Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do SP i CSR w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaszyn
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyGmina Raszyn
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112112
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do SP i CSR w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do SP i CSR w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1cdfac-e316-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001246/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych

1.3.6 Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Raszyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.raszyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.raszyn.pl, zam.publ@raszyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania określone zostały w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn , - inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula, Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn w roku szkolnym 2021/2022” znak: ZP.271.1.13.2021.DC, prowadzonym w trybie podstawowym, - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2021.DC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
„Raszyn-Warszawa-Warszawa-Raszyn”
W ramach zadania nr 1, przewidywane jest przewożenie 10 dzieci uczęszczających do niżej podanych placówek:
1) Warszawa ul. Białobrzeska 44 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 109 Dla Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością Ruchową i Złożoną – 2 (dwoje) dzieci: Rybie ul. Mała oraz Rybie ul. Spacerowa,
Powyższe dzieci poruszają się na elektrycznym wózku inwalidzkim, w związku z tym Wykonawca musi posiadać pojazd dostosowany do przewożenia elektrycznych wózków inwalidzkich.
2) Warszawa, ul. Hafciarska 80/86 – Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 244 – 1 (jedno)
dziecko: Raszyn ul. 19 Kwietnia
3) Warszawa, ul. Różana 22/24– Zespół Szkół Specjalnych Nr 99 – 5 (pięcioro) dzieci: Raszyn
Al. Krakowska, Raszyn ul. Grocholicka, Rybie ul. Orzechowa, Raszyn ul. Chrobrego, Raszyn
ul. Chrobrego
4) Warszawa, ul. Szczęśliwicka 45/47 – Szkoła Podstawowa Specjalna 177 – 1 (jedno) dziecko: Raszyn, ul. Nadrzeczna
5) Warszawa, ul. Namysłowska 10 – Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Nr 2 – 1 (jedno) dziecko: Raszyn, ul. Nadrzeczna

Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 24 czerwca 2022 r. (max. 187 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2 oraz zadania nr 3.
Zamówienia na powyższej usługi będą polegały na:
- zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby dzieci, zmianie tras dla nowych dzieci.
Wszelkie zmiany zapisów umowy, wymagają formy pisemnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Rok produkcji samochodu – waga kryterium 20%
Termin płatności za fakturę – waga kryterium 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
„Raszyn-Piaseczno-Józefów-Józefów-Piaseczno-Raszyn”
W ramach zadania nr 2, przewidywane jest przewożenie 5 dzieci uczęszczających do niżej podanych placówek:
1) Piaseczno, ul. Szpitalna 12 – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy – 4 (czworo) dzieci: Dawidy Bankowe ul. Skrzetuskiego, Sękocin Stary ul. Al. Krakowska, Podolszyn Nowy ul. Złota, Jaworowa ul. Ukośna.
2) Józefów, ul. Główna 10 – 1 (jedno) dziecko do Internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii „Jędruś”: Laszczki ul. Leśna
Wykonawca zapewni dowóz ucznia do internatu w poniedziałki a odbiór w piątki.
Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 24 czerwca 2022 r. (max. 187 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2 oraz zadania nr 3.
Zamówienia na powyższej usługi będą polegały na:
- zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby dzieci, zmianie tras dla nowych dzieci.
Wszelkie zmiany zapisów umowy, wymagają formy pisemnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Rok produkcji samochodu – waga kryterium 20%
Termin płatności za fakturę – waga kryterium 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
„Raszyn-Pruszków-Pruszków-Raszyn”
W ramach zadania nr 3, przewidywane jest przewożenie 6 dzieci uczęszczających do niżej podanych placówek:

1) Pruszków, ul. Wapienna 2 - Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy - 5 (pięcioro) dzieci: Falenty Nowe ul. Falencka, Raszyn ul. 19 Kwietnia, Raszyn ul. Nadrzeczna, Nowe Grocholice ul. Waryńskiego, Raszyn, ul. Niska,
2) Pruszków, ul. Wapienna 2 – 1 (jedno) dziecko do Internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, dziecko: Janki ul. Wspólna.
Wykonawca zapewni dowóz ucznia do Internatu w poniedziałki a odbiór w piątki.
Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 24 czerwca 2022 r. (max. 187 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2 oraz zadania nr 3.
Zamówienia na powyższej usługi będą polegały na:
- zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby dzieci, zmianie tras dla nowych dzieci.
Wszelkie zmiany zapisów umowy, wymagają formy pisemnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Rok produkcji samochodu – waga kryterium 20%
Termin płatności za fakturę – waga kryterium 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Raszyn do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn autobusem na wyznaczonej trasie według rozkładu jazdy”.

Usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci z terenu Gminy Raszyn autobusem na wyznaczonej trasie według rozkładu jazdy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, świadczona będzie na trasie do:
- Szkoły Podstawowej w Ładach Dawidy Bankowe, ul. Długa 49 05-090 Raszyn
- Szkoły Podstawowej w Sękocinie, ul. Wierzbowa 5 05-090 Raszyn
- Centrum Sportu Raszyn w Raszynie
Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 2 września 2021 r. do dnia 23 czerwca 2022 r. (max. 185 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy). Szacunkowa dzienna liczba kilometrów na wskazanej trasie, to ok. 170 km dziennie

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-02 do 2022-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – waga kryterium 60%
Klasa emisji spalin EURO – waga kryterium 20%
Termin płatności za fakturę – waga kryterium 10%
Czas podstawienia pojazdu zastępczego – waga kryterium 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klasa emisji spalin EURO

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien posiadać licencję lub zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
7.2.4. zdolności technicznej i zawodowej

a) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Wykonawca powinien wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem tzn. przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi te zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, są wykonywane, w tym co najmniej:
– 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób, w tym: osób niepełnosprawnych do szkół, ośrodków szkolno-wychowawczych, zakładów pracy itd. na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł brutto każda z usług (słownie: sto tysięcy złoty) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
– 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób niepełnosprawnych do szkół, ośrodków szkolno-wychowawczych, zakładów pracy itd. na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł brutto każda z usług (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
– 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób niepełnosprawnych do szkół, ośrodków szkolno-wychowawczych, zakładów pracy itd. na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł brutto każda z usług (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty) w przypadku składania oferty na zadanie nr 3;
– 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób: np. dzieci do szkół, osób do zakładów pracy itd. na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł brutto każda z usług (słownie: sto tysięcy złoty) w przypadku składania oferty na zadanie nr 4;
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, w zakresie zadania nr 1, 2, 3, Wykonawca może posłużyć się tym samym doświadczeniem – wystarczające jest spełnienie warunku określonego dla zadania nr 1.
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także wraz ze wskazaniem zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, w tym co najmniej:
a) 1 osobą będąca opiekunem podczas przewozu dzieci, posiadającą odpowiednie kwalifikacje tj. przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych lub posiadającą potwierdzone, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej; w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3;
b) 1 kierowcą spełniającym wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3 oraz zadanie nr 4.
UWAGA: Te same osoby nie mogą być wykazane do realizacji więcej niż jednego zadania.

c) w zakresie zdolności technicznej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, jeżeli przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w tym co najmniej:
a) 2 (dwoma) sprawnymi technicznie, oznakowanymi pojazdami wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (tj. szyny, rampy lub windy, odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci wózków, w tym wózków elektrycznych oraz pasy do mocowania wózków, itp.). w sposób umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych oraz posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, zadanie n2 oraz zadanie nr 3;
UWAGA: Ten sam sprzęt, nie może być wykazany do spełnienia warunku więcej niż jednego zadania.

b) 1 (jednym) pojazdem wyprodukowanym nie wcześniej niż 2011 r., sprawnym technicznie, oznakowanym, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. w przypadku składania oferty na zadanie nr 4;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ; 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt. 9.4 SWZ. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SWZ; 2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 8.1 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, do złożenia
podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt. 9.4 SWZ.Wykonawca składa podmiotowe
środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. 9.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują 2: w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz usług spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi (były wykonane należycie) były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania)
9.4.2 w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ – odpowiednio dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania).
9.4.2 w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4c) SWZ – wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt. 7.2.4c) SWZ – odpowiednio dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta, wraz z informacjami na temat roku produkcji autokarów/ samochodów do przewozu osób na wózkach, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – którego wzór stanowi Załącznik 4a.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ustawy i dołączą do oferty pełnomocnictwo wystawione w takiej samej formie jak oferta, obejmujące umocowanie w wyżej opisanym zakresie (lub ciąg pełnomocnictw),
11.2. Wypełniając „formularz oferty”, składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na „wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy”, należy wpisać dane dotyczące odpowiednio pojedynczego Wykonawcy lub wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11.8.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się
o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania.
11.8.4 pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik Wykonawcy,
11.8.5 W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonywane będą przez poszczególnych wykonawców- załącznik Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego okoliczności, tj.:
- możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp.;
- okoliczności wskazanych w załączniku do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy dla każdego zadania.
22.7 Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Zamawiający zastrzega zmiany w zakresie (zmniejszenia lub zwiększenia) liczby dzici oraz adresy ich zamieszkania zgodnie z zapisami Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

dla zadania nr 1, 2, 3:
Cena- waga kryterium 60%
Rok produkcji samochodu – waga kryterium 20%
Termin płatności za fakturę – waga kryterium 20%

oraz dla zadania nr 4:
Cena – waga kryterium 60%
Klasa emisji spalin EURO – waga kryterium 20%
Termin płatności za fakturę – waga kryterium 10%
Czas podstawienia pojazdu zastępczego – waga kryterium 10%
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnym zestawem firanka 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy z własnym zestawem firanka 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI