Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚmigiel
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Śmigiel
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-06
  • Numer ogłoszenia558571-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558571-N-2020 z dnia 2020-07-06 r.

Gmina Śmigiel: Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śmigiel, krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. pl. Wojska Polskiego  6 , 64-030  Śmigiel, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 180 003, , e-mail akonieczka@smigiel.pl, , faks 655 189 823.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.smigiel.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.smigiel.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.smigiel.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel, w sekretariacie (pokój nr 18) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.07.2020 r. do godziny 10:00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel, Oferta w postępowaniu na wykonanie zadania pn. Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Nie otwierać przed dniem: 17.07.2020 r., godz. 10:15. Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.
Numer referencyjny: ZP.271.9.2020.KA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję (zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnymi technicznie autobusami w ilościach niezbędnych do skutecznej realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:- w przypadku PAKIETU I i IV – minimum 2 pojazdy na każdy PAKIET,- w przypadku PAKIETÓW II, III, V, VI i VII – minimum 1 pojazd na każdy PAKIET.Proponowane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagania dotyczące liczby miejsc pasażerskich; minimalna ilość miejsc (dla poszczególnych PAKIETÓW) jest określona w Części III SIWZ. W pojeździe musi być zapewniony opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy.Wszystkie siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.UWAGA: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi związane z przewozem osób o wartości: (niezależne od ilości składanych przez wykonawcę ofert, tj. wykonawca składając ofertę na jeden lub więcej PAKIETÓW, musi udowodnić, że wykonał minimum dwie usługi):- PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu – 70 000,00 zł brutto,- PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie – 40 000,00 zł brutto,- PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie – 50 000,00 zł brutto, - PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu – 80 000,00 zł brutto, - PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej – 40 000,00 zł brutto,- PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie – 40 000,00 zł brutto,- PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie – 25 000,00 zł brutto.UWAGA: Składając ofertę tylko na jeden PAKIET wykonawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej dwie usługi związane z przewozem osób o łącznej wartości wskazanej dla wybranego PAKIETU powyżej. (Np. Składając ofertę tylko na PAKIET I wykonawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej dwie usługi o łącznej wartości 60 000,00 zł). Składając ofertę na więcej niż jeden PAKIET wykonawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej dwie usługi związane z przewozem osób o łącznej wartości wskazanej dla danego PAKIETU, który posiada najwyższą wartość. (Np. Składając ofertę na PAKIET I i PAKIET VII wykonawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej dwie usługi o łącznej wartości 60 000,00 zł – najwyższa wartość spośród PAKIETU I i PAKIETU VII).UWAGA: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu do art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p. – Zamawiający samodzielnie pobierze przedmiotowe dokumenty z dostępnych rejestrów, jeżeli może to ustalić z udostępnionych przez Wykonawcę danych. 2) Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) – Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej składa stosowną informację – Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, a złożyli odrębne oferty, muszą wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w toczącym się postępowaniu. Informacje i oświadczenia, o których mowa w pkt 12.1 – 12.3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Licencje właściwego organu na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami (dotyczy autobusów i mikrobusów, jakimi dysponuje Wykonawca) – wzór Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.3) Wykaz usług zawierający rodzaj usług, które Zamawiający określił w celu spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 u.p.z.p, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:1) dopuszcza się możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia kilometrażu dziennego (w poszczególnych PAKIETACH) w uzasadnionych sytuacjach, w szczególności: - objazdy wskutek nieprzejezdności na poszczególnych trasach z powodu złych warunków atmosferycznych i pogodowych, - objazdy wskutek nieprzejezdności na poszczególnych trasach w związku z prowadzeniem robót budowlanych lub zamknięciem odcinków dróg,- nieprzewidzianymi, a zgłoszonymi w ciągu roku szkolnego przez rodziców uczniów zmianami (wydłużenie lub skrócenie) długości tras czy zmianami liczby kursów w ciągu dnia. Sytuacje takie będą każdorazowo uzgadniane i akceptowane przez Dyrektorów Szkół i/lub Burmistrza Śmigla. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przewozów w czasie trwania umowy zmieni całkowitą szacunkową wartość wynagrodzenia.2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,3) gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego ze względu na interes publiczny,4) zmiany rozkładu jazdy.2. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.3. Zmiany umowy mogą nastąpić tylko w przypadku, gdy obie Strony wyrażą na to zgodę.4. W przypadku konieczności zmiany umowy spowodowanej epidemią wywołaną przez COVID-19 stosuje się właściwe procedury przewidziane ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw lub inne przepisy szczególne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Śmigla z siedzibą w: Urząd Miejski Śmigla, Plac Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Śmigiel jest Pan Jarosław Bartkowiak, kontakt: urzadmiejski@smigiel.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.”, znak sprawy: ZP.271.9.2020.KA prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d) w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa; e) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych; f) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; g) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego;h) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; i) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;j) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;k) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w Gminie Śmigiel oraz do placówki Zespołu Szkół Specjalnych w Kościanie w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu,2) PAKIET II – Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie,3) PAKIET III – Zespół Szkół w Starym Bojanowie,4) PAKIET IV – Zespół Szkół w Czaczu,5) PAKIET V – Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,6) PAKIET VI – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie,7) PAKIET VII – Zespół Szkół Specjalnych w Kościanie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę auto Fiat 125p - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, czy istnieje opcja poprowadzenia auta? Wynajem na np 2h, ale z umożliwieniem jazdy jako kierowca? Miałby to być prezent ze względu na ogromny sentyment do fiata 125p. Jeśli tak, to jakie terminy w grudniu wchodzą w grę?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI