Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/25
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-06
  • ZamawiającyStalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00435302
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de2bc015-1457-408f-939d-ab2539ee6f95

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Zorganizowanie transportu i opieki nad ucznimi z niepełnosprawnościami podczas dowozu do placówek oświtowo wychowawczych zgodnie z wnioskami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de2bc015-1457-408f-939d-ab2539ee6f95

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
(SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
oraz poczty elektronicznej. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ezamowienia. Składanie ofert/wniosków/prac
konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania
ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę
oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Centralnym Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej.
2. Komunikacja za pomocą Platformy e-Zamówienia:
1) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne (przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania).
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na
temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
3) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań
i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Centralny Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
1) Osobą ze strony Centralnego Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami
jest: Krzysztof Abratowski – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, adres email:
kabratowski@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach
proceduralnych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37 450 Stalowa Wola Pani Danuta Bednarz;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e mail: iod.scuw@stalowawola.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/25 prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.;
• Pani/Pan a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , prawo do w niesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – II.271.145.2024.KA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dowozu i opieki podczas przejazdu dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki, w roku szkolnym 2024/2025 tj. z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Nr 6 Specjalnych im. Ks. Jana Twardowskiego w Stalowej Woli przy Al. Jana Pawła II 21, 37-450 Stalowa Wola i z powrotem.
2) Przewozem objętych będzie łącznie 17 uczniów z niepełnosprawnościami.
3) Przewozy będą się odbywać 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni zatwierdzonych przez ministra właściwego ds. oświaty oraz dyrektora szkoły/placówki jako dni wolne od zajęć szkolnych.
4) W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
5) Usługa polegać będzie na przewozie uczniów do szkoły/ placówki oświatowej przed rozpoczęciem zajęć oraz przewozie uczniów do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach, oraz na zapewnieniu opieki w czasie przewozu oraz pomocy przy wsiadaniu oraz wysiadaniu oraz doprowadzenie do budynku szkoły/ odbiór z budynku szkoły. Dokładne adresy zamieszkania uczniów, a także numery telefonów kontaktowych do rodziców/opiekunów będą zawarte w umowie z Wykonawcą,
6) Podana liczba dzieci korzystających z dowozu jest liczbą szacunkową wynikającą z bieżącego zapotrzebowania i może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. W związku z tym umowy będą na bieżąco aktualizowane. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu listy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi służącymi do ich identyfikacji (imię, nazwisko, PESEL, nazwisko rodowe, imiona rodziców).
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części I oraz Załącznik nr 7 - Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art . 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego odpowiedniego dla każdej z Części zamówienia, w zakresie wykonania usług:
- usługa transportowa polegająca na dowożeniu dzieci/uczniów
z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY (OPIEKUNA) SKIEROWANEJ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dowozu i opieki podczas przejazdu dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli w roku szkolnym 2024/2025

z miejsca ustalonego w Wykonawcą do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Teresy i Seweryna Dolańskich, ul. Dolańskich 142, 39-410 Grębów i z powrotem.
2) Przewozem objętych będzie łącznie 17 uczniów z niepełnosprawnościami.
3) Przewozy będą się odbywać 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni zatwierdzonych przez ministra właściwego ds. oświaty oraz dyrektora szkoły/placówki jako dni wolne od zajęć szkolnych.
4) W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
5) Usługa polegać będzie na przewozie uczniów do szkoły/ placówki oświatowej przed rozpoczęciem zajęć i przewozie uczniów do ustalonego miejsca zbiórki po zakończonych zajęciach oraz na zapewnieniu opieki w czasie przewozu oraz pomocy przy wsiadaniu oraz wysiadaniu oraz doprowadzenie do budynku szkoły/ odbiór z budynku szkoły.
Dzieci/uczniowie będą odbierani z ustalonego miejsca zbiórki do szkoły/placówki oświatowej przed rozpoczęciem zajęć oraz odwożeni po zakończeniu zajęć do ustalonego miejsca zbiórki. Dokładny adres oraz godzina odbioru i odwozu uczniów zostanie ustalona z przewoźnikiem przed podpisaniem umowy (i będzie zawarta w umowie). Miejsce wejścia uczniów do pojazdu w godzinach porannych oraz wyjścia z pojazdu w godzinach popołudniowych musi być miejscem bezpiecznym zarówno dla korzystających z dowozu uczniów jak również pozostałych uczestników ruchu drogowego. Numery telefonów kontaktowych do rodziców/opiekunów będą zawarte w umowie z Wykonawcą.
6) Podana liczba dzieci korzystających z dowozu jest liczbą szacunkową wynikającą z bieżącego zapotrzebowania i może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. W związku z tym umowy będą na bieżąco aktualizowane. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu listy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi służącymi do ich identyfikacji (imię, nazwisko, PESEL, nazwisko rodowe, imiona rodziców).
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części II oraz Załącznik nr 7 - Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art . 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego odpowiedniego dla każdej z Części zamówienia, w zakresie wykonania usług:
- usługa transportowa polegająca na dowożeniu dzieci/uczniów
z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY (OPIEKUNA) SKIEROWANEJ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dowozu i opieki podczas przejazdu dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki, w roku szkolnym 2024/2025 tj. z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, ul. Mickiewicza 38, 37-420 Rudnik nad Sanem i z powrotem.
2) Przewozem objętych będzie łącznie 9 uczniów z niepełnosprawnościami.
3) Przewozy będą się odbywać w każdy poniedziałek, a powrót w każdy piątek (lub inny dzień tygodnia kończący lub zaczynający zajęcia lekcyjne) w dniach nauki szkolnej oprócz dni zatwierdzonych przez ministra właściwego ds. oświaty oraz dyrektora szkoły/placówki jako dni wolne od zajęć szkolnych.
4) W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
5) Usługa polegać będzie na przewozie uczniów do szkoły/placówki oświatowej przed rozpoczęciem zajęć oraz przewozie uczniów do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach oraz na zapewnieniu opieki w czasie przewozu oraz pomocy przy wsiadaniu oraz wysiadaniu oraz doprowadzenie do budynku szkoły/ odbiór z budynku szkoły. Dokładne adresy zamieszkania uczniów, a także numery telefonów kontaktowych do rodziców/opiekunów będą zawarte w umowie z Wykonawcą.
6) Podana liczba dzieci korzystających z dowozu jest liczbą szacunkową wynikającą z bieżącego zapotrzebowania i może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. W związku z tym umowy będą na bieżąco aktualizowane. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu listy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi służącymi do ich identyfikacji (imię, nazwisko, PESEL, nazwisko rodowe, imiona rodziców).
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części III oraz Załącznik nr 7 - Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art . 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego odpowiedniego dla każdej z Części zamówienia, w zakresie wykonania usług:
- usługa transportowa polegająca na dowożeniu dzieci/uczniów
z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY (OPIEKUNA) SKIEROWANEJ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie dowozu i opieki podczas przejazdu dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki, w roku szkolnym 2024/2025 do placówki oświatowej tj. z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia” w Sandomierzu, ul. Opatowska 10, 27-600 Sandomierz i z powrotem.
2) Przewozem objętych będzie łącznie 15 uczniów z niepełnosprawnościami.
3) Przewozy będą się odbywać 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni zatwierdzonych przez ministra właściwego ds. oświaty oraz dyrektora szkoły/placówki jako dni wolne od zajęć szkolnych.
4) W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
5) Usługa polegać będzie na przewozie uczniów do szkoły/ placówki oświatowej przed rozpoczęciem zajęć i przewozie uczniów do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach oraz na Zapewnieniu opieki w czasie przewozu oraz pomocy przy wsiadaniu oraz wysiadaniu oraz doprowadzenie do budynku szkoły/ odbiór z budynku szkoły. Dokładne adresy zamieszkania uczniów, a także numery telefonów kontaktowych do rodziców/opiekunów będą zawarte w umowie z Wykonawcą.
6) Podana liczba dzieci korzystających z dowozu jest liczbą szacunkową wynikającą z bieżącego zapotrzebowania i może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. W związku z tym umowy będą na bieżąco aktualizowane. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu listy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi służącymi do ich identyfikacji (imię, nazwisko, PESEL, nazwisko rodowe, imiona rodziców).
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części IV oraz Załącznik nr 7 - Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art . 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego odpowiedniego dla każdej z Części zamówienia, w zakresie wykonania usług:
- usługa transportowa polegająca na dowożeniu dzieci/uczniów
z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY (OPIEKUNA) SKIEROWANEJ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie dowozu i opieki podczas przejazdu dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki w roku szkolnym 2024/2025 do placówki tj. z miejsca zamieszkania do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych, ul. Czarnieckiego 3, 37-450 Stalowa Wola i z powrotem.
2) Przewozem objętych będzie łącznie 10 uczniów z niepełnosprawnościami.
3) Przewozy będą się odbywać 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z kalendarzem zajęć placówki.
4) W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
5) Usługa polegać będzie na przewozie dzieci/uczniów do placówki przed rozpoczęciem zajęć oraz przewozie dzieci/uczniów do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach a także na zapewnieniu opieki w czasie przewozu oraz pomocy przy wsiadaniu oraz wysiadaniu oraz doprowadzenie do budynku placówki / odbiór z budynku placówki. Dokładne adresy zamieszkania uczniów, a także numery telefonów kontaktowych do rodziców/opiekunów będą zawarte w umowie z Wykonawcą.
6) Podana liczba dzieci korzystających z dowozu jest liczbą szacunkową wynikającą z bieżącego zapotrzebowania i może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. W związku z tym umowy będą na bieżąco aktualizowane. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu listy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi służącymi do ich identyfikacji (imię, nazwisko, PESEL, nazwisko rodowe, imiona rodziców).
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części V oraz Załącznik nr 7 - Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art . 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego odpowiedniego dla każdej z Części zamówienia, w zakresie wykonania usług:
- usługa transportowa polegająca na dowożeniu dzieci/uczniów
z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Stalowej Woli do miejsc pobierania nauki i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY (OPIEKUNA) SKIEROWANEJ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w zakresie Części I, II, III, IV, V mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dot.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Centralny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Centralny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
odpowiednio dla Części I, II, III, IV, V: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: co najmniej 50 000,00 zł
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie:
- odpowiednio dla Części I:
co najmniej 1 zadanie w zakresie realizacji usługi transportu osób niepełnosprawnych świadczonej w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej sześciu miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto.
- odpowiednio dla Części II: co najmniej 1 zadanie w zakresie realizacji usługi transportu osób niepełnosprawnych świadczonej w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej sześciu miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 35 000,00 zł brutto.
- odpowiednio dla Części III: co najmniej 1 zadanie w zakresie realizacji usługi transportu osób niepełnosprawnych świadczonej w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej sześciu miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto.
- odpowiednio dla Części IV: co najmniej 1 zadanie w zakresie realizacji usługi transportu osób niepełnosprawnych świadczonej w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej sześciu miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 zł brutto.
- odpowiednio dla Części V: co najmniej 1 zadanie w zakresie realizacji usługi transportu osób niepełnosprawnych świadczonej w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej sześciu miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 zł brutto.
b) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą:
- odpowiednio dla każdej z Części I, II, III, IV i V z osobna
- co najmniej jedną osobą - kierowcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023. poz. 1047 z późn. zm.) posiadającą odpowiednie uprawnienia określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia do kierowania pojazdami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia tj. do kierowania pojazdem samochodowym, którym świadczony będzie przedmiot zamówienia (w zakresie Części I), oraz posiadającą: minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy w przewozie osób, przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (w tym brak przeciwwskazań psychologicznych); przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub medycznej; aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i p.poż.;nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym i w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;
- co najmniej jedną osobą – opiekunem która jest osobą pełnoletnią oraz: jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub medycznej; posiada aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i p. poż.; nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym i w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;

c) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem:
- dla Części I co najmniej jednym pojazdem - przystosowanym do przewozu 17 osób niepełnosprawnych, spełniającymi parametry wynikające z poniższych zapisów pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023. poz. 1047 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych) pojazd sprawny technicznie posiadający wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW pojazd wyposażony w pasy bezpieczeństwa, gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem, sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie wewnętrzne.
- dla Części II co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu 17 osób niepełnosprawnych, spełniającymi parametry wynikające z poniższych zapisów pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023. poz. 1047 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych) pojazd sprawny technicznie posiadający wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC
i NNW pojazd wyposażony w pasy bezpieczeństwa, gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem, sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie wewnętrzne.
- dla Części III co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu 9 osób niepełnosprawnych, spełniającymi parametry wynikające z poniższych zapisów pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023. poz. 1047 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych) pojazd sprawny technicznie posiadający wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW pojazd wyposażony w pasy bezpieczeństwa, gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem, sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie wewnętrzne.
- dla Części IV co najmniej jednym pojazdem - przystosowanym do przewozu 15 osób niepełnosprawnych, spełniającymi parametry wynikające z poniższych zapisów pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023. poz. 1047 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych)-- pojazd sprawny technicznie posiadający wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW; -- pojazd wyposażony w pasy bezpieczeństwa, gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem, sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie wewnętrzne.
- dla Części V co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu 10 osób niepełnosprawnych, spełniającymi parametry wynikające z poniższych zapisów -- pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023. poz. 1047 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych) -- pojazd sprawny technicznie posiadający wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, posiadający aktualną polisę ubezpieczeniową OC
i NNW-- pojazd wyposażony w pasy bezpieczeństwa, gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem, sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie wewnętrzne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Centralny Zamawiający nie
żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca składa wraz
z ofertą: oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Centralny Zamawiający nie żąda przedłożenia podmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa wraz z ofertą:
oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ – dokument obowiązkowy.
2. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć wyłącznie w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) oświadczenia Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składane odrębnie przez Wykonawcę lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Zobowiązanie o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. (dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podpisane wspólnie przez Wykonawców Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty przekazuje się w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
b) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty przekazuje się w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
c) Jeżeli w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, który przekazuje się w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Uwaga!
Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz. Pełnomocnictwo może zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Centralnego Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Centralny Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku gdyby wyłoniona
w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Centralny Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
2) Centralny Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana liczba osób, którymi dysponują lub będą dysponować Wykonawcy, sumuje się. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej) w ramach prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Centralny Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
5) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich Wykonawców składających ofertę. Realizacja przedmiotu zamówienia w całości koordynowana będzie wyłącznie za pośrednictwem pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie
6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia - SCUW Stalowa Wola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-06 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.
2. W przypadku skorzystania przez Centralnego Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa
w rozdziale XIX SWZ dla każdej z Części.
Negocjacje mogą dotyczyć zaproponowanej przez Wykonawców ceny.
3. Centralny Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji do liczby trzech Wykonawców, którzy w rankingu ofert otrzymają najwyższą łączną liczbę punktów zgodnie z przyjętymi kryteriami w rozdziale XIX SWZ.
4. Centralny Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin
i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
5. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze Stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych
z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
6. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Centralny Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
7. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
a) nazwę oraz adres Centralnego Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
b) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert;
8. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje
w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Centralnego Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
9. Wykonawca może podtrzymać treść złożonej oferty nie składając oferty dodatkowej.
10. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
11. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
12. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia Centralny Zamawiający wyklucza Wykonawcę:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

1. Centralny Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dla każdej z Części zamówienia zgodnie z art. 121 ustawy Pzp. polegających na:
1) Zapewnieniu opieki podczas przewozu nad dziećmi/uczniami
z niepełnosprawnościami za pomocą osoby dysponowanej skierowanej do realizacji zamówienia - opiekun.
Opieka winna polegać na:
a) pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu,
b) zapięciu pasów, doprowadzeniu do budynku przedszkola/szkoły, ośrodka, przekazaniu pod opiekę, upoważnionego przez dyrektora placówki, pracownika oraz odebraniu po zakończonych zajęciach,
c) przekazaniu pod opiekę rodzicom, wyznaczonym opiekunom.
d) wykonywaniu czynności związanych z opieką uczniów w zakresie bezpieczeństwa ich przewozu.
e) w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu zapewnienia pojazdu zastępczego.
f) zwracaniu uwagi na bezpieczeństwo oraz właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu.
g) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów, opiekun nie dopuszcza do ich przewozu.
h) Opiekun podejmuje zadania, które uzna za stosowne, aby zapewnić bezpieczeństwo i zdrowie uczniów.
2) Transport uczniów/dzieci z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem im
opieki podczas przewozu. Transport polega na:
a) Kierowaniu pojazdem na wyznaczonej trasie;
b) Ewentualnej pomocy opiekunowi przy wsiadaniu/wysiadaniu dzieci do/z pojazdu;
c) Zapakowaniu potrzebnych sprzętów wspomagających ucznia (wózek, kule,
balkonik lub inny sprzęt wspomagający)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zapewnienie transportu uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Desznica
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zapewnienie transportu uczestników Placówki Wsparcia Dziennego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI