyniku innych zmian powodujących zmianę okresu nauczania wprowadzonych przez Ministra Edukacji Narodowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 1 i nr 2): od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, a w szczególności:Dla Części nr 1 i nr 2 - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).UWAGA! W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający wymaga, aby w/w uprawnienia posiadały te podmioty, które „fizycznie” będą realizować usługę dowożenia uczniów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem przewóz osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu, o wartości nie mniejszej niż: • dla Części nr 1: 150.000,00 zł brutto • dla Części nr 2: 80.000,00 zł bruttoUWAGA! W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.2.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia a mianowicie: Dla Części Nr 1: a) co najmniej 5 osobami - kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.); b) co najmniej 5 osobami – opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Dla Części Nr 2: a) co najmniej 1 osobą – kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami, spełniającym wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.). b) co najmniej 1 osobą - opiekunem, który będzie sprawował opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoba ta musi posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać dysponowanie liczbą osób odpowiadającą sumie osób wymaganych dla poszczególnych części zamówienia. 3. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje następującym zasobem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi) dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia:Dla Części Nr 1: co najmniej 5 pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia:- nie starszymi niż 10 lat,- posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu,- wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.Co najmniej jeden pojazd powinien posiadać bezpieczne miejsce do przewożenia ucznia na wózku inwalidzkim oraz być wyposażony w podnośnik lub windę, lub podjazd umożliwiający swobodne dostanie się do pojazdu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim.Pojazdy te winny spełniać wszystkie wymagania dotyczące transportu osób niepełnosprawnych.Dla Części Nr 2: co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do realizacji zamówienia, umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia:- nie starszym niż 10 lat,- posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu,- wyposażonym w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.Pojazd ten winien spełniać wszystkie wymagania dotyczące transportu osób niepełnosprawnych.UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): - dla Części nr 1 i 2 - licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób; - wykazu usług (dla Części nr 1 i nr 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej w punkcie 3.3.1 rozdz. XV SIWZ);UWAGA! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- wykazu osób (dla Części nr 1 i nr 2) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.2 rozdz. XV SIWZ);- wykazu narzędzi (dla Części nr 1 i nr 2), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 7 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.3 rozdz. XV SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej, 4) Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu), 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie, 6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia 10,00
Aspekt środowiskowy – realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów z wyższą normą emisji spalin 10,00
Rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy (Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ - § 10 wzoru umowy)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry, Gminy Wojska, Miasta Radzionków, Miasta Bytom w roku szkolnym 2020/2021 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa będzie realizowana od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 189 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole, przedszkolu lub w innej placówce oświatowej) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 210350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia 10,00
Aspekt środowiskowy – realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów z wyższą normą emisji spalin 10,00
Rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach ul. Grażyńskiego 17 w roku szkolnym 2020/2021 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa będzie realizowana od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 189 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę kierowców posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 103950,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia 10,00
Aspekt środowiskowy – realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów z wyższą normą emisji spalin 10,00
Rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI