IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.2. Ustala się wadium w wysokości dla: dla części 1 – 3 000,00 złdla części 2 – 1 400,00 złdla części 3 – 900,00 złdla części 4 – 1 400,00 złdla części 5 – 1 900,00 złdla części 6 – 900,00 złdla części 7 – 400,00 zł3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1104, z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671.z dopiskiem „Wadium – „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Chorzowie do placówek, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych na rok szkolny 2020/2021 tj. od 01 września 2020 r. do 31 października 2020 r. część ……..Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować, w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu określonego w pkt. 4. Należy złożyć je wraz z ofertą (jako osobny dokument) w oryginale w postaci elektronicznego dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 ustawy):a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a,b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert..9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wiek pojazdu |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie.2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1) Zastąpienie osób wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia innymi osobami spełniającymi warunki określone w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków, po ich akceptacji dopuści do realizacji zamówienia publicznego objęte zmianą osoby.2) Zastąpienie pojazdów wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia innymi pojazdami spełniającymi warunki określone w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ i ofercie wykonawcy, po ich akceptacji dopuści do realizacji zamówienia publicznego objęte zmianą pojazdy.3) Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców na zasadach określonych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków przez podwykonawców zgodnie z SIWZ, po ich akceptacji dopuści do realizacji zamówienia publicznego objęte zmianą osoby i pojazdy spełniające wymagania określone w SIWZ i ofercie wykonawcy.4) Zmiany w zakresie wynagrodzenia, Zamawiający dopuszcza:a) zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.b) zmniejszenia wysokości wynagrodzenia wynikającego z usług niewykonanych, wykreślenia placówki oświatowej z zakresu rzeczowego w związku z rezygnacją z dowozu dziecka do placówki lub rezygnacji z brakiem potrzeb Zamawiającego ze wszystkich placówek na danej trasie. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione o wartość wynikającą ze zmniejszenia zakresu rzeczowego w oparciu o cenę wskazaną w ofercie o ile dana placówka została wyodrębniona w formularzu ofertowym bądź rezygnacja nastąpi ze wszystkich placówek na danej trasie, c) w przypadku rezygnacji przez rodzica/opiekuna dziecka z transportu w niepełnym miesiącu i konieczności wykreślenia trasy z transportu, W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione o wartość wynikającą ze zmniejszenia zakresu rzeczowego w oparciu o cenę wskazaną w ofercie proporcjonalnie za okres nie wykonywania usługi na danej trasie. d) w przypadku zwiększenia ogólnej wartości umowy w granicach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp, np. w przypadku dodania placówki oświatowej do zakresu rzeczowego, która będzie w okolicach danej trasy, w związku ze zwiększeniem się potrzeb Zamawiającego z tytułu zgłoszenia dziecka wymagającego dowozu. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione o wartość wynikającą ze zwiększenia zakresu rzeczowego usług.5) Zmiany zakresu rzeczowego a) wykreślenia placówki oświatowej z zakresu rzeczowego w związku z rezygnacją z dowozu dziecka. W takim przypadku nastąpi wykreślenie placówki z załącznika do umowy do której nie będzie dowozu dziecka i Wykonawca nie będzie świadczył tam usługib) dodania placówki oświatowej do zakresu rzeczowego, która będzie w okolicach danej trasy, w związku ze zwiększeniem się potrzeb Zamawiającego z tytułu zgłoszenia dziecka wymagającego dowozu, W takim przypadku nastąpi dodanie placówki do załącznika do umowy i Wykonawca będzie dowoził tam zgłoszone dziecko/dzieci c) w przypadku zmiany siedziby placówki oświatowej zawartej w danej trasie. W takim przypadku Wykonawca będzie dowoził dzieci do zmienionej siedziby bez prawa zwiększenia stawki ryczałtowej miesięcznego wynagrodzenia.d) zmian w zakresie sposobu , częstotliwości , zakresu w wyniku skutków pandemii COVID 19/ siłę wyższą w rozumieniu zapisów §3 ust. 6 niniejszej umowy.W takim przypadku strony odpowiednio do istniejących ograniczeń dokonają zmian w zakresie sposobu , częstotliwości , zakresu6) Zmiana stanu prawnego regulującego wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą dokonać zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach statusu prawnego swojego przedsiębiorstwa, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego, likwidacyjnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: