Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-10
  • ZamawiającyGmina Kwidzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00182648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja samorzadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26c5f7be-dd90-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013788/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne znajdują się w SWZ i w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: www.plaformazakupowa.pl w zakładce "Regulamin"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych”.
Zakres obejmuje świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych:
• Szkoły Podstawowej w Janowie,
• Szkoły Podstawowej w Nowym Dworze,
• Szkoły Podstawowej w Korzeniewie,
• Przedszkola w Korzeniewie,
• Szkoły Podstawowej im. Marii Kotlarz w Tychnowach,
• Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Marezie,
• Szkoły Podstawowej im. gen. Augusta Emila Fieldorfa ps. „Nil” w Rakowcu,
• Niepublicznego Przedszkola „Gama” w Rakowcu,
• Szkoły Podstawowej w Liczu,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach,
• Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kwidzynie,
• Szkoły Podstawowej Nr 6 w Kwidzynie,
• Niepublicznego Przedszkola „Kolorowe” w Kwidzynie,
• Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące,
• Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Prabutach.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 1 – Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie i Nowym Dworze od 1 września 2022 r.
do 22 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SWZ.
Zadanie nr 2 – Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Tychnowach, Marezie, Rakowcu i Liczu od 1 września 2022 r.
do 22 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr B do SWZ.
Zadanie nr 3 – Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych od 1 września 2022 r. do 22 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr C do SWZ.
Zadanie nr 4 – Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych osób zgodnie
z potrzebami Gminy Kwidzyn od 1 września 2022 r. do 22 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr D do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XIX SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże,
że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców, który rzeczywiście będzie wykonywał zadanie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 1 000 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dowóz dzieci do placówek oświatowych) o wartości: co najmniej 400 000 zł brutto każda, poparte dokumentem, że usługi zostały wykonane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
b) na czas realizacji zamówienia, będzie dysponował bazą transportową, usytuowaną
na terenie gminy Kwidzyn lub w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Gminy Kwidzyn.
c) posiada odpowiedni potencjał techniczny, który zostanie oceniony na podstawie wykazu posiadanego taboru samochodowego dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca wykaże, że dysponuje zarejestrowanymi pojazdami w liczbie niezbędnej do realizacji usługi oraz liczbie miejsc w pojazdach niezbędnych dla realizacji usługi. Pojazdy do przewozu pasażerów muszą spełniać wymagania techniczne dla autobusów określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały aktualny przegląd techniczny.
Wykaz niezbędnego wyposażenia w celu realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1
• Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 4 autobusy, w tym:
1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 70 osób; 2 autobusy o pojemności nie mniejszej niż 60 osób każdy; 1 autobus o pojemności nie mniej niż 55 osób.
• Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 3 autobusy,
w tym: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 70 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób, 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 45 osób.
• Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości 3 autobusy, w tym:
2 autobusy o pojemności nie mniejszej niż 60 osób każdy i 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób .
• Zadanie nr 2
• Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 3 autobusy, w tym:
1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 70 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 45 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
• Do zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 3 autobusy, w tym: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 70 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 45 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
• Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości 3 autobusy, w tym: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 45 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
Zadanie nr 3
• do realizacji zamówienia wymagane są 3 pojazdy, w tym: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 18 osób, pasami bezpieczeństwa; 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla co najmniej 14 osób, pasami bezpieczeństwa, miejscem na wjechanie wózków inwalidzkich (tzw. winda); 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 8 osób, pasami bezpieczeństwa;
• ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 14 osób, pasami bezpieczeństwa.
Zadanie nr 4
• Do realizacji zamówienia wymaganych jest 5 pojazdów, w tym: 1 autobus do 50 miejsc, 1 autobus do 28 miejsc, 1 autobus do 18 miejsc, 1 samochód osobowy do 8 miejsc.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ;
2) opis bazy transportowej, o której mowa w Rozdz. VIII, ust. 2 pkt. 4 lit. b) SWZ wraz
z informacją o podstawie do dysponowania nią, wg załączonego wzoru - załącznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz posiadanego taboru samochodowego, którym dysponuje Wykonawca - załącznik nr 8 do SWZ.
4) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
5) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060 z dopiskiem "Wadium- Dowozy".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kwidzyn.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu.
2. Podmioty (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 5 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni współpartnerzy.
5. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu- stanowiące załącznik nr 2A do SWZ.
6. W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium i/lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Planowany termin realizacji zamówienia:
- Zadanie nr 1, 2 i 3 od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.
- Zadanie nr 4 od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira a. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI