Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2019/

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomianki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łomianki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-13
  • Numer ogłoszenia559125-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559125-N-2019 z dnia 2019-06-13 r.

Gmina Łomianki: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Warszawska  115 , 05-092  Łomianki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 686 301, e-mail umig@lomianki.pl, faks 227 686 302.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Łomiankach, 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115 pok. 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny: RZP.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i opieki (w czasie dowozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łomianki do szkół podstawowych i ponadpodstawowych lub innych placówek oświatowych wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 996 ze zmianami). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport i opiekę z miejsca zamieszkania uczniów do szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych i innych placówek oświatowych oraz powrót z ww. placówek do miejsca zamieszkania uczniów. 3. Usługą planuje się objąć 21 uczniów niepełnosprawnych, w tym: 13 uczniów uczęszczających do szkół w Warszawie, 1 uczennicę uczęszczającą na zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Warszawie i 7 uczniów uczęszczających do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesznie. Liczba dzieci Placówka, do której uczniowie uczęszczają Adres placówki Liczba planowanych dni dowozu Uwagi 1 Szkoła Specjalna Podstawowa Nr 213 Warszawa ul. Elektoralna 12/14 188 2 Zespół Szkół Specjalnych Nr 105 Warszawa, ul. Długa 9 188 2 Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Warszawa, ul. Namysłowska 10 188 1 Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Warszawa, ul. Skaryszewska 8 188 1 Szkoła Podstawowa Nr 147 Warszawa, ul. Karolkowa 56 188 2 Zespół Szkół Specjalnych Nr 100 Warszawa, ul. Czarnieckiego 49 188 1 Szkoła Podstawowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Warszawa ul. Jana Paska 10 188 2 Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Warszawa, ul. Koźmińska 7 188 tylko odbiór ze szkoły 1 Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy - placówka nieferyjna Warszawa ul. Krasińskiego 41 224 zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze 1 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 223 Warszawa, ul. Kasprowicza 107 188 7 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy– zajęcia rew.-wychowawcze, szkoła podstawowa, szkoła przysposabiająca do pracy Leszno, ul. Sochaczewska 4 188 1 uczeń - zajęcia rewal.-wychowawcze w godz. 800-1200 , 1 uczeń – nauczanie indywidualne w godz. przedpołudniowych, 3 razy w tygodniu po ok.2,5 h 4. W trakcie realizacji zamówienia liczba osób może ulec zmianie o +/- 3 osoby (w tym: osoby na wózkach inwalidzkich). 5. Dowóz uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, wg kalendarza szkolnego na rok szkolny 2019/2020 bez pierwszego i ostatniego dnia nauki, natomiast dowóz uczennicy na zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Warszawie odbywać się będzie w okresie od 26 sierpnia 2019 r. do 10 lipca 2020 r. z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Dowóz jednego ucznia do Szkoły Podstawowej w Ośrodku Szkolno-Wychowaczym w Lesznie odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w okresie nauki szkolnej, wg kalendarza szkolnego na rok szkolny 2019/2020 bez pierwszego i ostatniego dnia nauki. Zajęcia nauczania indywidualnego będą odbywały się w godzinach przedpołudniowych po ok. 2,5 godz. dziennie. Szczegółowy harmonogram dni i godzin nauczania indywidualnego zostanie ustalony i podany na początku września 2019 r. 7. Wykonawca będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1983 ze zmianami). 8. Wykonawca winien dysponować niezbędną ilością samochodów dla zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 4 samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym zapewniającymi możliwość transportu osób na wózkach. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania większą ilością samochodów dla zapewnienia możliwie najkrótszego czasu przebywania dzieci w podróży. W każdym z pojazdów przewożonych uczniów do placówek w Warszawie, jednorazowo nie może być przewożonych więcej niż 7 uczniów, nawet jeżeli samochód jest zarejestrowany i dostosowany do przewozu większej liczby osób. 9. Godziny przewozów: odbiór uczniów z miejsca zamieszkania z terenu gminy Łomianki w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć (głównie na godz. 800), odbiór uczniów – po zakończeniu zajęć w szkołach lub innych placówkach oświatowych, bez zbędnego oczekiwania, tj. w czasie potrzebnym do pokonania odległości między placówką oświatową, a miejscem zamieszkania, przy zachowaniu dopuszczalnej prędkości obowiązującej na danej trasie, ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. Nie dopuszcza się postojów z przyczyn nie związanych z realizacją zamówienia. Odbiór jednego ucznia z zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesznie odbywać się będzie o godz. 1200. 10. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali z rodzicami uczniów (w formie pisemnej) optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń: 1) dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby było możliwe punktualne rozpoczęcie przez nie zajęć lekcyjnych i zabierane po zakończeniu zajęć, bez zbędnego oczekiwania, 2) na podstawie tygodniowego planu lekcji w poszczególnych szkołach i placówkach oświatowych Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz rodzicami uczniów, 3) opiekunowie sprawujący opiekę nad dziećmi ustalą z rodzicami uczniów oraz szkołami, którym dzieciom należy udzielić pomocy przy ubieraniu i rozbieraniu w szkole oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu i udzielą tym dzieciom pomocy. 11. Czas przebywania uczniów w podróży winien być możliwie jak najkrótszy i nie dłuższy niż 60 minut, a w przypadku placówek znajdujących się na terenie miasta stołecznego Warszawy nie dłuższy niż 90 minut. Maksymalny czas oczekiwania przez dziecko w świetlicy na zajęcia lub na transport powrotny do domu nie może być dłuższy niż 1 h. 12. Wykonawca ma zapewnić: najwyższy poziom usług, tabor samochodowy sprawny technicznie, specjalnie oznakowany, posiadający aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób niepełnosprawnych, nie starszy niż 7-letni, (samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r.). 13. Wykonawca oświadcza, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie wykonywania niniejszej umowy, a także licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz dowody badań technicznych, które zostaną przedstawione Zamawiającemu na jego każdorazowe wezwanie. 14. Wyposażenie wymagane: 1) podjazd dla wózków, 2) pasy mocujące, 3) pasy bezpieczeństwa, 4) przyciemniane szyby, 5) czynna klimatyzacja w okresie letnim, czynne ogrzewanie w okresie zimowym. 15. Kierowcy skierowani do wykonania przedmiotu zamówienia mają posiadać aktualne zaświadczenia o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców. Kierowcy i opiekunowie mają być przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy oraz posiadać stosowne zaświadczenia w ww. zakresie. 16. Szczegółowy wykaz uczniów oraz miejsc placówek oświatowych będzie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 17. Szacunkowa liczba dni na podstawie kalendarza oświatowego, w które uczniowie będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych – 188, w tym 78 dni w roku 2019 oraz 110 dni w roku 2020. 18. Szacunkowa liczba dni, w które uczennica będzie dowożona na zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze – 224, w tym 89 dni w roku 2019 oraz 135 dni w roku 2020. 19. Szacunkowa liczba dni na podstawie kalendarza oświatowego, w które jeden uczeń będzie dowożony na zajęcia indywidualne do szkoły w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesznie – 118, w tym 48 dni w roku 2019 oraz 70 dni w roku 2020. 20. Z uczniami, oprócz kierowcy, musi jechać opiekun sprawujący opiekę nad uczniami w czasie transportu, który zapewni pomoc w przemieszczaniu się z domu lub szkoły, a także, w razie potrzeby, udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Opiekun sprawujący opiekę nad uczniami powinien posiadać min. 12 miesięczne doświadczenie w opiece nad dziećmi oraz ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. 21. Opiekunowie przewożonych uczniów mają postępować wg następujących zasad: 1) opiekun ma odbierać uczniów od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu na zajęcia ma przekazywać uczniów pod opiekę nauczyciela; 2) po zakończeniu zajęć opiekun ma odbierać uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazywać pod opiekę rodziców lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienie ucznia bez opieki; 3) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę mają zachować szczególną dbałość o dobro ucznia w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu. Podczas przewozu opiekunowie mają zapewnić dzieciom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd. 22. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 23. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności dotyczące przewożenia uczniów i opieki nad nimi będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zmianami). 24. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego zobowiązania. 25. Ze względu na rodzaj zamówienia Zamawiający zastrzega, aby przewóz wszystkich uczniów na trasie dom – szkoła – dom odbywał się tym samym środkiem transportu oraz aby w trakcie realizacji umowy był ten sam kierowca i opiekun. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę opiekuna lub kierowcy. Każda zmiana kierowcy lub opiekuna wymaga powiadomienia Zamawiającego na piśmie. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 26. Wszystkie samochody muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zmianami). Kierowcy i opiekunowie będą wyposażeni w identyfikatory zawierające imię, nazwisko oraz nazwę firmy przewozowej, pozwalające zawsze w łatwy sposób zidentyfikować każdą z osób. 27. Samochody wykorzystywane do realizacji zamówienia mają być czyste wewnątrz i z zewnątrz, a ich wystrój ma być estetyczny. Niedopuszczalne jest przedostawanie się do wewnątrz samochodu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu. 28. Wykonawca w terminie 10 dni od rozpoczęcia realizacji umowy zobowiązany jest przedstawić wstępny harmonogram dowozu uczniów, a harmonogram szczegółowy do 30 września 2019 r., który podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod rygorem zmiany, w przypadku gdy nie będzie dostosowany do założeń określonych w pkt. 8. Harmonogram będzie sporządzony dla każdego samochodu odrębnie i będzie zawierał: 1) imię i nazwisko kierowcy i opiekuna skierowanych do obsługi danego samochodu, 2) listę uczniów dowożonych samochodem, 3) szczegółowe godziny kursów dla każdego ucznia ustalone z dyrektorem szkoły i rodzicami ucznia, 4) numery służbowe telefonów komórkowych kierowcy i opiekuna przewożącego uczniów danym samochodem. 29. W uzasadnionych przypadkach i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez „uzasadnione przypadki” strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu. W razie awarii samochodu dowożącego uczniów, Wykonawca winien podstawić samochód zastępczy. Czas podstawienia pojazdu zastępczego – min. 0,5 godz. – max. 1,0 godz. liczony od momentu zaistnienia zdarzenia. Wykonawca zobowiązuje się telefonicznie i faksem lub mailem powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu. 30. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz usunięcia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) i ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Po zawarciu umowy w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z Zamawiającym (administratorem danych) zgodnie z powyższymi dokumentami. 31. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru nad realizacją zamówienia, w szczególności do: 1) żądania do wglądu dokumentów potwierdzających sprawność pojazdów samochodowych oraz dowodów rejestracyjnych pojazdów samochodowych, 2) żądania do wglądu dokumentów kierowców i opiekunów, potwierdzających kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, 3) kontrolowania terminowości i punktualności wykonywanej usługi, na podstawie zatwierdzonego harmonogramu dowozu uczniów.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-26
2020-07-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.1.2.1.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58), lub równoważną do ww. wydawaną na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.1.2.3.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że wykonał minimum 2 usługi polegające na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką, świadczonych przez okres co najmniej jednego roku szkolnego lub jednego roku kalendarzowego, wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 5.1.2.3.2 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował minimum 4 (czterema) samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym zapewniającymi możliwość transportu osób na wózkach, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2012 r. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania większą ilością samochodów dla zapewnienia możliwie najkrótszego czasu przebywania dzieci w podróży. 5.2 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2.2 i 5.1.2.3 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.4 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 5.3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunek o którym mowa w pkt 5.1.2.3.1 SIWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów o których mowa powyżej spełni wymagany warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.4.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.4.3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.4.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa dokumenty dotyczące tego podmiotu o których mowa w pkt 6.4.2 SIWZ. 6.4.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu o których mowa w pkt 6.4.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.2.1 Aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58), lub równoważną do ww. wydawaną na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach. 6.3.1 Wykazu usług w którym Wykonawca wykaże że wykonał minimum 2 usługi polegające na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką, świadczonych przez okres co najmniej jednego roku szkolnego lub jednego roku kalendarzowego, wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 6.3.2 Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zawierającym w którym Wykonawca zawrze: minimum 4 (cztery) samochody przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym zapewniającymi możliwość transportu osób na wózkach, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2012 r.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
wiek pojazdów 20,00
Czas podstawienia samochodu zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z § 8 wzorem umowy: 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności: 1) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych w zakresie zmian dotyczących stawki podatku VAT, 3) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia, 4) w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszych usług i lub przerw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3)-6) ustawy Pzp. 5. Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 z wyjątkiem ust. 4 pkt 2, 5 niniejszego paragrafu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę okazjonalny transport mebli - Warszawa - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę okazjonalny transport mebli - Warszawa - Kraków lub Podhale Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI