Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu gminy Kęty do placówek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKęty
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kęty
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-30
  • Numer ogłoszenia578252-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578252-N-2019 z dnia 2019-07-30 r.

Gmina Kęty: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty, krajowy numer identyfikacyjny 72181824000000, ul. Rynek  7 , 32-650  Kęty, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 844-76-00, e-mail gmina@kety.pl, faks 33 844 76 60.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kety.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiajacego.
Adres:
Urząd Gminy Kęty, 32-650 Kęty, Rynek 7, dziennik podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny: IS.271.59.2019.MN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I „Dowożenie dzieci na Trasie nr 1” Przedmiotem zamówienia Części I jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: z Dworca MZKPKS w Kętach przy ul. Sienkiewicza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, przy ul. Obozowej 40 i ul. Kościelnej 6 (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 1 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 9.310 km (słownie: dziewięć tysięcy trzysta dziesięć kilometrów). W każdej z miejscowości: Nowa Wieś, Bielany i Łęki przewiduje się minimum jeden przystanek, na którym będą wsiadać i wysiadać przewożone dzieci. Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”. Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków. Liczba przewożonych dzieci wynosi nie więcej niż 30. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom jednego opiekuna w przypadku gdy liczba przewożonych dzieci wynosi od 1 do 15 oraz dwóch opiekunów gdy liczba przewożonych dzieci wynosi powyżej 15. Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z Dworca MZK/PKS w Kętach do SOSW w Oświęcimiu, - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu na Dworzec MZK/PKS w Kętach (jeżeli wymagany jest osobisty odbiór dziecka przez rodzica/opiekuna prawnego np. z uwagi na wiek, to opieka i nadzór sprawowane są aż do momentu przekazania każdego z tych dzieci rodzicom/opiekunom prawnym). - opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu oraz z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu, - zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, - utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie. Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 1 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”. CZĘŚĆ II „Dowożenie dzieci na Trasie nr 2” Przedmiotem zamówienia Części II jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie Filia w Kętach (w skrócie SOSW w Kaczynie Filia w Kętach) na os. 700-lecia 22 oraz Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach na ul. Jana III Sobieskiego 6 i Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach (w skrócie OREW w Kozach) ul. Nadbrzeżna 130 i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 2 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 18.090 km (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćdziesiąt kilometrów). Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”. Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków. Liczba przewożonych dzieci wynosi do 9, w tym do 7 dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 2 oraz min. 7 miejsc konstrukcyjnie przystosowanych do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów. Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna. Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Kaczynie Filia w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego z dzieci), - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym), - opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach i z budynku SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach do środka transportu, - zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, - utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie. Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 2 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”. CZĘŚĆ III „Dowożenie dzieci na Trasie nr 3” Przedmiotem zamówienia Części III jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 3 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 27.550 km (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt kilometrów). Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”. Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków. Liczba przewożonych dzieci wynosi do 12. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 12. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów. Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna. Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego z dzieci). - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym). - opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu i z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu, - zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, - utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie. Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 3 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”.

II.5) Główny kod CPV: 60113400-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres zamówienia obejmować będzie usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług, jak zawarte w zamówieniu podstawowym. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe w sposób należyty. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w sposób adekwatny do treści zamówienia oraz zaakceptuje istotne warunki umowy pierwotnej. Umowa zostanie zawarta, jeżeli pomiędzy jej stronami zostanie zawarte porozumienie co do ceny i terminu realizacji. Uwaga: Wykonawca w zamówieniu podstawowym nie uwzględnia kosztów zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe: - Część I od 02 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r., - Część II od 02 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r., - Część III od 02 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r., we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce oraz planem zajęć dzieci, na 3 trasach, z których każda stanowi odrębną część zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 60.000,00 złotych (sześćdziesiąt tysięcy) – dotyczy CZĘŚCI I,II,III
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.Za zrealizowane usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze dowożenia dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie jednej usługi tego typu, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej:Część 1: 50.000,00 zł brutto, każda, Część 2: 80.000,00 zł brutto, każda, Część 3: 80.000,00 zł brutto, każda.Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia: - w przypadku CZĘŚCI I (Dowożenie dzieci na Trasie nr 1) co najmniej 1 pojazdem spełniającym wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu zorganizowanej grupy osób o liczbie miejsc siedzących minimum 32 (w tym 30 dzieci niepełnosprawnych oraz 2 opiekunów), - w przypadku CZĘŚCI II (Dowożenie dzieci na Trasie nr 2) co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymogi techniczne pojazdów do świadczenia usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, o liczbie miejsc dla min. 9 dzieci, w tym: a) jeden samochód - o liczbie miejsc dla min. 6 dzieci w tym. min. 5 miejsc określonych w dowodzie rejestracyjnym jako przeznaczone do przewożenia osób na wózku inwalidzkim, pojazd powinien również być wyposażony w windę lub najazd/rampę, b) jeden samochód – o liczbie miejsc dla min. 3 dzieci w tym min. 1 miejsce określone w dowodzie rejestracyjnym jako przeznaczone do przewożenia osób na wózku inwalidzkim, pojazd powinien również być wyposażony w windę lub najazd/rampę , - w przypadku CZĘŚCI III (Dowożenie dzieci na Trasie nr 3) co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, o liczbie miejsc dla min 12 dzieci w tym: a) jeden samochód – o liczbie miejsc dla min. 5 dzieci b) jeden samochód – o liczbie miejsc dla min. 7 dzieci. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować, do każdego pojazdu zapewniającego realizację przedmiotowego zamówienia, co najmniej jedną osobą posiadającą prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy - dotyczy CZĘŚCI I, II, III.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.),e) w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – dotyczy części I, II, III potwierdzających spełnianie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3 ppkt 3.1. b) wykaz usług tego typu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro¬wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie potwierdzających spełnianie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3 ppkt 3.2.1. – druk wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym za¬mówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3 pkt 3.2.3 – druk wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3 ppkt 3.2.2 – druk wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ e) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w rozdziale IV pkt 3 ppkt 3.3. Jeżeli z załączonego dokumentu, np. polisy nie wynika, że została opłacona składka, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia art. 25a ustawy), 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie, 5) Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - zgodnie z pkt 5 rozdziału XI SIWZ, - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 2. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 3. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospoli¬tej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV pkt 4 ppkt 2 SIWZ. 1) ppkt 2 lit a, b, c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1 Dokument, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 5 ppkt 1 lit. b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV pkt 5 ppkt 1 lit. a SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w ppkt 1, zastępuje sieje dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia akapitu ze znacznikiem 1 stosuje się.4. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (dotyczy warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 rozdziału IV SIWZ) niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 1) Z dokumentu (np. zobowiązania) o którym mowa w pkt 2 musi wynikać szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający ocenia czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy (wybrane przez Zamawiającego fakultatywne podstawy wykluczenia. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten pomiot innym podmiotem lub podmiotami lub, 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacje finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu (dokumenty wskazane w pkt 4 ppkt 2 lit. a-d rozdziału IV SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie również złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności i ich sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 4 ppkt 3 rozdziału IV SIWZ). 5. INFORMACJA NA TEMAT MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ (PRZEZ DWA LUB WIĘCEJ PODMIOTÓW). 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z rozdz. XIII pkt 16 SIWZ - nie dotyczy spółki cywilnej o upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynik z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy podmiotów składających wspólną ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy (pkt 4 ppkt 1 rozdziału IV SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie). 5. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. 6. INFORMACJA NA TEMAT PODWYKONAWCÓW. 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ - informacja na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy). 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 4. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy Pzp, żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 pkt 2-4 oraz 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, tj.: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 7160); W stosunku do podwykonawców zastosowanie ma również przesłanka z art. 24 ust.5 pkt 2 pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert (tj. przed godziną 1145 w dniu składania ofert) wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla części nr I, w wysokości po 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części nr II oraz nr III. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Kętach 07 1050 1070 1000 0023 6738 4605 w ING Bank Śląski, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania. Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca sic zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
cena 60,00
Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia uzasadniające zlecenie usług zastępczych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę o treści przedstawionej w Załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Warunki dokonywania zmian w umowach. Na podstawie art. 144 ust. l Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) losowej przyczyny zmiany osoby lub osób skierowanych do wykonywania zamówienia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba która będzie wykonywała przedmiot umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania powierzonych jej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, 2) losowej przyczyny zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać, że posiada stosowne kwalifikacje zawodowe z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, 3) zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, 4) zmian na liście dowożonych uczniów w zakresie liczby dzieci, adresów zamieszkania dzieci, a także zmian w wykazie dni nauki szkolnej. 5) zmiana trasy – w zależności od liczby dzieci, rzeczywistych warunków drogowych. 6) zmiana wykazu placówek oświatowych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w przypadku gdy zaistnieje konieczność dowozu dziecka do placówki, 7) zmiana liczby wykorzystywanych środków transportu – stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, w zależności od liczby dzieci, które uzyskały zgodę na dowóz do placówek oświatowych, liczba wykorzystywanych środków transportu może ulec zmianie, 8) zmiana liczby miejsc niezbędnych w środkach transportu – liczba może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, 9) zmiana przewidzianej ilości km – może ulec zmianie w zależności od trasy, liczby placówek oświatowych, liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, ilości wykorzystywanych środków transportu. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 będzie udowodnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę wystąpienia uzasadnionych okoliczności, długotrwałej choroby powodującej niezdolność do pracy, bądź innej sytuacji uniemożliwiających osobie skierowanej do wykonywania usługi dalsze świadczenie pracy. 4. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 3) zmian przewidzianej ilości kilometrów – może ulec zmianie w zależności od zmiany trasy, liczby dzieci, rzeczywistych warunków drogowych. 5. Zmiany wysokości wynagrodzenia mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia w sposób czytelny dla Zamawiającego poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających powyższe. 6. Termin płatności faktur do 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż do dnia podpisania umowy potwierdzone kserokopie: - dowodu rejestracyjnego pojazdu zaplanowanego do obsługi każdej trasy; - uprawnień do kierowania pojazdami kierowcy zaplanowanego do obsługi każdej trasy; - ubezpieczenia OC samochodu i NW dla przewożonych dzieci. Ponadto przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu podpisane oświadczenie, że osoba pełniąca funkcję opiekuna (z podaniem danych identyfikacyjnych tej osoby oraz numerem telefonu, że jest pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz listę osób wyznaczonych do wykonywania niniejszego zamówienia (w zakresie czynności wskazanych opisie przedmiotu zamówienia) zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Informacje wrażliwe podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 922), należy zanonimizować.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-07, godzina: 07:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty;  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: - pod adresem poczty elektronicznej: iodo@kety.pl; - pisemnie na adres siedziby Administratora;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IS.271.59.2019.MN prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” lub podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba ze przepisy szczególne stanowią inaczej;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(1); − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (2); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (3); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dowożenie dzieci na Trasie nr 1”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia Części I jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: z Dworca MZKPKS w Kętach przy ul. Sienkiewicza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, przy ul. Obozowej 40 i ul. Kościelnej 6 (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 1 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 9.310 km (słownie: dziewięć tysięcy trzysta dziesięć kilometrów). W każdej z miejscowości: Nowa Wieś, Bielany i Łęki przewiduje się minimum jeden przystanek, na którym będą wsiadać i wysiadać przewożone dzieci. Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”. Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków. Liczba przewożonych dzieci wynosi nie więcej niż 30. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom jednego opiekuna w przypadku gdy liczba przewożonych dzieci wynosi od 1 do 15 oraz dwóch opiekunów gdy liczba przewożonych dzieci wynosi powyżej 15. Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z Dworca MZK/PKS w Kętach do SOSW w Oświęcimiu, - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu na Dworzec MZK/PKS w Kętach (jeżeli wymagany jest osobisty odbiór dziecka przez rodzica/opiekuna prawnego np. z uwagi na wiek, to opieka i nadzór sprawowane są aż do momentu przekazania każdego z tych dzieci rodzicom/opiekunom prawnym). - opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu oraz z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu, - zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, - utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie. Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 1 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60113400-7, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
3. Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia uzasadniające zlecenie usług zastępczych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Dowożenie dzieci na Trasie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia Części II jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie Filia w Kętach (w skrócie SOSW w Kaczynie Filia w Kętach) na os. 700-lecia 22 oraz Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach na ul. Jana III Sobieskiego 6 i Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach (w skrócie OREW w Kozach) ul. Nadbrzeżna 130 i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 2 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 18.090 km (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćdziesiąt kilometrów). Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”. Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków. Liczba przewożonych dzieci wynosi do 9, w tym do 7 dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 2 oraz min. 7 miejsc konstrukcyjnie przystosowanych do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów. Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna. Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Kaczynie Filia w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego z dzieci), - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym), - opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach i z budynku SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Kaczynie Filii w Kętach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach oraz OREW w Kozach do środka transportu, - zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, - utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie. Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 2 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60113400-7, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia uzasadniające zlecenie usług zastępczych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowożenie dzieci na Trasie nr 3”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia Części III jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 3 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 27.550 km (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt kilometrów). Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”. Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków. Liczba przewożonych dzieci wynosi do 12. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 12. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów. Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna. Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego z dzieci). - opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym). - opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu i z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu, - zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, - utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie. Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 3 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ „Wzór umowy”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60113400-7, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu zmówienia uzasadniające zlecenie usług zastępczych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.