Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup, Grodkowie, Opolu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup, Grodkowie, Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiemodlin
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Niemodlinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00304774
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych
z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup, Grodkowie,
Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Niemodlinie

1.3.) Oddział zamawiającego: CUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365932620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Powstań Śląskich 37

1.5.2.) Miejscowość: Niemodlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4023333

1.5.8.) Numer faksu: 77 4023365

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuwniemodlin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365932620

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Bohaterów Powstań Śląskich 37

1.11.4.) Miejscowość: Niemodlin

1.11.5.) Kod pocztowy: 49-100

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.11.9.) Numer telefonu: 77 4023333

1.11.10.) Numer faksu: 77 4023365

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://bip.cuwniemodlin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych
z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup, Grodkowie,
Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd6b48f-5805-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) https://miniportal.uzp.gov.pl
2) adres ePUAP Centrum Usług Wspólnych: /ZEFONiemodlin/SkrytkaESP,
3) adres poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https: //miniportal.uzp.gov.pl/;
2) adresu ePUAP Centrum Usług Wspólnych: /ZEFONiemodlin/SkrytkaESP,
3) poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy postępowania: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/pocztę elektroniczną.
6.Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej (dalej BIP) w zakładce „Przetargi”.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy składania ofert i oświadczeń o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: CUW.261.3.2021
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: dyrektor@cuwniemodlin.pl
10. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
11. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 10 adres email.
12. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną do maksymalnej wielkości 20 MB.
13. W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje sposób komunikowania się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
14. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów.
15. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się między innymi formaty plików: .rft; .pdf; .xlsx .xls; odt; doc; docx; Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .docx .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Niemodlin – Centrum Usług Wspólnych, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin;
2. W jednostce wyznaczony został inspektor ochrony danych, kontakt z administratorem: mail: kzdaniewicz@cuwniemodlin.pl lub pisemnie na adres administratora danych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w trybie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.261.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 – TRASA 1
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – 40%
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilość punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane w formularzu oferty.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Pp = (Cn / Co)*100 punktów*60%
gdzie:
Pp – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Co – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – maksymalna ilość punktów: 40

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 1 oraz TRASY 2 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 51 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 41 do 50 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 31 do 40 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 20 do 30 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie mniejszy niż 20 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 50 minut.

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 3 oraz TRASY 4 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 30 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 26 do 29 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 21 do 25 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 16 do 20 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił 15 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Zaoferowany przez Wykonawcę czas krótszy niż 15 minut nie będzie dodatkowo punktowany. Przy czym czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 30 minut.

W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni kryterium w ofercie lub uzupełni kilka pól Zamawiający przyzna 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 – TRASA 2
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grodkowie wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – 40%
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilość punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane w formularzu oferty.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Pp = (Cn / Co)*100 punktów*60%
gdzie:
Pp – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Co – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – maksymalna ilość punktów: 40

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 1 oraz TRASY 2 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 51 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 41 do 50 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 31 do 40 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 20 do 30 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie mniejszy niż 20 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 50 minut.

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 3 oraz TRASY 4 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 30 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 26 do 29 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 21 do 25 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 16 do 20 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił 15 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Zaoferowany przez Wykonawcę czas krótszy niż 15 minut nie będzie dodatkowo punktowany. Przy czym czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 30 minut.

W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni kryterium w ofercie lub uzupełni kilka pól Zamawiający przyzna 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) część 3 – TRASA 3
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – 40%
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilość punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane w formularzu oferty.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Pp = (Cn / Co)*100 punktów*60%
gdzie:
Pp – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Co – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – maksymalna ilość punktów: 40

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 1 oraz TRASY 2 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 51 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 41 do 50 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 31 do 40 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 20 do 30 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie mniejszy niż 20 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 50 minut.

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 3 oraz TRASY 4 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 30 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 26 do 29 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 21 do 25 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 16 do 20 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił 15 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Zaoferowany przez Wykonawcę czas krótszy niż 15 minut nie będzie dodatkowo punktowany. Przy czym czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 30 minut.

W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni kryterium w ofercie lub uzupełni kilka pól Zamawiający przyzna 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) część 4 – Trasa 4
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ – UWAGA dowóz tylko w poniedziałki i piątki (uczniowie w tygodniu przebywają w internacie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – 40%
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilość punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane w formularzu oferty.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Pp = (Cn / Co)*100 punktów*60%
gdzie:
Pp – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Co – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – maksymalna ilość punktów: 40

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 1 oraz TRASY 2 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 51 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 41 do 50 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 31 do 40 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 20 do 30 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie mniejszy niż 20 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 50 minut.

 Zamawiający dokona oceny tego kryterium dla TRASY 3 oraz TRASY 4 następująco:
a) czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 30 minut – 0 punktów,
b) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 26 do 29 minut – 10 punktów,
c) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 21 do 25 minut – 20 punktów,
d) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 16 do 20 minut – 30 punktów,
e) czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił 15 minut – 40 punktów.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 40 punktów. Zaoferowany przez Wykonawcę czas krótszy niż 15 minut nie będzie dodatkowo punktowany. Przy czym czas podstawienia taboru zastępczego nie może wynosić dłużej niż 30 minut.

W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni kryterium w ofercie lub uzupełni kilka pól Zamawiający przyzna 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NIŻEJ WYMIENIONE WARUNKI UDZIAŁU DOTYCZĄCE:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualną licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy
z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, której przedmiotem zamówienia był lub jest przewóz uczniów o wartości min. 15 000 zł brutto;
Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 15 000 zł brutto.
Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga: Zamawiający informuje, że uzna za wykonane/wykonywane w sposób ciągły usługi przerwane przez przerwę związaną z wystąpieniem epidemii (COVID-19).
Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:
- co najmniej jedną osobą (na każdą trasę odrębnie), która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa poniżej w punkcie 4c) z minimum 1 rocznym doświadczeniem w zakresie przewozu osób oraz
- co najmniej jednym opiekunem (na każdą trasę odrębnie)
Wymagania względem opiekunów: funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca w pełni zdolność do czynności prawnych.
Zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun.
c) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, czyli środkami transportu sprawnymi technicznie, na poszczególnych trasach, do przewozu co najmniej następującej liczby osób:
TRASA 1: środek transportu zapewniający przewóz 2 uczniów oraz kierowcy i opiekuna,
TRASA 2: środek transportu zapewniający przewóz 8 uczniów oraz kierowcy i opiekuna,
TRASA 3: środek transportu zapewniający przewóz 3 uczniów oraz kierowcy i opiekuna,
TRASA 4: środek transportu zapewniający przewóz 4 uczniów oraz kierowcy i opiekuna.
UWAGA!
Uczniowie winni mieć zapewnione miejsca siedzące. Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia jednego pojazdu na każdej trasie.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej trasy.
Każdy pojazd musi spełniać następujące wymagania:
-posiadać dowody rejestracyjne pojazdu wraz z opłaconymi ubezpieczeniami – polisami OC,
-być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
-posiadać ważne badania diagnostyczne,
-mieć odpowiednie oznakowanie pojazdu,
-spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne (niezbędne wyposażenie to m.in.: gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w widocznych miejscach),
-posiadać sprawne ogrzewanie (bezwzględnie wymagane w miesiącach, gdy panują niższe temperatury).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
a) aktualnej licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.);
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wg wzoru stanowiącego;
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (pojazdy) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
2) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT;
3) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.;
4) zmiany w zakresie wykazanych pojazdów, kierowców i opiekunów (pod warunkiem spełniania wymagań określonych w SWZ);
5) zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo;
6) wystąpienia zamówienia dodatkowego lub zamiennego niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (np. zmiany godzin rozkładów jazdy będących odpowiednim załącznikiem do umowy w zakresie realizacji danej trasy, zmiany liczby uczniów przewożonych na danej trasie, zmiany przebiegu trasy, rozszerzenia bądź skrócenie trasy itp.);
7) sytuacji nadzwyczajnych związanych z koniecznością zmian przebiegu tras przewozowych na skutek remontów, awarii lub uszkodzeń dróg, mostów bądź innych obiektów, związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport troci - 22 tony - 88m3 - Gulcz - Kamiennik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport troci - 22 tony - 88m3 - Gulcz - Kamiennik Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI