Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁaziska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGminny Zespół Obsługi Szkół w Łaziskach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00425100
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łaziskach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430670420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łaziska 76

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-335

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@gminalaziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf25150-e826-4c6f-906e-8cd07ab48ed1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091067/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 dowozy uczniów do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej: https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej: gzos@gminalaziska.pl, z zastrzeżeniem Rozdz. XV .
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Agnieszka Turska, tel. 81 8276927,
2) w zakresie merytorycznym: Marzena Śpiewak, tel. 81 8289035.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie.
4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Łaziska; https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl
5. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
7. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łaziskach, Łaziska 76, 24-335 Łaziska, adres e-mail: gzos@gminalaziska.pl, nr tel. 81 8289035.
2.Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.
3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu” prowadzonego w trybie podstawowym ( art. 275 pkt 1 ustawy Pzp).
4.Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „Ustawa Pzp” oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorcą danych może być także podmiot dostarczający korespondencję.
5.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.Posiadają Państwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących*;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących**;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.
7.Nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8.Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postepowaniu.

*Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
**Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
***Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZOS.251.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - dowożenie uczniów do szkół podstawowych w Gminie Łaziska i ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
1) Dowóz i odwóz będzie się odbywał do niżej wymienionych szkół:
a) Szkoły Podstawowej w Braciejowicach,
b) Szkoły Podstawowej w Kamieniu,
c) Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Łaziskach,
d) Szkoły Podstawowej w Zakrzowie.
2) Usługa obejmuje zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przejazdu na trasach wykazanych w załączniku nr 2 do SWZ (rozkład dowozu i odwozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025).
3) Średnia długość trasy dowozu i odwozu w ciągu dnia wynosi około 297 km bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
4) Liczba uczniów objętych dowożeniem – 180:
w tym:
a) 150 - uczniów,
b) 30 - uczniowie poniżej 6 roku życia.
Podana liczba uczniów jest aktualna na dzień ogłoszenia zamówienia.
5) W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do liczby przedstawionej w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów do szkół Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie żądał rekompensaty finansowej, jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza od przedstawionej oferty.
W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
7. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety miesięczne dla uczniów uprawnionych do przejazdu zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc, na który bilety miesięczne zostaną zakupione przekazuje Wykonawcy wykaz uczniów uprawnionych do przejazdu na uzgodniony adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Wykaz uczniów będzie szyfrowany. Hasło szyfrowania Zamawiający przekazuje Wykonawcy w drodze rozmowy telefonicznej.
9. Wykonawca przekazuje bilety Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem następnego miesiąca dowożenia.
10. Ceny biletów miesięcznych uczniów będą uwzględniać zniżki i ulgi przysługujące uczniom, wynikające ze stosownych przepisów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert.
Kryterium wyboru ofert jest:
1) cena przedmiotu zamówienia - oferty – 60 %,
2) średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia – 40 %
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach i ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
1) Dowóz i odwóz 7 uczniów będzie dobywał się z niżej wymienionych miejscowości:
a) Kopanina Kaliszańska 2 – 2 uczniów,
b) Wojciechów 1 – 2 uczniów,
c) Janiszów (przystanek PKS P. Sochaj) - 1 uczeń,
d) Braciejowice 130 – 1 uczeń,
e) Wrzelów 45 – 1 uczeń.
2) Dzienna trasa przejazdu wynosi średnio 81 km. Podane kilometry dotyczą trasy przewozu uczniów, bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
3) Godziny dowozu i odwozu zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w chwili zawarcia umowy i mogą być korygowane w trakcie umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert.
Kryterium wyboru ofert jest:
1) cena przedmiotu zamówienia - oferty – 60 %,
2) średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia – 40 %
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia - dowożenie ucznia niepełnosprawnego do oddziału specjalnego szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Kluczkowicach i odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
1) Dowóz i odwóz jednego ucznia będzie dobywał się z miejscowości Głodno 6.
2) Dzienna trasa przejazdu wynosi średnio 28 km. Podane kilometry dotyczą trasy przewozu uczniów, bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
3) Godziny dowozu i odwozu zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w chwili zawarcia umowy i mogą być korygowane w trakcie umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert.
Kryterium wyboru ofert jest:
1) cena przedmiotu zamówienia - oferty – 60 %,
2) średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia – 40 %
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) dokumenty (koncesje, zezwolenie lub licencję) potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób (oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia);
3) Wykaz środków transportowych:
a) przewidzianych do realizacji zamówienia część 1 Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej środkami transportu: w tym 1 - autobus z liczbą miejsc siedzących minimum 40; 1 - autobus z liczbą miejsc siedzących minimum 35; 1 - autobus z liczbą miejsc siedzących minimum 30. Do wykazu dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym.
b) przewidzianych do realizacji zamówienia część 2 Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje jednym lub więcej środkami transportu do przewozu minimum 7 osób, oprócz opiekuna i kierowcy. Do wykazu dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym.
c) przewidzianych do realizacji zamówienia część 3 Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje jednym lub więcej środkami transportu do przewozu minimum 1 osoby, oprócz opiekuna i kierowcy. Do wykazu dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym.
4) Wykaz osób:
a) przewidzianych do realizacji zamówienia część 1 Załącznik nr 10 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób,
b) przewidzianych do realizacji zamówienia część 2 i część 3 Załącznik nr 10 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje jednym lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ (oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) dokumenty (koncesję, zezwolenie lub licencję) potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób (oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia);
3) wykaz środków transportowych:
a) przewidzianych do realizacji zamówienia część 1 - Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej środkami w tym: 1 - autobus z liczbą miejsc siedzących minimum 40; 1 - autobus z liczbą miejsc siedzących minimum 35; 1 - autobus z liczbą miejsc siedzących minimum 30. Do wykazu dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym.
b) przewidzianych do realizacji zamówienia część 2 - Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje jednym lub więcej środkami transportu do przewozu minimum 7 osób, oprócz opiekuna i kierowcy. Do wykazu dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym.
c) przewidzianych do realizacji zamówienia część 3 - Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje jednym lub więcej środkami transportu do przewozu minimum 1 osoby, oprócz opiekuna i kierowcy. Do wykazu dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym.
4) Wykaz osób:
a) przewidzianych do realizacji zamówienia część 1 - Załącznik nr 10 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób,
b) przewidzianych do realizacji zamówienia część 2 i część 3 - Załącznik nr 10 do SWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje w każdej części jednym lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją ujęte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ - część 1 zmówienia, Załącznik nr 3b do SWZ – część zamówienia 2 i załącznik nr 3c do SWZ - część 3 zmówienia. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom na etapie jej zawierania.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454 - 455 ustawy PZP oraz postanowień umownych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej: https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745- Abramów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łaziska: Modernizacja oświetlenia w Gminie Łaziska
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów i dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI