„Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2020/2021 na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzasnysz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Przasnysz
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-28
  • Numer ogłoszenia567318-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567318-N-2020 z dnia 2020-07-28 r.

Gmina Przasnysz: „Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz, krajowy numer identyfikacyjny 54835400000000, ul. ul. Św. St. Kostki  5 , 06-300  Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 522 709, e-mail ugbartosiewicz@wp.pl, faks 297 522 709.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.przsnysz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.przasnysz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Urząd Gminy; 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych”
Numer referencyjny: IZ.271.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Przasnysz do szkół oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu.2. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 139 uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych oraz 3 uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim do szkoły specjalnej. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego +, - 15%. Długość trasy ok. 398 km dziennie.3. Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.4. Uczniowie mają być odbierani z wyznaczonych miejsc nie wcześniej niż o godz. 7:00, natomiast dowóz pod szkołę nie później niż 7:40 .5. Godziny powrotu ustalone przy każdej z tras powrotnych oznaczają godzinę podstawienia autobusu w początkowym punkcie wyznaczonych tras.6. Trasy dowozu dzieci do szkół I autobusSzkoła Podstawowa w Bogatem – rozpoczęcie zajęć o godz. 7:50Trasa dowozu :Szkoła Podstawowa w Bogatem – Dobrzankowo (przystanek za mostem) – Fijałkowo –Józefowo – Helenowo Nowe – Helenowo Stare – Wielodróż –Szkoła Podstawowa w Bogatem – Emowo – Lisiogóra – Szkoła Podstawowaw Bogatem.Trasa dowozu - I kurs ok. 20 uczniów – Dobrzankowo, Fijałkowo, Józefowo, Helenowo Stare, Helenowo Nowe, Wielodróż. - II kurs ok. 11 uczniów – Emowo, Lisiogóra. Trasa powrotu: I kurs o godzinie 12:30Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo – Wielodróż – Helenowo Nowe –Helenowo Stare – Józefowo – Fijałkowo – Dobrzankowo.II kurs o godzinie 14:20Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo – Wielodróż – Helenowo Nowe –Helenowo Stare – Józefowo – Fijałkowo – Dobrzankowo.Długość trasy – ok. 90 km dziennieLiczba uczniów – ok. 31 uczniów II autobusSzkoła Podstawowa w Lesznie – rozpoczęcie zajęć o godz. 7:45 .Trasa dowozu : Szkoła Podstawowa w Lesznie – Cierpigórz – Annopol skręt przy figurce – Gostkowo przez całą wieś do drogi powiatowej – Szkoła Podstawowa w Lesznie. Trasa powrotu: godz. 13:15Szkoła Podstawowa w Lesznie – Gostkowo droga powiatowa – przez całą wieś – Annopol – Cierpigórz. Długość trasy – ok. 28 km dziennie Liczba uczniów – ok. 19 uczniówSzkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu oraz Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu- rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 III autobusTrasa dowozu na pierwszą zmianę I kurs - Szkoła Nr 1 w Przasnyszu – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz ( przez wieś ) – Zawadki ( przy zlewni mleka) – Szkoła Podstawowa Nr 1 ( zatoczka przy szkole) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Specjalna z Oddziałami Przedszkolnymi w Przasnyszu ul. Sadowa 9. IV autobusII kurs – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) – Góry Karwackie (pętla) – Polny Młyn – Wandolin – Zawadki – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą).Trasa powrotu: I zmiana: godz. 12:45Szkoła Podstawowa Specjalna z Oddziałami Przedszkolnymi w Przasnyszu ul. Sadowa 9 –Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole) – Zawadki – Wandolin – Polny Młyn –Góry Karwackie – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) - Wyrąb Karwacki – Karwacz (przez wieś) -Zawadki.Trasa dowozu na II zmianę około godz. 10:30Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu – Zawadki – Karwacz (przez wieś) – Wyrąb Karwacki (pętla we wsi) – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) – Góry Karwackie ( pętla)- Polny Młyn - Wandolin – Zawadki –Szkoła Podstawowej Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowej Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą).Trasa powrotu II zmiana – godz. 15:50Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Zawadki – Wandolin – Polny Młyn-Góry Karwackie – Karwacz (droga w kierunku Grabowa)- Wyrąb Karwacki – pętla we wsi Karwacz (przez wieś) - Zawadki.Długość trasy – ok. 120 km dziennieLiczba uczniów – ok. 35 uczniów na dwie zmiany (w tym 3 uczniów niepełnosprawnych)V autobusTrasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu – Bartniki – Bartniki ( przystanek przy byłej szkole) – Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole). Trasa powrotu – godz. 14:45Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Bartniki – Bartniki (przystanek przy byłej szkole). Długość trasy – ok. 28 km dziennie.Liczba uczniów – ok. 2 uczniów. VI autobus - dowóz i odwózTrasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu – Sierakowo (przez wieś) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą).Trasa powrotu – godz. 14:25Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Sierakowo (przez wieś).Długość trasy – ok. 16 km dziennie.Liczba uczniów – ok. 6 uczniów. VII autobusSzkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu Trasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu – Golany – Golany (obok byłej szkoły) – Szkoła Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu). Trasa powrotu – godz. 15:10Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Golany – Golany (obok byłej szkoły). Długość trasy – ok. 26 km dziennie.Liczba uczniów – ok. 6 uczniów. VIII autobusSzkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu i Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00 Trasa dowozu:Przasnysz – Mchówko – Mchowo – Oględa –Mchowo (przy byłej Szkole Podstawowej w Mchowie) – Kijewice – Mirów – Obrąb – Klewki – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą). Trasa powrotu - 15:40 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Klewki – Obrąb – Mirów – Kijewice – Mchowo (przy byłej Szkole Podstawowej w Mchowie) – Oględa – Mchowo – Mchówko.Długość trasy – ok. 90 km dziennie.Liczba uczniów – ok. 43 uczniów. Zamawiający zastrzega , że w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu.Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) pod warunkiem zapewnienia uczniom dowożonym miejsc siedzących.7. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienia dysponował co najmniej 8 autobusami, z liczbą miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych dzieci na poszczególnych trasach.9. Usługa będzie świadczona według ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów. Wykonawca zamówienia dostarczy rozkład kursów autobusów w terminie do 26.08.2020r. do zaakceptowania.10.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:a) ośmiu w pełni sprawnych techniczne autobusów z liczbą miejsc siedzących, dla wszystkich przewożonych dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie,b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody pojazdów i sprawnej instalacji grzewczej,c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów,d) każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie,e) przewoźnik zobowiązany będzie do opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Opiekunem może być osoba pełnoletnia o nieposzlakowanej opinii i nie karana, legitymująca się ukończeniem kursu „opiekun nad dziećmi dowożonymi do szkół”,f) autobusy muszą posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu uczniów.11. Długość wszystkich tras, na których świadczone będą usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła około 398 km.12. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej.13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób na terenie powiatu przasnyskiego.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej na postawie Ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1) wykonanie lub wykonywanie należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi transportowej (u jednego Zamawiającego) w zakresie przewozu osób autobusem o wartości min. 100 tys. zł brutto i trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 5 miesięcy. Jeżeli Wykonawca wykaże usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to okres wykonanej (zrealizowanej) usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 5 miesięcy. 2) dysponowanie min. 8 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 3 lat pracy na stanowisku kierowcy). 3) dysponowanie min. 8 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 4) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 8 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.). 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Minimum 8 autobusów , sprawnych technicznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena/koszt 80,00
czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie z wykonawcą. Zmiany będą możliwe w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 1. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 2. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do : 1) zmiany godzin oraz trasy przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia, 2) możliwości wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być wykonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI