Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ZSS nr 3 w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276302690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-905
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323875937
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss3bytom@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zss3bytom.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ZSS nr 3 w roku szkolnym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6d33ef7-1e12-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00221033/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6d33ef7-1e12-11ed-b950-8227d40187e8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiający zaleca wykonawcy posiadanie konta na platformie ezamowienia.gov.pl Instrukcje dotyczące korzystania z platformy (rejestracji, wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są pod wskazanym powyżej adresem w zakładce komunikacja oraz oferty i wnioski. Adresy instrukcji https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.
Adres strony z instrukcjami: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
3. Ofertę można złożyć tylko i wyłącznie przez platformę: ezamówienia.gov.pl. Publikacje o wynikach również będą umieszczane za pomocą platformy ezamówienia.gov.pl
4. Informacja o maksymalnym rozmiarem plików przesyłanych za pośrednictwem platformy jest w niej zawarte. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielkości. Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą platformy.
5. Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: zss3bytom@gmail.com. Jednocześnie zamawiający zastrzega, że ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy ezamowienia. Przekazanie korespondencji poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Bytomia, 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2,
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom: Inspektor IOD: Zadora Marcin Wydział Edukacji , ul. Smolenia , 41-902 Bytom, mail: mzadora@um.bytom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp);
6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pz;.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO;
10) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
11) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
12) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSS3/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych
na zajęcia do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2022/2023. Opiekuna zapewnia Wykonawca – zgodnie z opisem poszczególnych tras.
2. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej trasy na którą złoży ofertę. Zamówienie ma jedną część podzieloną na 3 trasy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 trasy w jednej części. Wykonawca składa ofertę na wszystkie trasy.
Zamawiający dopuszcza dowożenie dzieci kilkoma środkami transportu w ramach jednej trasy jednak że, wykonawca musi zapewnić opiekuna w każdym z tych środków transportu. Zamawiający dopuszcza zmianę trasy w celu optymalizacji czasu przewozu.
Wszyscy uczniowie powinni zostać dowiezieni do Zespołu Szkół Specjalnych na godzinę 8.00. Godzina zakończenie zajęć zostanie podana przed rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023 po opracowaniu planu zajęć.
Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2022/2023, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna zapewnionego przez Wykonawcę - dzieci wszystkie posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, dzieci leczone psychiatrycznie, z zachowaniami agresywnymi, niedostosowane społecznie, pobudzone, z zaburzeniami zachowania leczone farmakologicznie, oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
4. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia.
5. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a Zamawiającym – Wykonawca zapewni dowóz również gdy zwiększy się ilość dowożonych uczniów na danej trasie w ciągu roku szkolnego 2022/2023.
6. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.
7. Wykonawcy mogą składać tylko oferty w odniesieniu do wszystkich tras zamówienia. Oferta musi dotyczyć wszystkich III tras w tej części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy wszystkich części
Wykonawca winien posiadać:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (nadaną
w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 180)
lub
b) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz.180).
2. zdolności technicznej lub zawodowej
Dot. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą na daną trasę, którą skieruje do realizacji zamówienia posiadającą,
co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobą/osobami niepełnosprawnymi. Niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 152 z późn. zm.).Wymóg braku wpisania do rejestru Sprawców Przestępstw Seksualnych dotyczy również opiekunów przewozu.
Ta sama osoba nie może być wskazana na więcej niż jedną trasę.
W związku z warunkami szczegółowymi dotyczącymi doświadczenia Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (wykaz osób) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o doświadczeniu tych osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca winien załączyć - aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców,
w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie winno być złożone – pod rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu zostanie załączony do Wezwania).
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w cz. IX SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może
w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców,
w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie winno być złożone – pod rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 1
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
2. Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:
2.1. dla kryterium – cena (X1)
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt
najniższa oferowana cena
ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------------- x 60 pkt
badana cena
2.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)
1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę.
2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
rok produkcji: 2004 - 2006 - 0 pkt
rok produkcji: 2007- 2009 - 5 pkt
rok produkcji: 2010 - 2012 - 10 pkt
rok produkcji: 2013 - 2015 - 15 pkt
rok produkcji: 2016 - 2022 - 20 pkt
4) Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2004 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
5) W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej trasy punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).
2.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)
1) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone
w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.
2) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
3) Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut – 20 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut – 15 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut – 10 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut - 0 pkt
4) Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu.
5) Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za zaoferowanie czasu podstawienia samochodu zastępczego dla danej trasy wg zasad opisanych powyżej. W celu ustalenia punktacji w danej części zostanie obliczona średnia arytmetyczna na podstawie punktacji wszystkich tras w danej części, która będzie stanowiła punktację dla tej części w kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego.