„Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKęty
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyGmina Kęty
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty
do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338447600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty
do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3683e9f-f699-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001182/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Transport zorganizowany dla dzieci niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.malopolska.pl/ugkety,m,342788,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona
w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://gminakety.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl
1.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://gminakety.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;

e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kęty z siedzibą w Kętach, Rynek 7, tel. 33/844-76-00, e-mail: gmina@kety.pl, adres www: https://kety.pl/
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Pawłem Lis można uzyskać pod adresem e-mail: iodo@kety.pl
3) Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej lub podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz do momentu przedawnienia roszczeń.
6) Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
• dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
• sprostowania swoich danych osobowych,
• usunięcia swoich danych osobowych,
• ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
7) W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
10) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Pełna treść klauzuli znajduje się w rozdz. I pkt 16 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IS.271.29.2021.MN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
„Dowożenie dzieci na Trasie nr 1”

Przedmiotem zamówienia Części I jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kęty
do i z placówek oświatowych na trasie: z Dworca MZKPKS w Kętach przy ul. Sienkiewicza
do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, przy ul. Obozowej 40
(w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 1 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 11.210 km (słownie: jedenaście tysięcy dwieście dziesięć kilometrów). W każdej z miejscowości: Nowa Wieś, Malec, Bielany i Łęki przewiduje się minimum jeden przystanek, na którym będą wsiadać i wysiadać przewożone dzieci.
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci,
tj., tzw. „pustych kilometrów”.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2021/2022 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
Liczba przewożonych dzieci wynosi nie więcej niż 30. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.
Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom jednego opiekuna
w przypadku gdy liczba przewożonych dzieci wynosi od 1 do 15 oraz dwóch opiekunów, gdy liczba przewożonych dzieci wynosi powyżej 15.
Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z Dworca MZK/PKS w Kętach do SOSW w Oświęcimiu,
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu na Dworzec MZK/PKS w Kętach (jeżeli wymagany jest osobisty odbiór dziecka przez rodzica/opiekuna prawnego np. z uwagi na wiek, to opieka i nadzór sprawowane są aż do momentu przekazania każdego z tych dzieci rodzicom/opiekunom prawnym).
- opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu oraz z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu,
- zwracanie uwagi na zachowanie dzieci podczas przewozu,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty
w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe informowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie.
Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 1 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci,
a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 7 do SWZ „Projekt umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe
w sposób należyty. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w sposób adekwatny do treści zamówienia oraz zaakceptuje istotne warunki umowy pierwotnej. Umowa zostanie zawarta, jeżeli pomiędzy jej stronami zostanie zawarte porozumienie co do ceny i terminu realizacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
„Dowożenie dzieci na Trasie nr 2”

Przedmiotem zamówienia Części II jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania
na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach (w skrócie OREW
w Kozach) ul. Nadbrzeżna 105 i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 2 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 8.000 km (słownie: osiem tysięcy kilometrów).
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci,
tj., tzw. „pustych kilometrów”.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2021/2022 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
Liczba przewożonych dzieci wynosi do 5, w tym do 3 dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 2 oraz min. 3 miejsc konstrukcyjnie przystosowanych
do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów.
Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna.
Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego z dzieci),
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są
do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym),
- opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku OREW w Kozach aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi OREW w Kozach i z budynku OREW w Kozach od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika OREW w Kozach do środka transportu,
- zwracanie uwagi na zachowanie dzieci podczas przewozu,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty
w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe informowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie.
Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 2 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 7 do SWZ „Projekt umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe
w sposób należyty. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w sposób adekwatny do treści zamówienia oraz zaakceptuje istotne warunki umowy pierwotnej. Umowa zostanie zawarta, jeżeli pomiędzy jej stronami zostanie zawarte porozumienie co do ceny i terminu realizacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
„Dowożenie dzieci na Trasie nr 3”

Przedmiotem zamówienia Części III jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka
do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu (w skrócie SOSW
w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 3 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 23.800 km (słownie: dwadzieścia trzy tysiące osiemset kilometrów).
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2021/2022 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
Liczba przewożonych dzieci wynosi do 12 w tym 1 dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 11 oraz min. 1 miejsce konstrukcyjnie przystosowane do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów.
Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna.
Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego
z dzieci).
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym).
- opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu i z budynku SOSW
w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW
w Oświęcimiu do środka transportu,
- zwracanie uwagi na zachowanie dzieci podczas przewozu,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty
w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe informowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie.
Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 3 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się
do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci,
a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu
w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 7 do SWZ „Projekt umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe w sposób należyty. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w sposób adekwatny do treści zamówienia oraz zaakceptuje istotne warunki umowy pierwotnej. Umowa zostanie zawarta, jeżeli pomiędzy jej stronami zostanie zawarte porozumienie co do ceny i terminu realizacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a)Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za zrealizowane usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze dowożenia dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie jednej usługi tego typu, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej:
Część 1: 80.000,00 zł brutto, każda,
Część 2: 40.000,00 zł brutto, każda,
Część 3: 80.000,00 zł brutto, każda.

Uwaga: Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.

b) Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia wskazanym potencjałem technicznym:

Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,
że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia:
- w przypadku CZĘŚCI I (Dowożenie dzieci na Trasie nr 1) co najmniej 1 pojazdem spełniającym wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu zorganizowanej grupy osób o liczbie miejsc siedzących minimum 32 (w tym 30 dzieci niepełnosprawnych oraz
2 opiekunów),
- w przypadku CZĘŚCI II (Dowożenie dzieci na Trasie nr 2) co najmniej 1 pojazdem spełniającym wymogi techniczne pojazdów do świadczenia usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, o liczbie miejsc dla min. 5 dzieci, w tym min. 3 miejsc określonych w dowodzie rejestracyjnym jako przeznaczone do przewożenia osób na wózku inwalidzkim, pojazd powinien również być wyposażony w windę lub najazd/rampę,
- w przypadku CZĘŚCI III (Dowożenie dzieci na Trasie nr 3) co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, o liczbie miejsc dla min 12 dzieci w tym:
a) jeden samochód – o liczbie miejsc dla min. 5 dzieci
b) jeden samochód – o liczbie miejsc dla min. 7 dzieci w tym min. 1 miejsce określone w dowodzie rejestracyjnym jako przeznaczone do przewożenia osób na wózku inwalidzkim, pojazd powinien również być wyposażony w windę lub najazd/rampę ,
Wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) Wykazu wykonanych usług, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale II pkt 7.1.4 lit. a) SWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych usług - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi wykonawca będzie dysponował, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdziale II pkt II pkt 7.1.4) lit. b) SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również:
a) Pełnomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców wspólnie ubiegających się, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
• W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego
• Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
Wymagana forma:
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
d) Wadium
Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
e) Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
Wymagana forma:
Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
f) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców, o ile są już znane - Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Wymagana forma:
Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla części nr I, w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla części nr II oraz w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części nr III.
Warunki dotyczące wadium zostały opisane w rozdz. II pkt.10 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. II pkt 9.1.8 lit. a SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga:Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,o którym mowa w art.
125 ustawy (rozdz. II pkt 9.1.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe
oznacza, iż: 4.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;4.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj.
podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1. losowej przyczyny zmiany osoby lub osób skierowanych do wykonywania zamówienia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba która będzie wykonywała przedmiot umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania powierzonych jej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
2. losowej przyczyny zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać, że posiada stosowne kwalifikacje zawodowe z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
3. zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
4. zmian na liście dowożonych uczniów w zakresie liczby dzieci, adresów zamieszkania dzieci, a także zmian w wykazie dni nauki szkolnej.
5. zmiana trasy – w zależności od liczby dzieci, rzeczywistych warunków drogowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert: za pośrednictwem Platformy, na stronie internetowej Zamawiającego: https://gminakety.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy zmian umowy:
6. zmiana wykazu placówek oświatowych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w przypadku gdy zaistnieje konieczność dowozu dziecka do placówki,
7. zmiana liczby wykorzystywanych środków transportu – stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, w zależności od liczby dzieci, które uzyskały zgodę
na dowóz do placówek oświatowych, liczba wykorzystywanych środków transportu może ulec zmianie,
8. zmiana liczby miejsc niezbędnych w środkach transportu – liczba może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz,
9. zmiana przewidzianej ilości km – może ulec zmianie w zależności od trasy, liczby placówek oświatowych, liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, ilości wykorzystywanych środków transportu.
10. Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, likwidacji, przejęcia zadań i umów, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy określone w SWZ oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w SWZ.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
3) zmian przewidzianej ilości kilometrów – może ulec zmianie w zależności
od zmiany trasy, liczby dzieci, rzeczywistych warunków drogowych.
Zmiany wysokości wynagrodzenia mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia w sposób czytelny dla Zamawiającego poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających powyższe.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 i 2 będzie udowodnienie
Zamawiającemu przez Wykonawcę wystąpienia uzasadnionych okoliczności, długotrwałej choroby powodującej niezdolność do pracy, bądź innej sytuacji uniemożliwiających osobie skierowanej do wykonywania usługi dalsze świadczenie pracy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.