"Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022" GKI 271.4.2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobre
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyGmina Dobre
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00078436
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022" GKI 271.4.2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T.Kościuszki1

1.5.2.) Miejscowość: Dobre

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-307

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 11 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadobre.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022" GKI 271.4.2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa84106-c9bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001591/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2021/2022 oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy uzyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej email: urzad@gminadobre.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadajacy konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regumaninie korzystania z mini Portalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokumentacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Identyfikator postępowania i klucz publiczny danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
7. We szelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiajacy i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (PZP,TED lub ID postepowania).
8. Jeżeli Zamawiajacy lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług droga elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania;
9. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiajacy domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiajacego na ades epuap lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doreczone w sposób umożliwiajacy zapoznanie się z ich treścią.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie z Wykonawcami. We wniosku należy podać:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu i faksu, e-mail,
3) znak postepowania – GKI 271.4.2021
12. SWZ została opublikowana na stronie www.gminadobre.pl oraz można ją odebrać w siedzibie Zamawiajacego w Urzedzie Gminy Dobre, ul. T.Kościuszki 1, 05-307 Dobre, w godzinach urzędowania Zamawiajacego.
13. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ (art.284 ust.1)
14.Zamawiajacy udzieli niezwłocznie wyjaśnień/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SWZ, bez ujawniania źródla zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiajacy może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
16.Wyjaśnienia dotyczące SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art.284 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Wójt Gminy Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, telefon: 25 757 1190, faks: 25 757 11 90 wewn. 40;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest wyznaczona przez Gminę Dobre osoba, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub na wskazany powyżej adres Administratora Danych Osobowych;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022" GKI 271.4.2021
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 2019 z późn. zm., dalej „ustawa Pzp”;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5. Podanie danych osobowych jest niezbędne do udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe: będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Pani/Pana dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKI 271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022
GKI 271.4.2021
2. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:
1) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 450 z późn. zm.);
2) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 919 z późn. zm.);
3) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 8 z późn. zm.);
4) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2019 r. poz. 1412 z późn zm.
3. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dniach nauki szkolnej i polegał na przewozie dzieci na trasie dom – szkoła – dom do niżej wymienionych szkół specjalnych w Ignacowie i Zglechowie ( 1 trasa przewozu):

1) Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie:
• 1 uczeń z miejscowości Poręby Nowe
• 1 uczeń zamieszkały Wólka Kokosia
• 1 uczeń zamieszkały Joanin (poniedziałki rano do Ignacowa, piątki po zajęciach z Ignacowa do Joanina)
• 1 uczeń z miejscowości Dobre
• 1 uczeń z miejscowości Mlęcin
• 1 uczeń z miejscowości Antonina
2) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Specjalnej w Nowym Zglechowie :
• 1 uczeń z miejscowości Dobre

4. Żaden z uczniów nie wymaga wózka inwalidzkiego.
5. Wykonawca gwarantuje opiekę i bezpieczeństwo osób i mienia podczas realizacji zamówienia. W związku z powyższym – Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała lub śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
6. Wykaz imienny uczniów objętych dowożeniem dzieci niepełnosprawnych do szkół/ośrodka Wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulegać zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia może zmienić się w związku z tym przebieg tras dowozu do danej szkoły/ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów. Zmiany te nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia za dowóz i nie będą skutkować zmianą umowy.

7. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej tras dowozu, w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

8. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z rodzicami dowożonych uczniów i dyrektorem szkoły/ośrodka przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy niezwłocznie Zamawiającemu.

9. Wykonawca na podstawie kart dowożenia przygotowanych przez Zamawiającego ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły/ośrodka w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.

10. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektorów szkoły/ośrodka oraz dla Zamawiającego
11. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy okres przebywania dziecka w podróży oraz następujące wymagania:
1) dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie punktualnie zajęć szkolnych oraz odebranie dziecka w takim czasie, aby nie powodować zbyt długiego oczekiwania na powrót do domu.
2) Szczegółowy plan transportu ustali Wykonawca z rodzicami (opiekunami prawnymi) uczniów na podstawie planów lekcji dowożonych dzieci.
3) Osoby sprawujące opiekę nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi muszą być wyposażone w środek łączności – telefon komórkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznika do SWZ) podania ceny oferty - kwotę brutto w złotych polskich.
2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
3. Cena winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4. Cena musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego VAT. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, przy zastosowaniu należnego VAT.
5. Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
6. Cena oferty powinna być obliczona przez Wykonawcę na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wytycznych określonych w niniejszej SWZ.
7. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia tj. koszty organizacji, obsługi, ubezpieczenia i innych wynikających z umowy.
8. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie zgodnie ze złożoną ofertą.
9. Zaleca się Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usług, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W takim przypadku Wykonawca sporządzi stosowne oświadczenie. Jeżeli Wykonawca nie złoży żadnego oświadczenia w tym zakresie Zamawiający uzna, że wybór oferty Wykonawcy nie będzie prowadził do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego.
12.W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub
innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie
między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz
dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści za wyjątkiem omyłek pisarskich
i rachunkowych.
13.Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie opiekuna

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 Pzp
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ;
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
W celu potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych dotyczących:
ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
1.1wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 usługi dowożenia dzieci/osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych o wartości min. 18 000 zł;
2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.1skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę do opieki w czasie przewozu, która musi posiadać przygotowanie z zakresu pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz minimum jednego kierowcę posiadającego uprawnienia określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz ustawą o transporcie drogowym.
3.dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.
z 2021 r poz. 450 z późn zm.), tj.: pojazdem typu bus przystosowanym do przewozu uczniów niepełnosprawnych, sprawnym technicznie, wyposażonym w atestowany sprzęt zabezpieczający, specjalne oznakowanie, w ilości zapewniającej bezpieczny przewóz wymaganej ilości uczniów niepełnosprawnych na każdej trasie;
4.posiada licencję na przewóz osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępwaniu, może polegać na zdolnościach technicznych zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających te zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem , oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępniania zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiajacego powstałą wskutek nieudostępniania tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne i zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazane przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.112 ust.2 pkt. 3 i 4, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udział w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie podlegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Oceniając zdolność techniczna lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
1/wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 usługi dowożenia dzieci/osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych o wartości min. 18 000 zł; - załącznik do SWZ
3.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
1/skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę do opieki w czasie przewozu, która musi posiadać przygotowanie z zakresu pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz minimum jednego kierowcę posiadającego uprawnienia określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz ustawą o transporcie drogowym – załącznik do SWZ
1) 4.dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 450 z późn. zm.);, tj.: pojazdem typu bus przystosowanym do przewozu uczniów niepełnosprawnych, sprawnym technicznie, wyposażonym w atestowany sprzęt zabezpieczający, specjalne oznakowanie, w ilości zapewniającej bezpieczny przewóz wymaganej ilości uczniów niepełnosprawnych na każdej trasie – załącznik do SWZ;
5)posiada licencję na przewóz osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 450 z późn. zm.);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o braku podstaw na podstawie art.125 ust.1
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dbia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wypełniony formularz oferty,załącznik do niniejszej specyfikacji.
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy PZP-załączniki do niniejszej specyfikacji.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców.
4.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów ( jeżeli dotyczy) oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania.
5.Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec innych podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.
6. Oświadczenie RODO.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, który będzie upoważniony do:
a)reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub
b) reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca,w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 6 dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie:
1) Terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty
2) zmiany kierownika budowy na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SWZ - w uzasadnionym przypadku;
3) innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia.
4. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania
Zmawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszenia działalności, wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z dokumentami, opatrzonymi kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym o których mowa w rozdziale X pkt. 1 należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-18

2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnym zestawem firanka 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy z własnym zestawem firanka 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI