Dowóz uczniów niepełnosprawnych ze Świętochłowic wraz z opieką do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych ze Świętochłowic wraz z opieką do placówek oświatowych i OREW-ów znajdujących się na terenie Świętochłowic oraz poza jego granicami w roku szkolnym 2022/2023.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętochłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Oświaty w Świętochłowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00206491
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych ze Świętochłowic wraz z opieką do placówek oświatowych i OREW-ów znajdujących się na terenie Świętochłowic oraz poza jego granicami w roku szkolnym 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Oświaty w Świętochłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361677929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 8

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322453129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo@mzo.swietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.swietochlowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych ze Świętochłowic wraz z opieką do placówek oświatowych i OREW-ów znajdujących się na terenie Świętochłowic oraz poza jego granicami w roku szkolnym 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21f53234-eaff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21f53234-eaff-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia:
http://bip-slaskie.pl/mzoswietochlowice/.
Adres strony internetowej Zamawiającego:
www.mzo.swietochlowice.pl.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia:
http://bip-slaskie.pl/mzoswietochlowice/.
Adres strony internetowej Zamawiającego:
www.mzo.swietochlowice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: mzo@mzo.swietochlowice.pl powołując się na nazwę zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO oraz art. 19 ustawy 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych informujemy:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zarząd Oświaty z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Bytomskiej 8.
2. Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Administratora jest Pan Tobiasz Brachaczek, z którym kontaktować można się poprzez adres e-mail: iod@mamrodo.pl lub telefonicznie: 32 438 68 06.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia złożonych ofert w związku z prowadzeniem przetargu na dowóz dzieci do placówek oświatowych. Podstawą przetwarza-nia Państwa danych osobowych jest działanie przed zawarciem umowy oraz realizacja obo-wiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO). Podstawą prawną przetwarzania Państwa da-nych są przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych w związku z realizacją art. 32 pkt 5,6 oraz art. 39 pkt 2,3,4 i 5 ustawy z dnia 14.12.2016r. Prawo oświato-we.
W przypadku zawarcia umowy dane będą przetwarzane w celu jej realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO) oraz ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne w celu rozpatrzenia złożonych ofert, po tym czasie zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicz-nych przez 4 lata. W przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczegółowymi.
5. Przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
2) ich sprostowania (poprawiania), które nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z usta-wą.
3) usunięcia
4) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
6. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją nie podanie danych będzie brak możliwości rozpatrzenia Państwa oferty.
8. Dostęp do Państwa danych będą mieli upoważnieni pracownicy administratora w ramach wy-konywania swoich obowiązków służbowych, podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie polecenia administratora. Zgodnie z art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym pro-filowaniu i nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZO.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 873316,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport 60 dzieci i uczniów (orientacyjna liczba dzieci i uczniów przewidywana przez Zamawiającego) zaplanowany do następujących placówek oświatowych na terenie Miasta Świętochłowic:
– Przedszkole Miejskie Nr 8, ul. Zubrzyckiego 10,
– Przedszkole Miejskie Nr 9, ul. Sportowa 6,
– Przedszkole Miejskie Nr 12, ul. Harcerska 10,
– Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Kolorado” ul. Górna 6,
– Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Kolorado” ul. Karpacka 33,
– Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Kolorado” ul. Wiślan 9,
– Szkoła Podstawowa Nr 10, ul. Łagiewnicka 65,
– Szkoła Podstawowa Nr 17, ul. Armii Krajowej 14,
– Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Sudecka 5,
– Zespól Edukacji Wspomagającej, ul. Wojska Polskiego 75.
Miejscem dowozu może zostać inna szkoła lub placówka na terenie Miasta Świętochłowice.
Przed rozpoczęciem roku szkolnego Zamawiający opracuje i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresami placówek oświatowych, do których będzie organizowany dowóz. Na podstawie listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu, które przedstawi rodzicom/opiekunom dzieci i uczniów a kopie przedłoży w siedzibie Miejskiego Zarządu Oświaty w Świętochłowicach, przy ul. Bytomskiej 8, do dnia 30 października 2022 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych, do których organizowany będzie dowóz. Dla obu części zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, którego obowiązkiem będzie w szczególności:
- zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci i uczniów dowożonych do placówek, do których organizowany będzie dowóz,
- zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci i uczniów do placówek, do których organizowany będzie dowóz,
- opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i uczniów w czasie przejazdu,
- w drodze powrotnej przekazanie dziecka lub ucznia oczekującemu opiekunowi,
- ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci i uczniów nie dopuszczenie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.
Dla obu części zamówienia Wykonawca opracowując harmonogramy dowozu dzieci powinien uwzględnić zasady organizacji bezpłatnego transportu zbiorowego, który zapewnia uczniom niepełnosprawnym Gmina Świętochłowice, a które określa Zarządzenie nr 226/2021 Prezydenta Miasta z dnia 14 maja 2021 roku, w szczególności:
- przybliżone godziny przewozów (z dokładnością do 15 minut) do placówki i odbioru, uzgodnione po podaniu przez placówki planu zajęć i mogą ulec zmianom w trakcie roku szkolnego,
- w przypadku organizacji przewozu do danej jednostki oświatowej dla dwóch i więcej uczniów, dowiezienie wszystkich uprawnionych do przewozu dzieci na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej oraz odbiór z zajęć kończących się najpóźniej,
- miejsce odbioru dziecka powinno znajdować się przy drodze ogólnodostępnej, jak najbliżej wejścia do budynku miejsca zamieszkania dziecka,
- w przypadku, kiedy odbiór dziecka przed budynkiem zamieszkania nie jest możliwy ze względu na utrudniony dojazd lub inne zagrożenia bezpieczeństwa dziecka, przewoźnik ustala z rodzicem lub prawnym opiekunem dziecka inny punkt zapewniający bezpieczny odbiór,
- w dniu przewozu rodzic lub opiekun prawny zostaje powiadomiony telefonicznie (rozmowa lub sms) przez przewoźnika o dokładnym miejscu i godzinie odbioru oraz powrotu dziecka,
- czas oczekiwania na dziecko przez przewoźnika wynosi maksymalnie 3 minuty,
- za szkody spowodowane przez dzieci podczas transportu odpowiadają rodzice.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje organizację dowozu do ośrodków rehabilitacyjno- wychowawczych oraz przedszkoli w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych, tj. przez 10 dni ferii zimowych oraz 49 dni wakacji letnich. W przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych dodatkowych wniosków o dowóz dziecka niepełnosprawnego do placówki oświatowej bądź ośrodka rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin EURO (środowiskowa)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport 40 dzieci i uczniów (orientacyjna liczba dzieci i uczniów przewidywana przez Zamawiającego) zaplanowany do placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych poza teren Miasta Świętochłowice:

1. Miasto Katowice
– Bajkowe Przedszkole, ul. Modrzewiowa 30,
– Szkoła Podstawowa nr 58 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej,
al. Krzywoustego 11,
– Szkoła Podstawowa nr 59 im. J. Matejki, ul. Chrobrego 5,
– Szkoła Podstawowa nr 60 im. Marii Grzegorzewskiej Specjalna, ul. Chrobrego 4
– Szkoła Podstawowa nr 61 im. Polskich Kawalerów Maltańskich Specjalna,
ul. Kołobrzeska 8,
– Zespół Szkolno- Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących,
ul. M. Grażyńskiego 17,
– Zespól Szkół Specjalnych Nr 6, ul. Rolna 22.
2. Miasto Chorzów
– Szkoła Podstawowa Specjalna nr 33 im. Jana Brzechwy z Oddziałami Przyszpitalnymi,
ul. Dyrekcyjna 3
– „Niebieski Zakątek”, ul. Opolska 21,
– „Niebieski Zakątek”, ul. P. Skargi 34 M,
– „Niebieski Zakątek”, ul. Wesoła 24,
– II Liceum Ogólnokształcące im. Juliusz Ligonia, ul. 3 Maja 22,
– Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy, ul. Czysta 7,
– Specjalistyczny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22.
3. Miasto Dąbrowa Górnicza
– Specjalistyczny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych, ul. Swobodna 59.
4. Miasto Zabrze
– Centrum Edukacji i Rehabilitacji w Zabrzu, ul. Jerzego Wyciska 5.
5. Miasto Bytom
– Szkoła Podstawowa Specjalna nr 2 w Bytomiu, ul. Arki Bożka 21,
– Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy, ul. Stanisława Małachowskiego 36.
6. Miasto Ruda Śląska
– Szkoła Podstawowa nr 13 im. Alfreda Szklarskiego w Rudzie Śląskiej,
ul. Ks. Józefa Niedzieli 61,
– Szkoła Podstawowa nr 12 Specjalna im. Św. Łukasza w Rudzie Śląskiej,
ul. Sygietyńskiego 6.
Przed rozpoczęciem roku szkolnego Zamawiający opracuje i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresami placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno- wychowawczych, do których będzie organizowany dowóz. Na podstawie listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozów, które przedstawi rodzicom bądź opiekunom dzieci i uczniów a kopie przedłoży w siedzibie Miejskiego Zarządu Oświaty w Świętochłowicach, przy ul. Bytomskiej 8, do dnia 30 października 2022 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych, do których organizowany będzie dowóz. Dla obu części zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, którego obowiązkiem będzie w szczególności:
- zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci i uczniów dowożonych do placówek, do których organizowany będzie dowóz,
- zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci i uczniów do placówek, do których organizowany będzie dowóz,
- opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i uczniów w czasie przejazdu,
- w drodze powrotnej przekazanie dziecka lub ucznia oczekującemu opiekunowi,
- ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci i uczniów nie dopuszczenie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.
Dla obu części zamówienia Wykonawca opracowując harmonogramy dowozu dzieci powinien uwzględnić zasady organizacji bezpłatnego transportu zbiorowego, który zapewnia uczniom niepełnosprawnym Gmina Świętochłowice, a które określa Zarządzenie nr 226/2021 Prezydenta Miasta z dnia 14 maja 2021 roku, w szczególności:
- przybliżone godziny przewozów (z dokładnością do 15 minut) do placówki i odbioru, uzgodnione po podaniu przez placówki planu zajęć i mogą ulec zmianom w trakcie roku szkolnego,
- w przypadku organizacji przewozu do danej jednostki oświatowej dla dwóch i więcej uczniów, dowiezienie wszystkich uprawnionych do przewozu dzieci na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej oraz odbiór z zajęć kończących się najpóźniej,
- miejsce odbioru dziecka powinno znajdować się przy drodze ogólnodostępnej, jak najbliżej wejścia do budynku miejsca zamieszkania dziecka,
- w przypadku, kiedy odbiór dziecka przed budynkiem zamieszkania nie jest możliwy ze względu na utrudniony dojazd lub inne zagrożenia bezpieczeństwa dziecka, przewoźnik ustala z rodzicem lub prawnym opiekunem dziecka inny punkt zapewniający bezpieczny odbiór,
- w dniu przewozu rodzic lub opiekun prawny zostaje powiadomiony telefonicznie (rozmowa lub sms) przez przewoźnika o dokładnym miejscu i godzinie odbioru oraz powrotu dziecka,
- czas oczekiwania na dziecko przez przewoźnika wynosi maksymalnie 3 minuty,
- za szkody spowodowane przez dzieci podczas transportu odpowiadają rodzice.
Ponadto Zamawiający dla tras dowozu dzieci do:
– Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Chorzowie przy ul. Czystej 7,
– Centrum Edukacji i Rehabilitacji w Zabrzu przy ul. J. Wyciska 5,
– Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Bytomiu przy ul. Stanisława Małachowskiego 36,
– Specjalistycznego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego Dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Swobodnej 59,
– Specjalistycznego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy ul. Hajducka 22.
wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę pielęgniarki oraz użycia samochodu przystosowanego do przewozu dzieci na wózku inwalidzkim.
Wykonawca:
- zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie szkoły oraz rodziców przewożonych uczniów i zapewnić transport zastępczy,
- ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu dzieci i ich opiekuna,
- ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone dzieciom i opiekunowi w trakcie przewozu oraz osobom trzecim w związku z wykonywaną usługą,
- zobowiązuje się do zawarcia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje organizację dowozu do ośrodków rehabilitacyjno- wychowawczych oraz przedszkoli w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych, tj. przez 10 dni ferii zimowych oraz 49 dni wakacji letnich. W przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych dodatkowych wniosków o dowóz dziecka niepełnosprawnego do placówki oświatowej bądź ośrodka rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin EURO (środowiskowa)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności musi posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209),
2) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali dwie (2) usługi, których przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda usługa,
3) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali dwie (2) usługi, których przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda usługa,
4) w przypadku składania oferty na część I zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 5 sprawnymi technicznie oznakowanymi środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 1 pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód ten powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną, odpowiednie pasy bezpieczeństwa oraz powinien posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego w wózku inwalidzkim uniemożliwiającego jego przesuwanie podczas jazdy np. szyny do mocowania wózków. Pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem oraz w podstawki na siedzenia w ilości odpowiadającej przewożonym dzieciom, których wzrost nie przekracza 135 cm. Na prośbę rodziców/opiekunów przewożonych dzieci, których wzrost przekracza 135 cm należy odpowiednio zwiększyć ilość podstawek na siedzenia. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne z wpisem w miejscu przeznaczenia-przewóz osób niepełnosprawnych oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW,
5) w przypadku składania oferty na część II zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 sprawnymi technicznie oznakowanymi środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością dostosowania co najmniej 1 pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem oraz w podstawki na siedzenia w ilości odpowiadającej przewożonym dzieciom, których wzrost nie przekracza 135 cm. Na prośbę rodziców/opiekunów przewożonych dzieci, których wzrost przekracza 135 cm należy odpowiednio zwiększyć ilość podstawek na siedzenia. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne z wpisem w miejscu przeznaczenia-przewóz osób niepełnosprawnych oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań),
6) w przypadku składania oferty na część I zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 5 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209) oraz opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów, tj. minimum 5 opiekunami posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych,
7) w przypadku składania oferty na część II zamówienia wykażą, że dysponują kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 6 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209), oraz opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 6 opiekunami posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą kierowców oraz opiekunów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań),
8) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000zł.
2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe oraz zawarte w nich informacje. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie go spełniał lub spełniać go będą Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału Wykonawcy musi być złożone wyłącznie w formie oryginału. W przypadku dokumentów potwierdzających wartość zamówienia, wartości podane w walutach innych niż złoty polski należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień odbioru tych usług podając datę i kurs. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany liczby uczniów,
2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia,
3) zmiany trasy,
4) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
5) konieczności zmiany osób, które będą wykonywać usługi (kierowcy, opiekunowie) z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy (np. długotrwała choroba, śmierć, utrata uprawnień).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 17:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta winna być złożona za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnym na miniPortalu, złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym równoważnym pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI