Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DĄBRÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI – TRASA II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-252
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 296428255
1.5.8.) Numer faksu: 297578220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowka.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowka.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DĄBRÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI – TRASA II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66051c12-dfce-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017856/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi - TRASA II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej (załącznik nr 11 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO), czyli
podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Urząd
Gminy w Dąbrówce, reprezentowany przez Wójta Gminy Dąbrówka, z siedzibą przy ul. T. Kościuszki
14, 05-252 Dąbrówka. NIP: 7621450654. REGON: 000533699. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą
poczty tradycyjnej, poczty mailowej: urzad@dabrowka.net.pl lub pod numerem telefonu: 29 757 80
02.2. W Urzędzie Gminy Dąbrówka wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Pani Aleksandra
Kiełbratowska, z którym może Pani/Pan skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@odosc.pl3.
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:a) prowadzenie postępowania o udzielenie
zamówienia lub zapytania ofertowego oraz ich archiwizacja;b) zawarcie i realizacja z Panią/Panem
umowy cywilnoprawnej lub podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;4.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:a) gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c) RODO);b) gdy jest to niezbędne
do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej administratorowi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit e) RODO);c) gdy jest to niezbędne
do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit d) RODO);d) w
pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na podstawie
wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a)
RODO);.e) jeżeli Pani/Pana dane osobowe będą ujawniały pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy
polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, lub
będą danymi genetycznymi, danymi biometrycznymi lub danymi dotyczącymi zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej, przetwarzane będą zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a), f) lub j) RODO.5. Przetwarzanie
dany osobowych odbywa się przede wszystkim na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. ), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. –
Kodeks cywilny (Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.) oraz innych przepisów prawa powszechnie
obowiązującego.6. Wymagamy podania przez Państwa określonego zakresu danych osobowych, który
jest:a) niezbędny, aby móc wykonać zadania nałożone na Urząd Gminy Dąbrówka przez obowiązujące
przepisy prawa lub wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej, jak też przetwarzać dane osobowe w celu zawarcia umowy.
Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy, skutkować
będzie brakiem możliwości podjęcia działań w celu właściwego rozpatrzenia sprawy. Niepodanie
danych w zakresie wymaganym do zawarcia umowy cywilnoprawnej, skutkować będzie brakiem
możliwości podpisania umowy.b) dobrowolny w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych
odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.7. Gwarantujemy spełnienie Państwa praw
wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO. Aby skorzystać z poniższych
praw, proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@odosc.pl:a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania;b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych;c) przenoszenia swoich danych osobowych;d) cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka
wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej.Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane
osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów
zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników do
protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art.
9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy
polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz
przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania
osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15
ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego
danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania
przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),
zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W
przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.1.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 409584,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu, odwozu i zapewnienia opieki dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Dąbrówka:
a. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Cypriana Kamila Norwida w Dąbrówce
Dąbrówka, ul. Kościuszki 20, 05-252 Dąbrówka,
b. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku w Józefowie, Józefów, ul. Kościelna 2, 05-254 Dąbrówka,
c. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Guzowatce, Guzowatka 81, 05-252 Dąbrówka,
d. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adeli Goszczyńskiej we Wszeborach, Wszebory, ul. Trakt Napoleoński 45, 05-252 Dąbrówka,
e. Przedszkole Samorządowe "Pod Wesołym Ekoludkiem" w Dręszewie Dręszew, ul. Szkolna 4, 05-252 Dąbrówka,
f. Niepubliczne Przedszkole ,,Bajkowy Świat” w Chajętach, Chajęty, ul. Wspólna 103, 05-252 Dąbrówka,
g. Przedszkole Niepubliczne Wyspa Malucha, Wszebory, ul. Graniczna 4, 05-252 Dąbrówka.
3. Okres świadczenia usługi obejmuje dni nauki szkolnej w okresie: na rok szkolny 2021/2022 i 2022/2023 tj. od dnia 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. i od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r.
4. Pod pojęciem dowóz rozumie się dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli oraz odwożenie uczniów ze szkół i przedszkoli, z zastrzeżeniem możliwości zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania.
5. Zamawiający udostępnia dotychczas funkcjonujący harmonogram dowożenia dzieci tj. rok szkolny 2020/2021 -- załącznik nr 9
6. Pod pojęciem opieka rozumie się: stałe zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu autobusem/pojazdem, które jest niezbędne przy tego rodzaju przewozach oraz w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię.
7. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki wynikające z kalendarza roku szkolnego, z zastrzeżeniem sytuacji nieprzewidzianych powodujących zamknięcie placówki lub placówek szkolnych /przedszkolnych.
8. Świadczenie usług obejmuje transport ok. 250 uczniów (załącznik nr 5 – przewidywana liczba uczniów dojeżdżających do szkół).
9. Trasy codziennego dowożenia dzieci do szkół i przedszkoli obejmują teren obwodów szkolnych Gminy Dąbrówka o łącznej długości od 170 km do 250 km dziennie, przewidywana przez Zamawiającego łączna ilość tras w czasie trwania umowy wynosi 85 330,00 km.
10. Transport dzieci powinien być zorganizowany z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa w szczególności ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 2140 ze zm.
11. Warunki organizacyjne przewozu uczniów zostaną szczegółowo uzgodnione po opracowaniu przez poszczególne szkoły planów nauczania,
12. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, posiadająca zaświadczenie ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Opiekunowie w trakcie wykonywania swoich zadań muszą być ubrani w kamizelki odblaskowe. W przypadku konieczności przeprowadzenia dzieci przez jezdnię muszą posługiwać się znakiem STOP. Kierowca nie może jednocześnie pełnić funkcji opiekuna w autobusie.
13. Wykonawca, zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości wszystkich osób uczestniczących w realizacji zamówienia tzn. kierowców i opiekunów.
14. Wykonawca, w ramach umowy, zapewni nieodpłatnie przewozy uczniów na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjno - kulturalne, konkursy itp. zgodnie z potrzebami zamawiającego, min. 100 km a maks. 150 km miesięcznie. Jeden kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. Przedmiot zamówienia nie obejmuje innych przejazdów. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące. W wyjątkowych sytuacjach, w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza się wykorzystanie w danym miesiącu puli kilometrów należnych z miesiąca kolejnego.
15. Pojazd, którym będzie wykonywany przewóz musi posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC. Pojazd musi być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazd dowożący dzieci mus być ogrzewany, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg ani lód. W tym czasie Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania, wysiadania i przeprowadzania przez jezdnię dzieci. W okresie letnim autobus musi być efektywnie klimatyzowany. Przez cały rok w autobusie musi być utrzymywana czystość.
16. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonego w ofercie pojazdu. Na etapie realizacji umowy zgłoszony pojazd może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. pojazd zgłoszony w ofercie z rocznika 2014 musi zostać zastąpiony pojazdem z rocznika 2014 lub młodszym).
17. Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazdu na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci. Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC oraz NNW o także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego.
18. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy ( np. zmiana godzin zajęć lekcyjnych, zmiana liczby przewożonych dzieci, inne zdarzenia mogące mieć wpływ na realizację rozkładu jazdy w danym dniu/ okresie). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
19. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.
20. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego listy uczniów korzystających z dowozu raz ze wskazanymi miejscami wsiadania i wysiadania. Liczba dzieci objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
21. Wykonawca zobowiązuje się , iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej mowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez Wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów Wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objęte umową.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:
– dowóz dzieci do szkół i przedszkoli. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług może stanowić nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego .
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2012 r. Nr 1265 ze zm.) Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli:
Warunek w zakresie doświadczenia:
• Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie uczniów do szkół podstawowych i/lub gimnazjów i/lub przedszkoli wraz z zapewnieniem im opieki. Wykonana usługa powinna dotyczyć transportu dzieci do szkół na trasach o łącznej długości minimum 150 km dziennie.
Warunek w zakresie potencjału technicznego:
• Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim środkiem transportu, jednym autobusem przystosowanym do bezpiecznego przewozu dzieci i młodzieży, wyposażonym w minimum 40 miejsc siedzących. Warunki przewozu uczniów powinny być zorganizowane zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 r. poz. 2140 ze zm.) Każdy środek transportu musi posiadać aktualne badania techniczne , ubezpieczenie OC i NW.
Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:
• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe skierowanymi do realizacji zamówienia tj.
o osoba zarządzająca przewozami posiadająca kwalifikacje potwierdzone certyfikatem kompetencji zawodowych;(minimum 1 osoba)
o kierowcy posiadający odpowiednie kwalifikacje do kierowania autobusami, dodatkowo posiadający co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu autobusami (minimum jedna osoba);
o opiekunem dowożonych dzieci, która musi spełniać następujące wymogi: osoba pełnoletnia, posiadająca zaświadczenie ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na
dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1. Odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej , jeżeli ich posiadanie
jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. Nr 1265 ze zm.).2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dowód rejestracyjny autobusu ( kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem) – Dowód rejestracyjny wymagany przez Zamawiającego ma na celu określenie właściciela pojazdu , potwierdzenie rocznika pojazdu przedstawionego w ofercie oraz sprawdzenie informacji zawartych w dowodzie rejestracyjnym potwierdzające ważność badań technicznych pojazdu.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dowód rejestracyjny autobusu ( kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ. Oświadczenie składają odrębnie:- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; a) Pełnomocnictwo • W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek
dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik
uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.