DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ KSIĘŻPOL W ROKU SZKOLNYM 201

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ KSIĘŻPOL W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKsiężpol
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Księżpol
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-24
  • Numer ogłoszenia577995-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577995-N-2019 z dnia 2019-07-24 r.

Gmina Księżpol: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ KSIĘŻPOL W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Księżpol, krajowy numer identyfikacyjny 95036909500000, ul. ul. Biłgorajska  12 , 23-415  Księżpol, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6877419 (20), e-mail zcawojt.ksiezpol@woi.lublin.pl, faks 846 877 432.
Adres strony internetowej (URL): www.ksiezpol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ KSIĘŻPOL W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
Numer referencyjny: OK.4464.DU.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Księżpol w roku szkolnym 2019/2020, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów z następujących szkół: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu; 2) Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym; 3) Szkoła Podstawowa w Korchowie Pierwszym; 4) Szkoła Podstawowa w Rakówce; 2. Pod pojęciem przewóz uczniów do szkoły należy rozumieć: a) w godzinach porannych, przywiezienie uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły, nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych; b) w godzinach obiadowych, odwiezienie uczniów ze szkół do miejsca zamieszania nie później niż 15 minut po zakończeniu nauki w szkole. 3. Dowożenie uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie od dnia 02 września 2019 r. do dnia 26 czerwca 2020 r. 4. Liczba dowożonych uczniów; nie mniejsza niż 380 i nie więcej niż 400 uczniów, liczba dowożonych uczniów może ulegać okresowym zmianom zależnie od pory roku. 5. Liczba dni nauki szkolnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603). w roku szkolnym 2019/2020 wynosi 188 dni. 6. Do obliczenia szacunkowej wartości oferty całorocznych kosztów dowożenia uczniów należy przyjąć: - liczbę uczniów 385; - liczbę miesięcy 10. 7. W roku szkolnym 2019/2020 wystąpią przerwy w nauce szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego przez Ministra Edukacji Narodowej Rozporządzeniem MENiS w z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zmian.). , tym: • Zimowa przerwa świąteczna • Ferie zimowe • Wiosenna przerwa świąteczna • Ustawowe dni wolne od zajęć lekcyjnych. 8. Przywiezienie do szkoły: 9. WYKAZ WYMAGANYCH KURSÓW AUTOBUSÓW DO DOWOŻENIA UCZNIÓW: 9.1 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu z miejscowości: Trasa I: Płusy - 2, istnieje możliwość polaczenia z trasą nr IV dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Korchowie Pierwszym . Łącznie - 2 uczniów. Trasa II: Księżpol (od strony Borek) - 15, Borki - 14, Zynie – 5 Żary – 2. Łącznie - 36 uczniów. Trasa III: Biłgoraj – 2, Markowicze - 22, Stare Króle – 15, Gliny - 5, Zynie - 2 uczniów. Łącznie – 46 uczniów. Razem: 84 uczniów. 9.2 Szkoła Podstawowa w Korchowie Pierwszym z miejscowości: Trasa IV: Szarajówka - 4, Korchów Drugi - 30, Korchów Pierwszy – 15. Łącznie – 49 uczniów. Trasa V: Płusy - 45, Korchów Pierwszy – 14 Łącznie - 59 uczniów. Razem: 108 uczniów. 9.3 Szkoła Podstawowa w Rakówce z miejscowości: Trasa VI: Budzyń -15, Zawadka – 20, Rakówka - 3. Łącznie: 38 uczniów. Trasa VII: Przymiarki Dolne – 5, Przymiarki Górne – 8, Marianka – 3. Łącznie – 16 uczniów. Razem: 54 uczniów. 9.4 Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym z miejscowości: Trasa VIII: Kulasze – 1, Nowy Lipowiec - 10, Stary Lipowiec – 13. Łącznie – 24 uczniów. Trasa IX: Majdan Nowy – 27 uczniów, Majdan Nowy – skrzyżowanie -17. Łącznie 44 uczniów. Trasa X: Zanie/Zynie – 5 uczniów, Majdan Stary – 26 uczniów. Łącznie 31 uczniów. Trasa XI: Rogale – 27 uczniów. Trasa XII: Cegielnia Markowicze - 8, Gliny – 2. Łącznie 10 uczniów. Razem 136 uczniów. Łączna liczba uczniów planowanych do dowożenia do szkół prowadzonych przez Gminę Księżpol roku szkolnym 2019/2020 wynosi 382 osoby. 10. Zajęcia lekcyjne w szkołach rozpoczynają się: 1) o godz. 7: 45 w Szkole Podstawowej im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym 2) o godz. 8:00 w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu, w Szkołach Podstawowych w: Korchowie Pierwszym i Rakówce 10.1 Powrót do miejsc zamieszkania: 10.1.1 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu; a) pierwszym kursem; godz. 12:45, w kierunku miejscowości: - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, b) drugim kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, Biłgoraj, c) trzecim kursem; godz. 14:35, w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, Żary, Borki, Księżpol, Biłgoraj. 10.1.2 Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Stary; a) pierwszym kursem; godz. 12:40, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, - Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy, Lipowiec, Kulasze, b) drugim kursem; godz. 13:35, w kierunku miejscowości: - Majdan Nowy (krzyżówka), Rogale, Majdan Stary, - Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze, c) trzecim kursem; godz. 14:35, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, - Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy, Lipowiec, Kulasze. 10.1.3 Szkoła Podstawowa w Korchowie Pierwszym; a) pierwszym kursem; godz. 11:45, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, b) drugim kursem powrotnym; godz. 12:00, w kierunku miejscowości: - Płusy, c) trzecim kursem; godz. 13:05, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, d) czwartym kursem powrotnym; godz. 13:20, w kierunku miejscowości: - Płusy, e) piątym kursem; godz. 13:35, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, f) szóstym kursem powrotnym; godz. 13:50, w kierunku miejscowości: - Płusy, g) siódmym kursem; godz. 14:30, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, h) ósmym kursem powrotnym; godz. 14:45, w kierunku miejscowości: - Płusy. 10.1.4 Szkoła Podstawowa w Rakówce a) pierwszym kursem; godz. 12:40, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka, b) drugim kursem; godz. 12:45, w kierunku miejscowości: - Budzyń, Zawadka, Rakówka, b) trzecim kursem; godz. 13:35, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka, c) czwartym kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Budzyń, Zawadka, Rakówka, d) piątym kursem; godz. 14:30, w kierunku miejscowości: - Budzyń, Zawadka, Rakówka, - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka. 11. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 11.1. W kosztach niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, wykonywanie jednego dodatkowego kursu autobusu na odwiezienie uczniów ze szkół, w jednym dniu tygodnia po nadobowiązkowych zajęciach odbytych w szkole. Terminy i godziny do uzgodnienia z dyrektorami szkoły. Wymóg ten dotyczy wszystkich szkół. 11.2. Szczegółowy rozkład kursowania autobusów dowożących uczniów do szkół w poszczególnie dni tygodnia niezbędnych do przywiezienia i odwiezienia uczniów, Wykonawca ustali indywidualnie z każdym dyrektorem szkoły.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Koncesja, zezwolenie lub licencję, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca przekaże dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem: koncesję zezwolenie lub licencję.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ważną i opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż kwota podana przez Wykonawcę w ofercie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną i opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż kwota podana przez Wykonawcę w ofercie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz taboru autobusowego dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, na warunkach określonych w Rozdziale 2. Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz taboru. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada w celu realizacji zamówienia odpowiednią ilość autobusów do przewozu osób z odpowiednią ilością miejsc siedzących wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga posiadanie min. 8 pojazdów przystosowanych do przewozu osób z niżej podaną liczbą miejsc siedzących zapewniających wykonanie usługi na poszczególnych trasach: tj.: 1) Trasa Nr I – 2 miejsca, 2) Trasa Nr II – 36 miejsc, 3) Trasa Nr III – 46 miejsc, 4) Trasa Nr IV – 49 miejsc, 5) Trasa Nr V – 59 miejsc, 6) Trasa Nr VI – 38 miejsc, 7) Trasa Nr VII – 16 miejsc, 8) Trasa Nr VIII – 24 miejsc, 9) Trasa Nr IX – 44 miejsc, 10) Trasa Nr X – 31 miejsc, 11) Trasa Nr XI – 27 miejsc, 12) Trasa Nr XII – 10 miejsc.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w formie oryginału), zgodne z wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu (w formie oryginału), zgodne z wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykazu taboru autobusowego dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ - wykaz taboru
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Po otwarciu ofert: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawca złoży Zamawiającemu bez odrębnego wezwania. 2. Na wezwanie Zamawiającego: 1)Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem: koncesję zezwolenie lub licencję, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Wykazu osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ - wykaz osób. 3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Wypełniony Załącznik Nr 7 do SIWZ „Zobowiązanie” – jeśli dotyczy. 4) Odpis z właściwego rejestru lub CEIDG.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tys. złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 t.j.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Gminy Księżpol: w Banku Spółdzielczym w Księżpolu, Nr konta: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z dopiskiem „Wadium – DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ KSIĘŻPOL W ROKU SZKOLNYM 2019/2020”. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego tj. na: Gminę Księżpol ul. Biłgorajska 12 23-415 Księżpol NIP 918 199 58 23 REGON 950 36 90 95 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 11. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas wymiany autobusu po awari 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ochrona danych osobowych 1. Klauzula informacyjna: 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877420; fax 84 6877432; e-mail info@ksiezpol.pl; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ KSIĘŻPOL W ROKU SZKOLNYM 2019/2020”, nr OK.4464.DU.14.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych w tym przepisów archiwalnych. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 3. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 4. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Wykonawcy składają oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe uzyskał bezpośrednio lub pośrednio w celu ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i wpisał te dane do oferty lub załączników do oferty oraz, że zapoznał osoby fizyczne, których dane osobowe wpisał do oferty lub jej załączników z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez Zamawiającego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. 6. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż danych bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie przesłanka stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, wówczas Wykonawca nie wypełnia takiego oświadczenia – wpisując w początkowej jego treści NIE DOTYCZY. 7. W celu prawidłowej realizacji postanowień RODO, Zamawiający podpisze umowę o powierzeniu danych osobowych z wybranym Wykonawcą przedmiotowego zamówienia publicznego, załącznik nr 10 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI