Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ca079f-e08d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003480/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne znajdują się w SWZ i w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej:www.plaformazakupowa.pl w zakładce "Regulamin"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn
do placówek oświatowych”.
Zakres obejmuje świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych:
• Szkoły Podstawowej w Janowie,
• Szkoły Podstawowej w Nowym Dworze,
• Szkoły Podstawowej w Korzeniewie,
• Przedszkola w Korzeniewie,
• Szkoły Podstawowej im. Marii Kotlarz w Tychnowach,
• Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Marezie,
• Szkoły Podstawowej im. gen. Augusta Emila Fieldorfa ps. „Nil” w Rakowcu,
• Niepublicznego Przedszkola „Gama” w Rakowcu,
• Szkoły Podstawowej w Liczu,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach,
• Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kwidzynie,
• Szkoły Podstawowej Nr 6 w Kwidzynie,
• Niepublicznego Przedszkola „Kolorowe” w Kwidzynie,
• Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące,
• Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Prabutach.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 1 – Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie i Nowym Dworze
od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SWZ.
Zadanie nr 2 – Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Tychnowach, Marezie, Rakowcu i Liczu
od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr B do SWZ.
Zadanie nr 3 – Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr C do SWZ.
Zadanie nr 4 – Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych osób zgodnie z potrzebami Gminy Kwidzyn od 1 września 2021 r. do 31 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr D do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże,
że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 919 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże,
że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże,
że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dowóz dzieci do placówek oświatowych) o wartości: co najmniej 400 000 zł brutto każda, poparte dokumentem, że usługi zostały wykonane należycie.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże,
że na czas realizacji zamówienia, będzie dysponował bazą transportową, usytuowaną na terenie gminy Kwidzyn lub w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Gminy Kwidzyn.
c) Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego zostanie oceniony na podstawie wykazu posiadanego taboru samochodowego dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca wykaże, że dysponuje zarejestrowanymi pojazdami w liczbie niezbędnej do realizacji usługi oraz liczbie miejsc w pojazdach niezbędnych dla realizacji usługi. Pojazdy do przewozu pasażerów muszą spełniać wymagania techniczne dla autobusów określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały aktualny przegląd techniczny.
Wykaz niezbędnego wyposażenia w celu realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1
• Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 4 autobusy,
w tym: 2 autobusy o pojemności nie mniejszej niż 60 osób każdy; 2 autobusy o pojemności nie mniejszej niż 55 osób każdy.
• Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych
3 autobusy, w tym: 2 autobusy o pojemności nie mniejszej niż 60 osób każdy;
1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 50 osób, 1 autobus o pojemności
nie mniejszej niż 55 osób.
• Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości 3 autobusy,
w tym: 2 autobusy o pojemności nie mniejszej niż 60 osób każdy i 1 autobus
o pojemności nie mniejszej niż 55 osób .
• Zadanie nr 2
• Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 3 autobusy,
w tym: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób; 1 autobus
o pojemności nie mniejszej niż 45 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
• Do zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 3 autobusy,
w tym: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób; 1 autobus
o pojemności nie mniejszej niż 45 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
• Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości 3 autobusy,
w tym: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób; 1 autobus
o pojemności nie mniejszej niż 45 osób; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
Zadanie nr 3
• do realizacji zamówienia wymagane są 3 pojazdy, w tym: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 18 osób, pasami bezpieczeństwa; 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla co najmniej 14 osób, pasami bezpieczeństwa, miejscem na wjechanie wózków inwalidzkich
(tzw. winda); 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
z miejscami siedzącymi dla 8 osób, pasami bezpieczeństwa;
• ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 18 osób, pasami bezpieczeństwa.
Zadanie nr 4
• Do realizacji zamówienia wymaganych jest 5 pojazdów, w tym: 1 autobus
do 50 miejsc, 1 autobus do 28 miejsc, 2 autobusy do 18 miejsc każdy,
1 samochód osobowy do 8 miejsc.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ;
2) opis bazy transportowej, o której mowa w Rozdz. VIII, ust. 2 pkt. 4 lit. b) SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania nią, wg załączonego wzoru - Załącznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz posiadanego taboru samochodowego, którym dysponuje Wykonawca - załącznik nr 8 do SWZ.
4) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.).
5) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060 z dopiskiem "Wadium- Dowozy".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kwidzyn.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu.2. Podmioty (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 5 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni współpartnerzy.
5. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu- stanowiące załącznik nr 2A do SWZ.
6. W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie wadium i/lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy
o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady
ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności, zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeśli przy ich uwzględnieniu uległaby zmianie treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
3. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1, za zgodą stron w przypadku:
a) wystąpienie siły wyższej; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej (w szczególności zaistnienie warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy, epidemia i jej następstwa);
b) wystąpienie innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową oraz których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć (w szczególności z powodu wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii);
c) wystąpienia przeszkód, utrudnień spowodowanych przez osoby lub podmioty trzecie;
d) wystąpienia opóźnień, przeszkód, utrudnień spowodowanych przez Zamawiającego;
3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na:
a) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto (ceny biletu miesięcznego brutto/ ceny za 1km przejazdu), przy niezmienionym wynagrodzeniu netto;
b) wystąpienia różnic w ilości dowożonych dzieci (liczba biletów) oraz większej ilości przejechanych kilometrów w stosunku do ilości wskazanej w SWZ, co skutkować będzie zmianą łącznego wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu brutto za jeden bilet i za 1 km przejazdu;
c) wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii.
d) nieprzewidziane okoliczności uniemożliwiające uczęszczanie dzieci do placówek oświatowych.
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Planowany termin realizacji zamówienia:- Zadanie nr 1, 2 i 3 od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r.
- Zadanie nr 4 od 1 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r.