Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Tarnowskie Góry
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-25
  • Numer ogłoszenia594196-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594196-N-2018 z dnia 2018-07-25 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny 000527210, ul. Rynek  4 , 42-600  Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.tarnowskiegory.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.tarnowskiegory.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.tarnowskiegory.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Adres:
Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019
Numer referencyjny: BZP.271.42.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, które obejmują: Część Nr 1 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry, Miasta Radzionków, Miasta Bytom i miejscowości Wojska w roku szkolnym 2018/2019 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu. Usługa będzie realizowana od 3 września 2018 roku do 21 czerwca 2019 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole, przedszkolu lub w innej placówce oświatowej) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Część Nr 2 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach ul. Grażyńskiego 17 w roku szkolnym 2018/2019 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu. Usługa będzie realizowana od 3 września 2018 roku do 21 czerwca 2019 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Szczegółowy zakres usługi zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części Nr 1 i Części Nr 2 zamówienia. UWAGA! Dla Części Nr 1 i Części Nr 2: Oferta Wykonawcy powinna uwzględnić doposażenie pojazdów w razie potrzeby w foteliki dla dzieci lub podkłady na fotele zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielania zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp obejmujących przedmiotem zakres umowy podstawowej m.in. w przypadku zwiększenia liczby uczniów lub konieczności dowozu do innych placówek oświatowych. Wartość przewidywanych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i jej wysokość łącznie dla Części Nr 1 i Części Nr 2 nie przekroczy kwoty 50 000,00 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy zrealizować w terminie: Część Nr 1: od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. Część Nr 2: od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla Części Nr 1 i Części Nr 2: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób: Rzeczpospolita Polska. UWAGA! W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający wymaga, aby w/w uprawnienia posiadały wszystkie podmioty o których mowa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Dla Części Nr 1 i Części Nr 2: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem przewóz osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu, realizowaną przez co najmniej 8 miesięcy.; 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Dla Części Nr 1: a) co najmniej 5 kierowcami spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2017 poz. 2200 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 5 osobami – opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub co najmniej 6 miesięcy udokumentowanego doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Dla Części nr 2: a) co najmniej 1 kierowcą spełniającym wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2017 poz. 2200 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 1 osobą – opiekunem, który będzie sprawował opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoba ta musi posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub co najmniej 6 miesięcy udokumentowanego doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać dysponowanie liczbą osób odpowiadającą sumie dla poszczególnych części zamówienia. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (dwóch części). 3) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje następującym zasobem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi) dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia: Dla Części Nr 1: co najmniej 5 pojazdami do przewozu uczniów umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia: - nie starszymi niż 10 lat, - posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, - wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. W tym co najmniej jeden pojazd powinien posiadać bezpieczne miejsce do przewożenia ucznia na wózku inwalidzkim oraz być wyposażony w podnośnik lub windę lub podjazd umożliwiający swobodne dostanie się do pojazdu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. Pojazdy te winny spełniać wszystkie wymagania dotyczące transportu osób niepełnosprawnych. Dla Części Nr 2: co najmniej 1 pojazdem do przewozu uczniów umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia: - nie starszym niż 10 lat, - posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, - wyposażonym w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Pojazd ten winien spełniać wszystkie wymagania dotyczące transportu osób niepełnosprawnych. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części zamówienia. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (dwóch części).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanego w pkt 2.2.1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ppkt b) stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług (dla części nr 1 i 2) wykonywanych/wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.1).; b) wykaz osób (dla części nr 1 i 2) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.2).; c) wykaz narzędzi (dla części nr 1 i 2), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 7 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.3).; d) dla Części nr 1 i Części nr 2 - w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1.1 SIWZ – licencja na wykonywanie transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu); 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 5) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) przekazać Zamawiającemu kopię zawartej polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: • dla Części nr 1: 100 000,00 zł, • dla Części nr 2: 50 000,00 zł (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. W przypadku wyboru Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. b) przekazać Zamawiającemu kopie polis ubezpieczenia OC pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry, Miasta Radzionków, Miasta Bytom i miejscowości Wojska w roku szkolnym 2018/2019 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa będzie realizowana od 3 września 2018 roku do 21 czerwca 2019 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole, przedszkolu lub w innej placówce oświatowej) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Szczegółowy zakres usługi zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. UWAGA! Oferta Wykonawcy powinna uwzględnić doposażenie pojazdów w razie potrzeby w foteliki dla dzieci lub podkłady na fotele zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 164816,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia 20,00
Aspekt środowiskowy – realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 4 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) przekazać Zamawiającemu kopię zawartej polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: • dla Części nr 1: 100 000,00 zł. (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. b) przekazać Zamawiającemu kopie polis ubezpieczenia OC pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy. 2) Zamówienie należy zrealizować w terminie: Część Nr 1: od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r.


Część nr: 2 Nazwa: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach ul. Grażyńskiego 17 w roku szkolnym 2018/2019 oraz zapewnienia opieki uczniom w czasie przewozu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa będzie realizowana od 3 września 2018 roku do 21 czerwca 2019 roku. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem przerw świątecznych, ferii i innych dni wolnych od zajęć). Usługa obejmuje łącznie 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas zajęć w szkole) zostaną ustalone bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Szczegółowy zakres usługi zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. UWAGA! Oferta Wykonawcy powinna uwzględnić doposażenie pojazdów w razie potrzeby w foteliki dla dzieci lub podkłady na fotele zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 85250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia 20,00
Aspekt środowiskowy – realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 4 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) przekazać Zamawiającemu kopię zawartej polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: • dla Części nr 2: 50 000,00 zł (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. b) przekazać Zamawiającemu kopie polis ubezpieczenia OC pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy. 2) Zamówienie należy zrealizować w terminie: Część Nr 2: od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników do współpracy na Czechy i Węgry - Gliwice / Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam Przewoźników do współpracy w realizacji transportów na trasach międzynarodowych. Trasy bilateralne: Polska-Czechy/Węgry- Polska (export/import). Miejsce załadunku / rozładunku w PL: Gliwice / Tychy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI