Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZalesie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-29
  • ZamawiającyGMINA ZALESIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00416480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 34

1.5.2.) Miejscowość: Zalesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-512

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833757586

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.gassa@zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalesie.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0851e823-c5e1-4795-ae3a-a21e345a56d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zalesie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zalesie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), za pośrednictwem Platformy zakupowej https:/zalesie.ezamawiajacy.pl Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Wójt Gminy ZALESIE z siedzibą: Urząd Gminy Zalesie , ul. Warszawska 34 tel. 83 375 75 86 , adres e-mail: sekretariat@zalesie.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Zalesie 21-120 Zalesie jest możliwy pod adresem email: iodo@zalesie.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawą prawną przetwarzania art. 6 ust. 1 lit c) RODO w związku z przepisami prawa krajowego:
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych, zwana dalej „p.z.p."
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres przeprowadzenia postępowania, a następnie zostaną zarchiwizowane na okres 5 lat.
8. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danego projektu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Posiada Pani/Pan prawo:
- dostępu do danych, na mocy art. 15 RODO,
- prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16 RODO,
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy art. 18 RODO.
10. Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
11. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
12. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;.
13. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania danych może być odrzucenie oferty;
14. W oparciu o przetwarzane dane administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW-271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i dzieci do szkoły na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025 do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025.
W załączniku Nr 1 projektu umowy do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ podano miejscowości, z których należy dowozić określoną liczbę uczniów i odwozić określoną liczbę uczniów ze szkoły wymienionej powyżej.
Dodatkowo, w oparciu o doświadczenia z roku szkolnego 2024/2025, podano przewidywaną liczbę niezbędnych kursów do i ze szkoły.
Liczba uczniów oraz liczba niezbędnych do wykonania kursów może ulec zmianie; Zamawiający przewiduje możliwość:
a) zmniejszenia liczby uczniów o nie więcej niż 20%,
b) zmiany liczby kursów odwozu +/- o jeden kurs
Szczegółowe rozkłady jazdy będą dokładnie dopracowane z Wykonawcą wybranym w przetargu przed podpisaniem umowy.
Przygotowując ofertę, należy ująć w kalkulacji konieczność zmian rozkładów jazdy po semestrze zimowym.
Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Wykonawcy; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obecność w pojeździe co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę nad przewożonymi uczniami – zwanej dalej w treści opiekunem (kierowca autobusu nie może pełnić jednocześnie funkcji opiekuna).
Nie jest dopuszczalna zmiana pojazdu (przesiadka pasażerów) w trakcie przejazdu na trasie miejscowość – szkoła i szkoła – miejscowość (za wyjątkiem podstawiania pojazdu zastępczego w przypadku awarii).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W cepu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
- na czas realizacji zamówienia zatrudniać będą do realizacji zamówienia co najmniej 2 kierowców oraz zapewnienie co najmniej 1 opiekuna podczas każdego realizowanego kursu;
- na czas realizacji zamówienia dysponować będą co najmniej trzema pojazdami zapewniającymi prawidłową realizację zamówienia (tj. sprawnymi technicznie, ubezpieczonymi, o liczbie miejsc pozwalającej na realizację kursów wg zaplanowanego przez wykonawcę rozkładu jazdy)
- zrealizowali (lub realizują w przypadku usług okresowych lub ciągłych) co najmniej jedno zamówienie polegające na regularnym dowożeniu uczniów do placówek oświatowych – nie mniej niż 150 uczniów jednego dnia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowne zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zalesie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745- Abramów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Generalny remont toalet – Etap II w budynku nr 24
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Usługi przewozowe na rzecz Gminy Bełżyce
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Józefów w roku szkolnym 2024/2025
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI