Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0ffdd0-fb72-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001903/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.koniecpol.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą: ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81;
2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022”, nr sprawy ZP.271.23.2021;
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5) dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
8) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 1 – Usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Koniecpol i odwozie do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach szkolnych w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r., z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej. Zakres zamówienia w części nr 1 dotyczy następujących placówek oświatowych:
1) Szkoły Podstawowa nr 1 i Przedszkole nr 1 w Koniecpolu oraz odwóz do miejsca zamieszkania, obejmujący dzieci i młodzież szkolną z następujących miejscowości: Stanisławice – 3 uczniów; Okołowice – 4 uczniów; Łabędź – 4 uczniów; Łysiny – 2 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Radoszewnica - 38 uczniów (w tym 3 do Przedszkola); Luborcza - 13 uczniów (w tym 2 do Przedszkola); Stary Koniecpol – 47 uczniów (w tym 15 do Przedszkola); Zagacie – 5 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Wąsosz – 4 uczniów; Kuźnica Wąsowska – 3 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Łysaków – 4 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Teodorów – 5 uczniów; Aleksandrów - 6 uczniów (w tym 4 do Przedszkola); Michałów – 1 uczeń; Koniecpol, ul. Przedmieście Przysieka – 9 uczniów (w tym 4 do Przedszkola); Koniecpol, ul. Kościuszki – 3 uczniów; Koniecpol, ul. Armii Krajowej – 4 uczniów (w tym 3 do Przedszkola); Koniecpol, ul. Przedmieście Magdasz - 11 uczniów (w tym 2 do Przedszkola), Koniecpol, ul. Klonowa – 12 uczniów. Łączna liczba uczniów objętych dowozem - 178 uczniów.
2) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Koniecpolu oraz odwóz do miejsca zamieszkania obejmujący dzieci i młodzież szkolną z następujących miejscowości: Załęże – 4 uczniów; Kuźnica Grodziska – 5 uczniów; Oblasy – 1 uczeń; Wólka – 1 uczeń; Pękowiec – 1 uczeń; Okołowice – 1 uczeń; Radoszewnica – 1 uczeń; Teresów – 2 uczniów; Wąsosz – 1 uczeń; Koniecpol, ul. Armii Krajowej – 14 uczniów; Koniecpol, ul. Łąkowa – 2 uczniów; Koniecpol, ul. Wąska – 8 uczniów; Koniecpol, ul. Klonowa – 12 uczniów; Koniecpol, ul. Górna – 7 uczniów; Koniecpol, ul. Zielona - 1 uczeń; Koniecpol, ul. Kościuszki – 1 uczeń. Łączna ilość uczniów objętych dowozem – 62 uczniów.
3) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudnikach i odwóz do miejsca zamieszkania obejmujący uczniów z następujących miejscowości: Kuźnica Grodziska - 23 uczniów; Oblasy – 14 uczniów; Pękowiec – 3 uczniów, Załęże - 2 uczniów. Łączna ilość uczniów objętych dowozem – 42 uczniów.
4) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysinach i odwóz do miejsca zamieszkania obejmujący dzieci i młodzież szkolną z następujących miejscowości: Okołowice - 23 uczniów; Stanisławice - 2 uczniów; Łabędź - 2 uczniów; Radoszewnica – 2 uczniów, Koniecpol, ul. Mickiewicza – 1 uczeń. Łączna liczba uczniów objętych dowozem – 30 uczniów.
UWAGA: Szczegółowy wykaz zawierający liczbę uczniów wsiadających/ wysiadających na poszczególnych przystankach wraz z propozycją tras dowozu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
Wymagania stawiane wykonawcy dla Zadania (części) nr 1:
1) Dzieci i młodzież szkolna muszą być dowożone rano przed rozpoczęciem zajęć w poszczególnych placówkach, lecz nie wcześniej niż na 20 minut przed ich rozpoczęciem.
2) Odwozy dla dzieci młodszych winny być realizowane pomiędzy godz. 12.00 a godz. 13.00. Odwozy dzieci starszych (VII i VIII klasa Szkoły Podstawowej) w godz. 14.00 – 15.00. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach, w tym do przesunięcia godzin odwozu w związku z realizacją zajęć dodatkowych.
3) Wykonawca zapewni bezpłatny przewóz dla opiekunów dowozu. Wszystkie trasy zaczynają się i kończą przy wyszczególnionych placówkach oświatowych.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia może odbywać się będzie w ramach świadczenia przewozów regularnych komunikacji zbiorowej, na podstawie biletów miesięcznych wystawianych dla każdego ucznia. Wykonawca zobowiązany będzie do przejazdu na wyznaczonych trasach w ilości trzech przejazdów (1 dowóz + 2 odwozy), zgodnie z rozkładem jazdy, w godzinach porannych oraz po zakończeniu zajęć w godzinach popołudniowych w poszczególnych placówkach oświatowych. Wartość usługi w poszczególnych miesiącach wyznaczona będzie jako iloczyn ceny biletu miesięcznego i ilości uczniów, dla których te bilety będą wystawione.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi pojazdami odpowiednio oznakowanymi z aktualnymi badaniami technicznymi i utrzymanymi w należytej czystości i porządku zapewniającym bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrzymywania pojazdów wyłącznie w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach autobusowych określonych w załączniku nr 3 do SWZ. Obowiązek określony w zdaniu pierwszym dotyczy zarówno dowozu jak i odwozów do miejsca zamieszkania. Wykonawca nie może odmówić zatrzymania pojazdu na którymkolwiek z przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 3.
7) W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 35 minut.
8) Koszty dojazdu pojazdów z bazy Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi oraz powrót do bazy po zakończeniu tras w danym dniu ponosi Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis (czas podstawienia pojazdu zastępczego)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 2 – Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Koniecpol z miejsca ich zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Bogumiłku w ilości 6 uczniów z msc. Koniecpol, w tym: dwóch uczniów z ul. Robotniczej, jednego ucznia z ul. Wąskiej, jednego z ul. Łąkowej, jednego z ul. Marii i Zuzanny Gruszeckich, jednego z ul. Ogrodowej oraz ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 w godzinach dostosowanych do zajęć szkolnych (7.50 – 16.00).
Uwaga:
Liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, z tym że zwiększenie liczby dowożonych uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nie przekroczy liczby 7.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia w Zadaniu (części) nr 2:
1) Wykonawca zapewni bezpieczny i punktualny dowóz co najmniej 6 dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Koniecpol we wszystkie dni, w których odbywać są będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2021/2022 w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Jana Brzechwy w Bogumiłku, adres: Biała Wielka 208 A, 42-235 Lelów;
2) Wykonawca zapewni przejazd dzieci wraz z opiekunem, pojazdem gwarantującym minimum 8 miejsc dla pasażerów;
3) Wykonawca będzie świadczyć usługę dowozu i odwozu uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć i odebrani po zakończeniu zajęć bez zbędnej zwłoki;
4) Wykonawca zapewni przewóz uczniów środkiem transportu spełniającym normy do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniając dla każdej osoby i opiekuna miejsce siedzące, pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i odpowiednio oznakowany;
5) W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 35 minut. W przypadku zmiany pojazdu Wykonawca zapewni inny o parametrach nie gorszych od pojazdu podstawowego.
6) Pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi (podstawowy/ zastępczy) muszą być utrzymane w należytym stanie technicznym, porządku oraz odpowiednio oznakowane, zapewniający bezpieczny przewóz dzieci niepełnosprawnych.
7) W przypadku braku możliwości zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego;
8) Przewozy będą się odbywały w ramach przewozu zamkniętego, obejmującego tylko uczniów i opiekuna. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a) odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami lub miejsca zbiorczego – godziny odbioru ustali Zamawiający z Wykonawcą;
b) dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Bogumiłku;
c) odbiór dzieci z Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Bogumiłku – godziny odbioru ustali Wykonawca z Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć z Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Bogumiłku;
d) Odwóz do domu, pod wskazane adresy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis (czas podstawienia pojazdu zastępczego)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek dla Zadania (części) nr 1: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego transportu osób.
Warunek dla zadania (części) nr 2: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób – obowiązującej co najmniej do dnia 30.06.2022 r. lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego transportu osób;
2) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:
ZADANIE (część) nr 1 – Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada co najmniej 4 pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej liczbie miejsc siedzących minimum 177, w tym:
- co najmniej 1 pojazdy o liczbie miejsc siedzących minimum: 54;
- co najmniej 1 pojazd o liczbie miejsc siedzących minimum: 51;
- co najmniej 1 pojazd o liczbie miejsc siedzących minimum: 43;
- co naj mniej 1 pojazd o liczbie miejsc siedzących minimum: 29.
ZADANIE (część) nr 2 - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada co najmniej 1 pojazd przystosowany do przewozu osób, o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów minimum: 8.
UWAGA:
W przypadku składania oferty na dwa zadania, Wykonawcy muszą wykazać oddzielne pojazdy dla każdego z Zadań (części).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dotyczy wszystkich części):
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
ZADANIE (część) nr 1:
1) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ);
ZADANIE (część) nr 2:
1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp). W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załącznikach nr 2a i 2b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostępnionego również na miniPortalu. Proces szyfrowania oferty następuje na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający uzupełnia zapis Sekcji III pkt 3.5.), o następujące informacje:
"1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, adres skrzynki Zamawiającego: /UMiGKoniecpol/EOD), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:umig@koniecpol.pl
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) Sebastian Musiał – e-mail: umig@koniecpol.pl
2) Marzena Ożarowska – e-mail: umig@koniecpol.pl