DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSułkowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Ekonomiki Oświaty w Sułkowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-27
  • Numer ogłoszenia616954-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616954-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.

Zespół Ekonomiki Oświaty w Sułkowicach: DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Sułkowicach, krajowy numer identyfikacyjny 12058855200000, ul. Ul. 11 Listopada  9 , 32-440  Sułkowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122710555, e-mail dorota.hodurek@sulkowice.pl, faks 122710556.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/zeowsulkowicach
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/zeowsulkowicach

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zeowsulkowicach

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ( t. j. Dz. U. z 2018 poz. 2188 z późn. zm.); b) osobiście; c) za pośrednictwem posłańca;
Adres:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Sułkowicach, 32-440 Sułkowice, ul. 11 Listopada 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2021
Numer referencyjny: ZEO.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sułkowice do szkół i ośrodków oraz ich powrót do domu. 2. Usługa będzie wykonywana w każdy dzień nauki szkolnej w okresie od dnia 2 stycznia 2021 roku do dnia 22 grudnia 2021 r. w których zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i/lub opiekuńcze prowadzone są w sposób stacjonarny. Dni nauki szkolnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)3. Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Sułkowice do:− Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Myślenicach, ul. Zdrojowa 119;− Specjalistyczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach, ul. 3 Maja 97B;− Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 150 w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Krakowie ul. Dygasińskiego 25;− Szkoła Przysposabiająca do Pracy nr 5 w Zespole Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, ul. Tyniecka 6 (dowóz 2 razy w tygodniu zawiezienie/przywiezienie uczniowie pozostają w internacie w ciągu tygodnia);− Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia nr 30 w Krakowie, ul. Szujskiego (dowóz 2 razy w tygodniu zawiezienie/przywiezienie uczniowie pozostają w internacie w ciągu tygodnia).4. Dowóz i odwóz będzie obejmował uczniów niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim.5. Przewidywana dzienna liczba kilometrów w każdym dniu nauki szkolnej ok. 200 km.6. Przewidywana liczba dni realizacji usługi dowozu, w okresie realizacji zamówienia – 190 dni.7. Przewidywana łączna liczba uczniów: 13 uczniów.8. Liczba uczniów objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiana w liczbie osób objętych dowozem utrzymująca się w granicach do 2 osób nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Z zastrzeżeniem zapisu poniżej.9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia przewidzianego w umowie przy jednoczesnej zmianie gwarantowanych w umowie środków transportu w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego w lokalizacji nieujętej w niniejszej specyfikacji lub pojawienia się konieczności dowozu ucznia objętego dowozem do innej, niewskazanej w niniejszej specyfikacji placówki oświatowej.10. Środek transportu, którym będzie świadczona usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.11. W uzasadnionych przypadkach w pojeździe może znajdować się - rodzic lub opiekun prawny przewożonego dziecka, bądź inna osoba uprawniona przez rodzica lub opiekuna prawnego ( np. w przypadku niedyspozycji dziecka wymagającej obecności tej osoby).12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby spośród wykonujących czynności kierowcy/ów lub opiekuna/ów wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów;c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji będą regulowane w postanowieniach umowy. 13. Wykonawca jest zobowiązany posiadać i utrzymywać przez cały okres realizacji zamówienia stosowną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 200 000zł przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy14. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli oświadczy, że posiada aktualną licencje (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. z 2019 poz. 2140 z późn. zm.) - Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg wzoru załącznika nr 2 do oferty;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie - na podstawie złożonego oświadczenia - wg wzoru załącznika nr 2 do oferty
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) dysponuje co najmniej:- 2 samochodami przeznaczonymi do przewozu osób z tego:co najmniej jeden pojazd typu BUS posiadający minimum 12 miejsc siedzących (bez miejsc dla kierowcy i opieki) wyposażony w pasy bezpieczeństwa, mający możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka; co najmniej jeden z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia musi być przystosowany do przewozu dziecka na wózku inwalidzkim oraz być wyposażony w windy bądź urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych na wózku albo,- co najmniej dwoma pojazdami przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej siedmiu i nie więcej niż dziewięciu osób łącznie z kierowcą, w tym co najmniej jeden dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, w szczególności wyposażony w windę bądź urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych na wózku.b) dysponuje osobami do realizacji zamówienia: co najmniej dwoma kierowcami posiadającym/i kwalifikacje uprawniające do kierowania pojazdami realizującymi usługę oraz co najmniej dwoma osobami które będą pełniły rolę opieki podczas transportu uczniów posiadającym/i aktualne szkolenia dotyczące udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, c) Wykonuje lub wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, polegającą na przewozie w komunikacji zamkniętej osób niepełnosprawnych. W przypadku usługi wykonywanej (w trakcie) wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg wzoru załącznika nr 2 do oferty;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.b) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowejhttps://bip.malopolska.pl/zeowsulkowicach (zakładka zamówienia publiczne pod przedmiotowym zadaniem) informacji z otwarcia ofert.c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dotyczy dokument, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscem zamieszkania tej osoby.d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzone według Wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku określonego w Dziale V punkt 2.3), polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo/a - o ile dotyczą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktur 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany treści Umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zmian stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że zmiana może nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy oraz wyłącznie w zakresie części zamówienia realizowanej po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów będących powodem waloryzacji, w oparciu o wykazaną odpowiednimi dokumentami i dowodami wartość wzrostu kosztów wykonania zamówienia i tylko w zakresie w jakim wykazany zostanie jej wpływ na wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1-2 oraz, o ile wniosek wraz z dowodami zostanie złożony Zamawiającemu najpóźniej 14 dni przed dniem wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany - wówczas zmiana może nastąpić najwcześniej od dnia wejścia w życie zmiany przepisów. Nie dochowanie tego terminu może spowodować zmianę wynagrodzenia najwcześniej w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku wraz z dowodami.2) zmiany o jakiej mowa w § 1 ust. 3 tj. gdy zmiana liczby przewożonych uczniów przekracza o 2 osoby planowaną liczbę - może to spowodować zmianę wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli wymaga jednocześnie zmiany ilości lub istotnych parametrów gwarantowanych przez Wykonawcę w umowie środków transportu; Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia przewidzianego w umowie i/lub zmiany ilości lub istotnych parametrów gwarantowanych w umowie środków transportu w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego w lokalizacji nieujętej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub pojawienia się konieczności dowozu ucznia objętego dowozem do innej, niewskazanej w specyfikacji Placówki.3) zmian podmiotów, o których mowa w § 9 ust. 1 i 4;4) w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności COVID-19, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. z 2019 poz. 1239 z późn. zm.) lub innych przepisów szczególnych, o ile okoliczności wystąpienia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności COVID-19, mają wpływ na należyte wykonanie tej umowy Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, poprzez:a) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,b) zmianę sposobu wykonywania umowy, c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy; Wykonawca niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności opisanych powyżej, jeżeli mają one wpływ na należyte wykonanie umowy przedstawia Zamawiającemu oświadczenia lub dokumenty potwierdzające wpływ tych na należyte wykonanie tej umowy.5) Zmiany treści umowy mogą być także dokonane na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 - pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub innych przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, jakie zaczną obowiązywać po zawarciu niniejszej umowy.3. Zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1-2 umowy z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 1), pkt 2) pkt 4) oraz zmian treści umowy wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana danych teleadresowych oraz nr rachunku bankowego nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego powiadomienia poprzez oświadczenie podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert:Zespół Ekonomiki Oświaty w Sułkowicach, 32-440 Sułkowice, ul. 11 Listopada 9 - 07.12.2020 r. godz. 1015
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.