,,Dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole Lubelskie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432734532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

obsługa administracyjno-finansowa i organizacyjna szkół

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7abf175a-f6b1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00073194/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów do szkół Gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.opolelubelskie.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.opolelubelskie.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1) Platformy Zamówień Publicznych
ZETOPZP: https://pzp.opolelubelskie.pl/ (Uwaga: Aby znaleźć na platformie zakupowej ZETO niniejsze
postępowanie należy z menu po lewej stronie wybrać z zakładki „Jednostka” ZEAS i przejść do
niniejszego postępowania), poczty elektronicznej: dyrzeas@opolelubelskie.pl- którą należy traktować
wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim,reprezentowanym przez Dyrektora z siedzibą w Opolu lubelskim przy ul. Tadeusza Kościuszki 4. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez
adres e-mail: iod.zeas@opolelubelskie.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Dane osobowe są przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie
zamówienia lub organizacji konkursu realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów
prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.
4) Podstawą prawną przetwarzania jest 6 ust. 1 lit. b) lub lit. c) w związku z przepisami ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks cywilny.
5) Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący
jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy
publiczne, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów
współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty
zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie
uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się
interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. Państwa dane osobowe mogą być
udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów
lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
6) Dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7) Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych
osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych
wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj.
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z ubieganiem się o
udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w
procesie udzielania zamówień lub organizacji konkursu.
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZEAS.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 1 września
2021r do 30 czerwca 2022r. do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla Części I

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

a) Cena oferty brutto Cn (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %
b) Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” – 40 %

Punkty za kryterium „Cena” czyli C zostaną obliczone według wzoru:

C= (C min/Cb x 60 pkt)

gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Cmin - cena najniższa podana przez Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty,
Cb - cena oferowana przez badanego wykonawcę ustalona w oparciu o wypełniony formularz oferty,


Punkty w kryterium rocznik środka transportu – wiek taboru „R” zostaną przyznane w skali:

Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” Liczba punktów
Rok produkcji 1997 0 pkt
Rok produkcji 1998-2000 5 pkt
Rok produkcji 2001-2003 10 pkt
Rok produkcji 2004-2006 15 pkt
Rok produkcji 2007-2009 20 pkt
Rok produkcji 2010-2012 25 pkt
Rok produkcji 2013-2015 30 pkt
Rok produkcji 2016-2018 35 pkt
Rok produkcji 2019-2021 40 pkt

Ocenie punktowej podlega każdy z 3 autobusów spełniający wymagania przedstawione przez Zamawiającego. Wielkość R liczona jest jako średnia punktów uzyskanych w ocenie przez poszczególne autobusy, liczona według wzoru:

R = (R1+R2+R3)/3
gdzie:
R – liczba punktów przyznanej danej ofercie w kryterium wiek taboru
R1 – rok produkcji autobusu nr 1
R2 – rok produkcji autobusu nr 2
R3 – rok produkcji autobusu nr 3
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:

P = C + R
gdzie:
P – przyznana ilość punktów
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Rocznik środka transportu – wiek taboru”

W zakresie Kryterium wiek pojazdów, którymi będzie realizowana usługa dowozu rok produkcji pojazdów musi być wyrażony rokiem kalendarzowym .





Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w /w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru, którym będzie wykonywana usługa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 1 września
2021r do 30 czerwca 2022r. do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Oskara Kolberga w Opolu
Lubelskim, ul Fabryczna 28 i Szkoły Podstawowej w Skokowie oraz części do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla Części II i III

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

a) Cena oferty brutto Cn (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %
b) Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” – 40 %

Punkty za kryterium „Cena” czyli C zostaną obliczone według wzoru:

C= (C min/Cb x 60 pkt)

gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Cmin - cena najniższa podana przez Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty,
Cb - cena oferowana przez badanego wykonawcę ustalona w oparciu o wypełniony formularz oferty,


Punkty w kryterium rocznik środka transportu – wiek taboru „R” zostaną przyznane w skali:

Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” Liczba punktów
Rok produkcji 1997 0 pkt
Rok produkcji 1998-2000 5 pkt
Rok produkcji 2001-2003 10 pkt
Rok produkcji 2004-2006 15 pkt
Rok produkcji 2007-2009 20 pkt
Rok produkcji 2010-2012 25 pkt
Rok produkcji 2013-2015 30 pkt
Rok produkcji 2016-2018 35 pkt
Rok produkcji 2019-2021 40 pkt

Ocenie punktowej podlega każdy z 3 autobusów spełniający wymagania przedstawione przez Zamawiającego. Wielkość R liczona jest jako średnia punktów uzyskanych w ocenie przez poszczególne autobusy, liczona według wzoru:

R = (R1+R2)/2
gdzie:
R – liczba punktów przyznanej danej ofercie w kryterium wiek taboru
R1 – rok produkcji autobusu nr 1
R2 – rok produkcji autobusu nr 2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:

P = C + R
gdzie:
P – przyznana ilość punktów
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Rocznik środka transportu – wiek taboru”

W zakresie Kryterium wiek pojazdów, którymi będzie realizowana usługa dowozu rok produkcji pojazdów musi być wyrażony rokiem kalendarzowym

Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w /w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru, którym będzie wykonywana usługa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 1 września
2021r do 30 czerwca 2022r. do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach,
Szkoły Podstawowej im św. Maksymiliana Marii Kolbe w Pusznie Godowskim i Szkoły
Podstawowej w Wandalinie

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla Części II i III

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

a) Cena oferty brutto Cn (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %
b) Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” – 40 %

Punkty za kryterium „Cena” czyli C zostaną obliczone według wzoru:

C= (C min/Cb x 60 pkt)

gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Cmin - cena najniższa podana przez Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty,
Cb - cena oferowana przez badanego wykonawcę ustalona w oparciu o wypełniony formularz oferty,


Punkty w kryterium rocznik środka transportu – wiek taboru „R” zostaną przyznane w skali:

Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” Liczba punktów
Rok produkcji 1997 0 pkt
Rok produkcji 1998-2000 5 pkt
Rok produkcji 2001-2003 10 pkt
Rok produkcji 2004-2006 15 pkt
Rok produkcji 2007-2009 20 pkt
Rok produkcji 2010-2012 25 pkt
Rok produkcji 2013-2015 30 pkt
Rok produkcji 2016-2018 35 pkt
Rok produkcji 2019-2021 40 pkt

Ocenie punktowej podlega każdy z 3 autobusów spełniający wymagania przedstawione przez Zamawiającego. Wielkość R liczona jest jako średnia punktów uzyskanych w ocenie przez poszczególne autobusy, liczona według wzoru:

R = (R1+R2)/2
gdzie:
R – liczba punktów przyznanej danej ofercie w kryterium wiek taboru
R1 – rok produkcji autobusu nr 1
R2 – rok produkcji autobusu nr 2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:

P = C + R
gdzie:
P – przyznana ilość punktów
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Rocznik środka transportu – wiek taboru”

W zakresie Kryterium wiek pojazdów, którymi będzie realizowana usługa dowozu rok produkcji pojazdów musi być wyrażony rokiem kalendarzowym

Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w /w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru, którym będzie wykonywana usługa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualną w okresie realizacji zamówienia, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
2) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy sumie ubezpieczenia co najmniej:
W części I - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przez cały okres realizacji Zamówienia.
W części II - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przez cały okres realizacji Zamówienia.
W części III - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przez cały okres realizacji Zamówienia.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej
a) warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje pojazdami do realizacji zamówienia, jednak nie mniej niż 7 pojazdów, z załączeniem kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnych badań technicznych pojazdów oraz kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych pojazdów. Wzór wykazu – Załącznik nr 3 do SWZ.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” – „nie spełnia” w oparciu o informacje przedstawione we właściwych dokumentach.
b) Opłacona polisa,awprzypadkujejbrakuinnegodokumentupotwierdzającego,żeWykonawcajest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:
W części I - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przez cały okres realizacji Zamówienia.
W części II - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przez cały okres realizacji Zamówienia.
W części III - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przez cały okres realizacji Zamówienia.
Wrazzpolisąnależyprzedłożyćdowóduiszczeniaskładkiubezpieczeniowej,jeżeliztreścipolisynie wynika,żepolisazostałaopłacona–wymaganaforma:kserokopiapotwierdzonazazgodnośćz oryginałem.

4) Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr1 do SWZ dokaż dej części odrębny;
b) w sytuacji Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo;
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców;
d) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
5) Dokumentynależyprzedstawićwformieoryginałulubkopiipoświadczonychzazgodnośćzoryginałem podpisane podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te mogą zrealizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek ich nieudostępnienia chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności;
4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia zgodnie z wymogiem opisanym w części V ust.
2 pkt 3.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe
środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji
ekonomicznej lub finansowej.
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone
do oferty.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w ust.1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji.
13. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony,
jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane.
14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
16. W przypadku, o którym mowa w art. 114 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ
musi być spełniony przez wykonawców łącznie;
2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.opolelubelskie.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprowadzenie Audi A5 z silnikiem 2.0 w 4 drzwiach- Mircze
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprowadzenie Audi A5 z silnikiem 2.0 w 4 drzwiach najlepiej kolor biały ale mogą być inne do 30 tys. Z Niemiec lub Holandii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI