Dowóz uczniów w roku szkolnym 2020/2021 i opieka w czasie dowozu do szkół na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów w roku szkolnym 2020/2021 i opieka w czasie dowozu do szkół na terenie Gminy Gdów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-03
  • Numer ogłoszenia568352-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568352-N-2020 z dnia 2020-08-03 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o.: Dowóz uczniów w roku szkolnym 2020/2021 i opieka w czasie dowozu do szkół na terenie Gminy Gdów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36368128900000, ul. Gdów  406 , 32-420  Gdów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2514095, e-mail zgkgdow@gazeta.pl, faks 12 2514095.
Adres strony internetowej (URL): www.zgkgdow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zgkgdow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zgkgdow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. 32-420 Gdów 406 pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów w roku szkolnym 2020/2021 i opieka w czasie dowozu do szkół na terenie Gminy Gdów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
Numer referencyjny: ZGK.271.ZP.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Gdów wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2020/2021 (od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r.). Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 (188 dni szkolnych – w tym: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek – 151 dni, środa - 37 dni) codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych. Dowóz odbywał się będzie na następujących trasach dowozowych: Trasa nr 1: Zalesiany – Zręczyce (szkoła) i powrót, Trasa nr 2: Klęczana – Jaroszówka (szkoła) i powrót, Trasa nr 3: Wieniec - Jaroszówka (szkoła) i powrót, Trasa nr 4: Cichawa – Niegowić (szkoła) i powrót. Przewidywana ilość kilometrów realizowana w ciągu 1 dnia wynosi: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek – 39 km, środa – 45 km. Podane długości tras dotyczą tylko pełnych kursów tj. przejazdów z uczniami (nie obejmują dojazdów do przystanków i tzw. pustych przebiegów). W celu realizacji zaplanowanych tras dowozowych potrzebne są równocześnie dwa pojazdy: 1 autobus min. 58 miejsc siedzących oraz ze względu na parametry techniczne drogi (trasa: Klęczana - Jaroszówka) 1 bus min. 25 miejsc siedzących. Część II - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gdów do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w roku szkolnym 2020/2021 (od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r.) . Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 (188 dni szkolnych) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych na trzech trasach: Trasa Nr 1 - ok. 88 km dziennie (rano i powrót), liczba przewożonych uczniów — 5, w tym dwoje na wózku inwalidzkim. Trasa Nr 2 - ok. 118 km dziennie (rano i powrót), liczba przewożonych uczniów — 4. Trasa Nr 3 - ok. 10 km dziennie (rano i powrót), przewóz jednego ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim. Wskazane długości poszczególnych tras dotyczą „pełnych kursów” tj.przejazdów z dziećmi (długości tras nie obejmują dojazdu busów po dzieci i tzw. „pustych przebiegów”).

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019, poz. 2140 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:Dla Części I:- dysponuje 1 autobusem minimum 58 miejsc siedzących oraz 1 busem minimum 25 miejsc siedzących dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej t.j.: z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia OC i NNW,- dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) - dysponuje co najmniej 2 osobami, które pełnić będą funkcję opiekunów w czasie przewozu. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna by osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu.Dla Części II: - dysponuje 3 pojazdami dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej t.j.: z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia OC i NNW przystosowane konstrukcyjnie do przewożenia osób niepełnosprawnych lub przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich, zapewniając możliwość ogrzewania oraz chłodzenia wnętrza. Przez przystosowanie lub przeznaczenie samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych umożliwiające sprawne korzystanie z pojazdu osobom z różnymi niepełnosprawnościami należy rozumieć:a) wpis do dowodu rejestracyjnego w pozycji przeznaczenie: Przewóz osób niepełnosprawnych,b) wyposażenie wszystkich miejsc siedzących w pojeździe w pasy bezpieczeństwa, dla niektórych dzieci wymagane są bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa (5-punktowe),c) wyposażenie pojazdu w szyny i pasy bądź uchwyty do mocowania wózków do przewozu osób niepełnosprawnych w ilości odpowiadającej co najmniej liczbie osób przewożonych na wózkach,d) wyposażenie pojazdu w najazdy, rampę lub windę umożliwiającą bezpieczny dostęp do pojazdu osobie niepełnosprawnej na wózku,e) poręcz lub uchwyt zapewniający bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z pojazdu,f) płaską podłogę umożliwiającą sprawne poruszanie się w samochodzie osobom z niepełnosprawnością ruchową.- dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) - dysponuje co najmniej 3 osobami, które pełnić będą funkcję opiekunów w czasie przewozu. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna by osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019, poz. 2140 z późn. zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inne osoby niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
dla części I cena 60,00
dla cześci I aspekt środowiskowy 20,00
dla części I doświadczenie opiekunów 20,00
dla części II cena 60,00
dla części II aspekt środowiskowy 30,00
dla części II doświadczenie opiekunów 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący dla Części I - Załącznik nr 5, dla Części II - Załącznik nr 6 do SIWZ.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy (w tym zmiany zakresu zamówienia) polegających na zmianie ilości kilometrów, zmianie trasy dowożonych uczniów, harmonogramu lub wynagrodzenia w zakresie proporcjonalnym do zmiany ilości kilometrów we wskazanych okolicznościach:1) działania siły wyższej uniemożliwiającej lub znacząco utrudniającej dowóz,2) zmiany organizacji roku szkolnego,3) zmian planów lekcji, liczby dzieci, likwidacji szkół, odpracowywania dni wolnych lub konieczności zmiany trasy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego,4) wystąpienia zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,5) zmian organizacji ruchu (w tym czasowych zmian). 2. gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT)3. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku, gdy nie był wskazany w ofercie4. zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, który był wskazany w ofercie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Gdów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Gdów wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2020/2021 (od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r.). Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 (188 dni szkolnych – w tym: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek – 151 dni, środa - 37 dni) codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych. Dowóz odbywał się będzie na następujących trasach dowozowych: Trasa nr 1: Zalesiany – Zręczyce (szkoła) i powrót, Trasa nr 2: Klęczana – Jaroszówka (szkoła) i powrót, Trasa nr 3: Wieniec - Jaroszówka (szkoła) i powrót, Trasa nr 4: Cichawa – Niegowić (szkoła) i powrót. Przewidywana ilość kilometrów realizowana w ciągu 1 dnia wynosi: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek – 39 km, środa – 45 km. Podane długości tras dotyczą tylko pełnych kursów tj. przejazdów z uczniami (nie obejmują dojazdów do przystanków i tzw. pustych przebiegów). W celu realizacji zaplanowanych tras dowozowych potrzebne są równocześnie dwa pojazdy: 1 autobus min. 58 miejsc siedzących oraz ze względu na parametry techniczne drogi (trasa: Klęczana - Jaroszówka) 1 bus min. 25 miejsc siedzących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aspekt środowiskowy 20,00
doświadczenie opiekunów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gdów do szkół i placówek specjalnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gdów do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w roku szkolnym 2020/2021 (od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r.) . Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 (188 dni szkolnych) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych na trzech trasach: Trasa Nr 1 - ok. 88 km dziennie (rano i powrót), liczba przewożonych uczniów — 5, w tym dwoje na wózku inwalidzkim. Trasa Nr 2 - ok. 118 km dziennie (rano i powrót), liczba przewożonych uczniów — 4. Trasa Nr 3 - ok. 10 km dziennie (rano i powrót), przewóz jednego ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim. Wskazane długości poszczególnych tras dotyczą „pełnych kursów” tj.przejazdów z dziećmi (długości tras nie obejmują dojazdu busów po dzieci i tzw. „pustych przebiegów”).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
aspekt środowiskowy 30,00
doświadczenie opiekunów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wulkanizację opony samochodowej - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wulkanizację opony samochodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI