Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 116 w Łodzi .

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 116 w Łodzi .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-11
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 116
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00072176
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 116 w Łodzi .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 116

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000222746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Test-Krucza 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-231

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sp116.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp116.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 116 w Łodzi .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41456d8c-99fc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.sp116.edupage.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sp116.edupage.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady dotyczące sposobu komunikowania się zostały przez Zamawiającego został szczegółowo opisany w rozdziale VIII i IX.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 116 w Łodzi, ul. Ratajska 2/4 na zajęcia lekcyjne i odwóz po lekcjach do domów około 160 dzieci.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
a) dowóz około 160 uczniów do SP 116 w Łodzi codziennie ( dni robocze) lub soboty ( jako dni odpracowane) na około godz. 7:50 i odwiezienie o godz. 14:30 oraz o godz. 15:30 na trasie wzdłuż ulic:
• I trasa -Ratajska ( spod szkoły), Szczecińska, Sokołowska , Drozdowa, Kąkolowa, Zimna Woda, Aleksandrowska, Szczecińska - ok.45 dzieci- dowóz do szkoły rozpoczyna się o 7.10 , odwóz do domu po lekcjach – wymaga się dwa kursy 14:30, 15:30.
• II trasa – Ratajska, Szczecińska ,Aleksandrowska ,Romanowska i docelowo do osiedla Zielony Romanów w Łodzi- ok. 200 dzieci
b) dowóz odbywa się po drodze częściowo nieutwardzonej i miejscami wąskie,
c) dowóz może być realizowany jednym (I trasa) lub dwoma pojazdami(II trasa) np. dwoma autobusami lub autobusem i busem – pojazdami przeznaczonym do przewozu osób – zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami na łączna liczbę miejsc ok.160.
d) Realizacja dowozów i odwozów uczniów SP116 powinna być zapewniona na wskazany czas, taką liczbą pojazdów aby każde dziecko miało zapewnione miejsce siedzące z pasami oraz dodatkowo było jedno miejsce dla osoby nadzorującej dzieci (oprócz kierowcy).
e) dopuszcza się poranne dwa kursy o godz. 7.10 i 8.30 na II trasie ze względu na dużą liczbę uczniów korzystających z dowozu oraz odwóz wymaga się dwa kursy po lekcjach o godz. 14.30 i 15.30.
f) Zamawiający zastrzega sobie zmianę trasy ( przy takiej samej lub zbliżonej ilości
kilometrów) lub godzin dowozu lub dowozu dzieci , jeśli wynika taka potrzeba z organizacji szkoły, po uprzednich ustaleniach między Wykonawcą zamówienia a Zamawiającym).
g) Dopuszcza się zmianę przystanku początkowego i końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W tym zakresie Zamawiający stawia następujący warunek:

a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do przeprowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) tj. posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 t.j. z dnia 2019.11.06)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W tym zakresie Zamawiający stawia następujący warunek:

a) wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości co najmniej
40.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) w zakresie przewozu dzieci i innych osób,
b) wymagane jest dysponowanie co najmniej trzema sprawnymi technicznie pojazdami (autobusami/busami) zaopatrzonymi w pasy na każdym miejscu , tak aby wykazać , że łączna liczba miejsc będzie wynosiła co najmniej 200+ po 1 dodatkowym miejscu dla osoby nadzorującej przejazd ucznii.ów, dopuszczonymi do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110 t.j. z dnia 2020.01.24)
c) wymagane jest dysponowanie co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami – prawo jazdy kat. D uzyskanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110 t.j. z dnia 2020.01.24.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 t.j., ze zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączonym do oferty oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - Załącznik nr 9 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. W celu wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale IV ust. 2 pkt. 2) a), pkt.4) a, b, c,
1) licencję na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla
siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(Dz.U.2019.2140 t.j. z dnia 2019.11.06);
2) Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania o
wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) w zakresie przewozu dzieci
i innych osób. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wykaz pojazdów, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
o których mowa w rozdziale IV ust. 2 pkt. 4) b) SWZ wraz z ich opisem oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi pojazdami. Wzór wykazu pojazdów stanowi załącznik
nr 6 do SWZ.
4) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór wykazu osób stanowi załącznik
nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do przetargu wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w łącznej wysokości
6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
A) W pieniądzu – przelewem na konto: nr: 92 1240 6292 1111 0011 1175 1348 z zaznaczeniem: „Wadium – 1/2022– Usługa na dowóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 116 w Łodzi w terminie do dnia 11.03.2022. r. do godz. 08:00”
B) W gwarancjach bankowych
C) W gwarancjach ubezpieczeniowych
D) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w sposób, o którym mowa w rozdziale VII i IX SWZ.
7. Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielone na okres do końca terminu związania ofertą oraz wykazywać okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego.
8. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieje którakolwiek
z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wyszczególnione w SWZ (wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

25. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie z wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SWZ.
b. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SWZ.
c. Oświadczenie dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SWZ.
d. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile dotyczy).
e. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
f. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
26. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w
SWZ, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w
zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy PZP.
27. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia, zaświadczenia oraz inne dokumenty składane w
trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi transportowej, polegającej na przewiezieniu dwóch lodówek - Żychlin
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie usługi transportowej, polegającej na przewiezieniu dwóch lodówek ( wymiana pomiędzy mieszkaniami) pomiędzy miastami Łowicz i Żychlin pow. Kutno, wraz z wniesieniem i zniesieniem z mieszkań ( pierwsze i drugie piętro). Proszę o kontakt i wycenę usługi.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI