Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gmina-jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75febd95-635d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003603/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Jordanów w roku 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-jordanow.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść warunków RODO znajduje się w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Treść warunków RODO znajduje się w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Jordanów do szkół i placówek
oświatowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania
krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie
drogowym (. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.).
Warunek w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie
mniejszą niż 100 000,00 PLN.
Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego co najmniej
jednym pojazdem z co najmniej 18 miejscami siedzącymi, rok produkcji nie starszy niż 2004
zgodnie z §22 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019
roku, poz. 2560 ze zm.) , który jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania
transportu drogowego osób;
opłaconego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
wykaz wyposażenia zakładu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności wstępnego oświadczenia oraz oświadczenie, w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę, wnioski, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPotralu. Formularz do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu, w
szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest
podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z
postępowaniem.
Nazwa Zamawiającego w systemie ePUAP (nazwa odbiorcy): należy odnaleźć Gminę Jordanów
(Urząd Gminy, powiat suski).
Po jej podaniu w formularzu, adres skrzynki PUAP Zamawiającego automatycznie pojawi się w
odpowiednim polu formularza.
Za złożenie oferty podmiotowi innemu niż Zamawiający w wyniku podania nie właściwej nazwy
Zamawiającego w systemie PUAP odpowiada Wykonawca.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w
handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
Sposób złożenia, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej
na miniPortalu, na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , w zakresie wskazanym w SWZ w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. Do oferty należy dołączyć inne dokumenty
wskazane w SWZ, jeżeli dotyczy (np. zobowiązanie podmiotu trzeciego, oświadczenie
wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie podmiotu trzeciego, pełnomocnictwo itp.).
Jeżeli umocowanie wynika z innego dokumentu niż pełnomocnictwo, należy go dołączyć do
oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , w zakresie wskazanym w SWZ w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. Do oferty należy dołączyć inne dokumenty
wskazane w SWZ, jeżeli dotyczy (np. zobowiązanie podmiotu trzeciego, oświadczenie
wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie podmiotu trzeciego, pełnomocnictwo itp.).
Jeżeli umocowanie wynika z innego dokumentu niż pełnomocnictwo, należy go dołączyć do
oferty.
Pełna treść warunku w swz
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z ppu i pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-29