Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Żmigród do placówek, ośrodków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Żmigród do placówek, ośrodków i szkół w roku szkolnym 2022/2023.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻmigród
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-26
  • ZamawiającyGmina Żmigród
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00351492
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Żmigród do placówek, ośrodków i szkół w roku szkolnym 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713853057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Żmigród do placówek, ośrodków i szkół w roku szkolnym 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-816b8c9f-359d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012762/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRL.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego postepowania należy bezpiecznie i punktualnie dowieźć uczniów do szkół i ośrodków oraz
odwieźć do miejsca zamieszkania na trzech trasach:
a) I trasa – uczniowie z terenu Gminy Żmigród i terenu Gminy Trzebnica do Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek
Szkolno-Wychowawczych w Trzebnicy, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci
Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu nr 12, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci
Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu nr 13, Dziennego Ośrodka Psychiatrii i Zaburzeń Mowy dla Dzieci i Młodzieży
we Wrocławiu.
Wykaz miejscowości:
- Szydłów - Wrocław (poniedziałek-piątek)
- Kędzie - Trzebnica (poniedziałek-piątek)
- Żmigród - Trzebnica (poniedziałek-piątek)
- Nowe Domy - Wrocław (poniedziałek i piątek)
- Kliszkowice - Trzebnica (poniedziałek-piątek)
- Trzebnica- Wrocław (poniedziałek – piątek)
- Kaszyce Milickie (poniedziałek – piątek)
Ilość uczniów - 9
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów - 315 km

b) II trasa – uczniowie z terenu Gminy Żmigród do Zespołu Szkół Specjalnych w Żmigrodzie i Dziennego Ośrodka
Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu
Wykaz miejscowości:
- Borzęcin - Milicz (poniedziałek-piątek)
- Borzęcin – Żmigród (poniedziałek-piątek)
- Żmigród - Milicz (poniedziałek-piątek)
- Garbce - Milicz (poniedziałek-piątek)
- Korzeńsko - Milicz (poniedziałek-piątek)
- Borek - Milicz (poniedziałek-piątek, tylko powrót)
- Radziądz – Milicz (poniedziałek-piątek)
- Chodlewo – Żmigród (poniedziałek –piątek)
Ilość uczniów – 10
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów – 210 km

c) III trasa - uczniowie z terenu Gminy Żmigród do Zespołu Szkół Specjalnych w Żmigrodzie i Dziennego Ośrodka
Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu
Wykaz miejscowości:
- Barkówko - Milicz (poniedziałek-piątek)
- Barkowo – Żmigród (poniedziałek –piątek)
- Powidzko – Milicz (poniedziałek – piątek)
- Osiek – Milicz (poniedziałek – piątek)
- Osiek Mały – Milicz (poniedziałek – piątek)
- Książęca Wieś – Milicz (poniedziałek – piątek)
Ilość uczniów – 7
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów – 214 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:
-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - nie dotyczy
-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
-Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli będzie posiadał licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego
transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.)
-sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - nie dotyczy
-zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełnienie powyższego zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem
odpowiednimi pojazdami: minimum 3 pojazdy (2 pojazdy minimum 9-osobowe i 1 pojazd minimum 12-
osobowy). Pojazd musi być oznakowany zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i transporcie osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;

b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

c) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a)Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) środków transportu – pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca, i do których Wykonawca ma tytuł prawny. Tytułem prawnym może być m.in. prawo własności, umowa najmu, umowa leasingu, jak też każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu przez Wykonawcę – min. 3 pojazdy podstawowe (2 pojazdy min. 9-osobowei 1 pojazd min. 12-osobowy).

b) Zezwolenia na wykonanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub
licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy
Pzp, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ i projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI