Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2019 – 2020 oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2019 – 2020 oraz 2020-2021 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSamborzec
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Samborzec
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-19
  • Numer ogłoszenia575718-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575718-N-2019 z dnia 2019-07-19 r.

Gmina Samborzec: Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2019 – 2020 oraz 2020-2021 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec, krajowy numer identyfikacyjny 83040977800000, ul. Samborzec  43 , 27-650  Samborzec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 8314443, e-mail zamowienia.publiczne@samborzec.pl, faks 15 8314583.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.samborzec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.samborzec.pl/Article/id,199.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.samborzec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Złożenie ofert w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2019 – 2020 oraz 2020-2021 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu
Numer referencyjny: Ig.271.2.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół: Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach, Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, Szkoły Podstawowej w Skotnikach, Szkoły Podstawowej w Złotej, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu, w dniach nauki szkolnej, w roku szkolnym 2019 – 2020 oraz 2020-2021., realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez zakup biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu. Łączny okres realizacji usługi obejmuje 20 miesięcy. Zamawiający zamierza zakupić 180 biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych na 10 trasach dowozu uczniów realizowanych w ramach przewozów regularnych przewoźnika (części nr 1-4 zamówienia) oraz 8 biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu (część nr 5 zamówienia). Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 188 osoby, w tym 80 (ZPO Chobrzany), 64 (ZPPO Samborzec), 8 (SP Skotniki), 28 (SP Złota) oraz 8 („Radość Życia” Sandomierz). Ponieważ Zamawiający zapewnia zakup biletów miesięcznych dla osób uprawnionych w ramach zadań własnych gminy, a są dodatkowi uczniowie, którzy zgłaszają potrzebę realizacji przewozu, Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić w ramach części nr 1-4 możliwość indywidualnego zakupu biletów dla dodatkowych uczniów w zakresie wskazanym w poszczególnych częściach. Zamawiający na trasach stanowiących części nr 1-4 zapewnia opiekuna (nauczyciela), któremu wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny przejazd. 2.3. Na trasie w ramach części nr 5 opiekuna zapewnia wykonawca. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę kierowcy (wszystkie części) oraz opiekuna (tylko w przypadku części 5), na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie kierowania pojazdami i/lub sprawowania opieki nad uczniami w czasie przewozu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Uwaga – wzór umowy określa sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, który jest przedsiębiorcą, posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Wykonawcom składającym ofertę wyłącznie na część nr 5, którzy nie są przedsiębiorcą, nie będą realizowali usługi w ramach przewozów regularnych oraz zamierzają realizować przewozy na potrzeby własne w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 3 oraz art. 33 ust. 2 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym.
Informacje dodatkowe W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 20 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.
Informacje dodatkowe W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem przeznaczonym do przewozu osób w ramach jednej części, jeżeli składa ofertę na realizację zamówienia w ramach części nr 2-5, a w przypadku części nr 1 będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami. Dodatkowo Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym pojazdem zastępczym, który powinien być dostępny Wykonawcy jako pojazd rezerwowy. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
B.1) oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, B.2) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; B.3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z opisem urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy; B.4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach) 15,00
Kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego) 5,00
Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,dalej: RODO). Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Klauzula informacyjna Zamawiającego z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana prze Wójta Gminy Samborzec – Witolda Surowca; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest Pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2019 – 2020 oraz 2020-2021 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu” (nr Ig.271.2.9.2019) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 13 i 14 RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał (UWAGA: obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawcy zostaną zobowiązani do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na formularzu ofertowym oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 80 uczniów. TRASA I Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Jachimowice – Ryłowice – Chobrzany. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 19 uczniów. Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 5 uczniów z Jachimowic. TRASA II Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątniki – Faliszowice – Krzeczkowice – Janowice – Chobrzany. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 61 uczniów. Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 15 uczniów z wymienionych powyżej miejscowości. Powrót uczniów częściowo innymi trasami: 1. Chobrzany – Faliszowice – Świątniki – Janowice – Krzeczkowice – Jachimowice – Ryłowice – o godz. 12:50 - do 5 km – 32 uczniów, Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla ok. 8 uczniów, którzy indywidualnie zakupili bilety. 2. Chobrzany – Faliszowice – Świątniki - Janowice – Krzeczkowice – Jachimowice – Ryłowice – o godz. 14:10 - do 5 km – 26 uczniów, Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla 7 uczniów, którzy indywidualnie zakupili bilety. 3. Chobrzany – Faliszowice –Świątniki - Janowice – Krzeczkowice – Jachimowice - o godz. 14:35- do 5 km – 22 uczniów. Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla 5 uczniów, którzy indywidualnie zakupili bilety. Zamawiający informuje, że Wykonawca powinien przewidzieć w ramach tej części realizację dodatkowych kursów, dla których bilety miesięczne będą kupowane indywidualnie przez rodziców uczniów: 1) Gorzyczany (wyjazd rano o godz. 7.20) – Chobrzany (ok. 25 osób), 2) Chobrzany (powrót o godz. 14.10) – Gorzyczany (ok. 25 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach) 15,00
Kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego) 5,00
Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 57 uczniów. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 4 uczniów. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 1 uczeń. Powrót uczniów częściowo innymi trasami. Wykonawca powinien umożliwić dodatkowo przejazd 2 uczniów na trasie do 5 km w jedną stronę (do lub ze szkoły), finansowany w formie zakupu biletu miesięcznego o wartości połowy biletu normalnego (wycena biletu powinna stanowić 0,5 wartości biletu normalnego). Trasy dowozowe w ramach części 1: TRASA I Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Koćmierzów - Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki – Zajeziorze Siedliska – Samborzec. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 8 uczniów. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 4 uczniów. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 1 uczeń. Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:15. Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 7 uczniów z Zajeziorza. TRASA II Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie. Złota- Kolonia Złota- Łojowice- Polanów - Samborzec. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 13 uczniów. Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20. TRASA III Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec –Złota - Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Zajeziorze Przyłogi – Skotniki (cmentarz) - Szewce – Samborzec. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 20 uczniów, Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 13 uczniów z Zajeziorza. TRASA IV Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Wielogóra – Śmiechowice – Żuków – Samborzec. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 6 uczniów. Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20. TRASA V Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec – Polanów – Samborzec. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 10 uczniów. Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Powrót uczniów w ramach części nr 2 powinien być realizowany częściowo innymi trasami; 1) odwóz o godz. 12.45 na trasie: Samborzec – Polanów – Złota Kolonia - Złota – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki – Zajeziorze Przyłogi – Zajeziorze Siedliska – Samborzec (20 uczniów na trasie do 5 km, 1 uczeń na trasie do 10 km) Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla ok. 3 uczniów, którzy indywidualnie zakupili bilety. 2) odwóz o godz. 14.45 na trasie: Samborzec – Zajeziorze Siedliska – Skotniki – Bogoria Skotnicka –Ostrołęka – Koćmierzów (5 uczniów na trasie do 5 km, 3 uczniów na trasie do 10 km, 1 uczeń na trasie do 15 km) Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla ok. 4 uczniów, którzy indywidualnie zakupili bilety. 3) odwóz o godz. 14.45 na trasie: Samborzec – Wielogóra - Śmiechowice – Żuków – Samborzec - (6 uczniów na trasie do 5 km) 4) odwóz o godz. 14.30 na trasie: Samborzec – Polanów – Złota Kolonia – Łojowice - Złota – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Zajeziorze Przyłogi – Skotniki (cmentarz) – Szewce – Samborzec (26 uczniów na trasie do 5 km) Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla ok. 14 uczniów, którzy indywidualnie zakupili bilety.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach) 15,00
Kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego) 5,00
Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka – Skotniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka – Skotniki. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 8 uczniów. Wykonawca dowozi uczniów z Bogorii Skotnickiej do Skotnik na godzinę 8:15. Odwóz o godzinie 14:30.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach) 15,00
Kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego) 5,00
Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Złotej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 28 uczniów. TRASA I Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Kobierniki – Milczany – Złota. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 27 uczniów. Wykonawca dowozi uczniów z Kobiernik i Milczan do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 14.25. TRASA II Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Łojowice – Złota. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 1 uczeń. Wykonawca dowozi ucznia z Łojowic do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 14.25. Dodatkowo 30 uczniów będzie korzystało z przewozu na tej trasie na odległości poniżej 3 km (wskazany przewóz dużym autobusem – min. 52 miejsca).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach) 15,00
Kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego) 5,00
Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (8 uczniów w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020-2021) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki –Złota – Śmiechowice – Wielogóra -Strączków – Ostrołęka - Koćmierzów–Zawierzbie-Sandomierz wraz z zapewnieniem opieki uczniom. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 60 km: 8 uczniów roku szkolnym 2019-2020 oraz 2020-2021. Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach) 15,00
Kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego) 5,00
Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych. Zainteresowanych proszę o kontakt.