„ Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09. 2021 do 30 06. 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOśno Lubuskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyGmina Ośno Lubuskie-Ośrodek Pomocy Społecznej w Ośnie Lubuskim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107683
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Sulęcinie w terminie
od 01.09. 2021 do 30 06. 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie-Ośrodek Pomocy Społecznej w Ośnie Lubuskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210502207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka, 3c

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 1342

1.5.8.) Numer faksu: 95 757 5209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsosno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_osno http://www.osnolub.naszops.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Sulęcinie w terminie
od 01.09. 2021 do 30 06. 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f075a49-da51-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014953/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09. 2021 do 30 06. 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_osno/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/
Oznacza to obowiązek akceptacji regulaminu platformy i zapoznania się z instrukcjami korzystania
z konta na platformie.
2. Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy - pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3. Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczenia, dokumenty) za pośrednictwem Platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach (filmach) użytkowników Platformy EPZ. Wykonawca jest zobowiązany zapoznawać się z bieżącymi instrukcjami Platformy EPZ.
4. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje obsługi innych formatów plików niż te wskazane w pkt. 4 i 5.
7. W przypadku gdy plik sporządzony w jednym z formatów opisanych w pkt 4 i 5 nie jest wskazany na liście plików obsługiwanych przez Platformę, wystarczy go zapisać w folderze archiwum zip.
8. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku korzystając na Platformie EPZ z pola do przekazywania plików oznaczonego jako Tajemnica Przedsiębiorstwa. W przypadku gdy wykonawca nie wyodrębni i nie zabezpieczy w ten sposób poufności informacji, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne ujawnienie ich treści razem z informacjami jawnymi. 9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym, akceptowalnym przez Zamawiającego formacie. 10.Wykonawca ma obowiązek śledzić komunikaty generowane przez Platformę EPZ. Podstawowym źródłem informacji jest platforma EPZ, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. 11.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i korespondencji elektronicznej, w tym rekomendacje Zamawiającego zostały szczegółowo opisane w w pkt. XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Ośnie Lubuskim ul Rybacka 3c, 69-220 Ośno Lubuskie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych pod adresem inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art 78 ust 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy; 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art 6 ust. 1 lit. c) ww Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp; 6. Odbiorcami Pana/Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18 oraz art 74 ust 1 ustawy Pzp; 7. Obowiązek podania przez Pania / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. Uprawnienia osób, których dane dotyczą szczegółowo zostały opisane w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole lub załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 Rozporządzenia; 2. skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych , o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3. Ponadto informujemy, iż w zwiazku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które sie opieraja wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu o czym stanowi art 22 Rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.26.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „ Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2021 do 30 06. 2022”
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozach uczniów niepełnosprawnych, z wyznaczonych miejscowości z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkoły w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku szkolnym 2021/2022. Może zaistnieć konieczność dowozu osób poruszających się na wózkach.
3. Dowozy uczniów do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz w Sulęcinie odbywać się będą od 01.09.2021r. do 30.06.2022r.
4. Dowozy uczniów dotyczą dni w roku szkolnym 2021/2022, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z organizacją roku szkolnego, wyłączając przerwy świąteczne oraz dodatkowe dni, w których uczniowie nie dojeżdżają do szkoły.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany obszaru trasy w przypadku przyjęcia nowych uczniów do wskazanych szkół, zmiany szkoły przez dotychczasowych uczniów oraz zmiany harmonogramu zajęć.
4. Z uwagi na godz. rozpoczęcia zajęć w szkołach w Gorzowie Wlkp. i Sulęcinie istnieje konieczność dowozu dwoma niezależnymi busami ( w tym jeden przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich). Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania wynosi 75.000 km . Zamawiający zastrzega, że ilość kilometrów może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od obszaru trasy i harmonogramu zajęć.
Planowany harmonogram dowozów do Gorzowa Wlkp.:
Godziny ranne

l.p. Dzień tygodnia Trasa przejazdu Liczba uczniów Średnia liczba kilometrów
1. poniedziałek
Ośno Lub. -Połęcko-Gorzów Wlkp. 1 uczeń z Połęcka,
94 km
2 wtorek Ośno Lub. -Połęcko-Gorzów Wlkp. 1 uczeń z Połęcka,
94 km
3. środa Ośno Lub. -Połęcko-Gorzów Wlkp. 1 uczeń z Połęcka,
94 km
4. czwartek Ośno Lub. -Połęcko-Gorzów Wlkp. 1 uczeń z Połęcka,
94 km
5. piątek Ośno Lub. -Połęcko-Gorzów Wlkp. 1 uczeń z Połęcka,
94 km
Planowany harmonogram dowozów do Sulęcina
Godziny ranne
l.p. Dzień tygodnia Trasa przejazdu Liczba uczniów Średnia liczba kilometrów
1. poniedziałek Ośno Lub.-Sienno—Ośno Lubuskie- Połęcko-Smogóry- Sulęcin-Ośno Lub. 3 uczniów z Ośna Lub.
1 uczeń z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna
84 km
2 wtorek Ośno Lub.-Sienno-Ośno Lubuskie- Połęcko-Smogóry- Sulęcin-Ośno Lub 2 uczniów z Ośna Lub.
1 uczeń z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 84 km
3. środa Ośno Lub.- Sienno-Ośno Lubuskie-Połęcko-Smogóry- Sulęcin-Ośno Lub 2 uczniów z Ośna Lub.
1 uczeń z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 84 km
4. czwartek Ośno Lub. – Sienno-Ośno Lubuskie-Połęcko-Smogóry-Sulęcin-Ośno Lub. 2 uczniów z Ośna Lubuskiego
1 uczeń z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 84 km
5. piątek Ośno Lub.-Sienno-Ośno Lubuskie-Połęcko-Smogóry- Sulęcin-Ośno Lub 2 uczniów z Ośna Lub.
1 uczeń z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 84 km

Godziny popołudniowe
l.p. Dzień tygodnia Trasa przejazdu Liczba uczniów Średnia liczba kilometrów
1. Poniedziałek
Gorzów Wlkp.- Sulęcin-Smogóry- Połęcko- Sienno-Ośno Lub. 2 uczniów z Ośna Lub.
2 uczniów z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna
132 km
2 wtorek Gorzów Wlkp.- Sulęcin-Smogóry- Połęcko- Sienno-Ośno Lub. 2 uczniów z Ośna Lub.
2 uczniów z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 132 km
3. środa Gorzów Wlkp.- Sulęcin-Smogóry- Połęcko- Sienno- Ośno Lub. 2 uczniów z Ośna Lub.
2 uczniów z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 132 km
4. czwartek Gorzów Wlkp.- Sulęcin-Smogóry- Połęcko- Sienno-Ośno Lub. 2 uczniów z Ośna Lubuskiego
2 uczniów z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna 132 km
Godziny popołudniowe
l.p. Dzień tygodnia Trasa przejazdu Liczba uczniów Średnia liczba kilometrów
1. piątek Gorzów Wlkp. -Połęcko- Ośno Lubuskie 1 uczeń z Połęcka,
94 km


Godziny popołudniowe
l.p. Dzień tygodnia Trasa przejazdu Liczba uczniów Średnia liczba kilometrów
1. piątek Ośno Lub.-Sulęcin-Smogóry-Połęcko-Sienno-Ośno Lubuskie 3 uczniów z Ośna Lub.
1 uczeń z Połęcka
1 uczeń ze Smogór
2 uczniów z Sienna
84 m

W zależności od planu zajęć uczniów dowożonych do Gorzowa Wlkp. zakłada się możliwość w godzinach popołudniowych dowozu uczniów niepełnosprawnych jednym busem na trasie Gorzów Wlkp. –Sulęcin- Smogóry- Połęcko-Sienno-Ośno Lubuskie- średnia liczba kilometrów 132 km.
7. Wykonawca będzie wykorzystywał do realizacji dowozów pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych będący własnością Gminy Ośno Lubuskie przeznaczony dla 9 osób (w tym kierowca oraz opiekun), który otrzyma w dzierżawę z dniem rozpoczęcia roku szkolnego oraz własny pojazd przeznaczony dla minimum 9 osób (w tym kierowca oraz opiekun) będący w jego dyspozycji.
Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w samochodzie.
8. Kierowcy muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa.
9. Do sprawowania opieki nad uczniami Wykonawca zapewnia opiekuna. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom.
Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozu z harmonogramem oraz pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu w tym szczególnie osobom poruszającym się na wózkach. Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu.
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami.
10.W okresie jesienno-zimowym pojazd dowożący uczniów musi być ogrzewany.
Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji.
11.W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić Zamawiającego.
12.W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami.
Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy.
13.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów.
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje większa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach oceny.
Łączna ilość punktów = C(o)+W
2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierz ofertę z ceną najniższą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek samochodu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczacego : 1. Sytuacji finansowej i ekonomicznej należy wykazać, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie ich łącznej sytuacji finansowej, co oznacza, iż sumowaniu podlegać będą kwoty każdego z Wykonawców.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie łącznej sytuacji finansowej Wykonawcy i podmiotów udostępniających zasoby, co oznacza, iż sumowaniu podlegać będą środki finansowe Wykonawcy oraz każdego z innych podmiotów.
2. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał usługi w zakresie dowozu osób –o łącznej wartości minimum 40.000,00 PLN ( czterdzieści tysięcy złotych).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby warunek został spełniony samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców
występujących wspólnie tzn. co najmniej jeden wykonawca wykaże się doświadczeniem tj.
wykonał usługi określone w pkt.1)
W przypadku gdy żaden z Wykonawców nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać na doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp

2) Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem przeznaczonym
na minimum 9 osób ( w tym kierowca i opiekun), którym będzie realizował zamówienie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie ich łącznego potencjału technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U z 2020r., poz. 1076 i1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawiany nie wcześniej niż trzy miesiące przed jej złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie (licencję) na wykonywanie przewozu osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021, poz. 919 ze. zm.);
2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (minimum jedna) w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 SWZ.
3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , w okresie
nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem .

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących
sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego (pkt XII 3.), może złożyć inne
podmiotowe środki dowodowe ,które w wystarczający sposób potwierdza spełnianie
opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji
finansowej.

4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, o którym
mowa w pkt XII 3 SWZ polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na
zasadach określonych art. 118ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji banku
lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawiona nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem.

5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. Dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem przeznaczonym na minimum 9 osób ( w tym kierowca i opiekun), którym będzie realizował zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oferta na wykonanie zamówienia-załącznik nr 1 SWZ 2) Wszystkie oświdczenia i dokumenty wymienione w SWZ 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) . Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1. Każdy z wykonawców występujący wspólnie, musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą ( jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie XI.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury.
2. Dokument, o którym mowa w ust 1 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XI 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz kredensu kuchennego - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę przewóz kredensu kuchennego na terenie Gorzowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.