Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do SOSW i Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Kraina Promyka” w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2024”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ROZOGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366025338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw-rozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do SOSW i Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Kraina Promyka” w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2024”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eac77f3-9a50-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082869/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW i Przedszkola Praomyk w Szczytnie oraz do SOSW w Czarni w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w rozdziale 39 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w rozdziale 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUWR.260.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do SOSW
i Przedszkola Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2024”.
Wykonawca musi realizować niniejszy przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.).
Przewóz uczniów będzie odbywać się w ramach przewozów regularnych specjalnych zgodnie z art. 4 pkt. 9 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
Przewóz regularny specjalny – niepubliczny przewóz regularny określonej grupy osób, z wyłączeniem innych osób.
Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych:
1) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Szczytnie, ul. Janusza Korczaka 4, godz. 8:00 oraz do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Kraina Promyka” w Szczytnie, ul. Pasymska 21a godz. 12 - 100 Szczytno godz. 8.20.
Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
im. Janusza Korczaka oraz do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Kraina Promyka” w Szczytnie obejmuje następujące miejscowości: Dąbrowy, Radostowo, Orzeszki, Klon, Wilamowo, Faryny i Rozogi.
Na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym średnia dzienna ilość wykonywanego przewozu uczniów wynosi 127 km
Ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów lub zmian placówek oświatowych.
Szacunkowa liczba uczniów w trakcie realizacji zamówienia – 14 osób w tym
12 osób dojeżdżających codziennie, 1 osoba pozostająca w internacie
i 1 dziecko przedszkolne dojeżdżające codziennie.
2) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Czarni, Czarnia 36, 07- 431 Czarnia godz. 8:00.
Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczy w Czarni obejmuje miejscowość Rozogi i Kilimany. Na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym średnia dzienna ilość wykonywanego przewozu uczniów wynosi
82 km
Ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów lub zmian placówek oświatowych.
Szacunkowa liczba uczniów w trakcie realizacji zamówienia – 3 osoby.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w rozdziale 14 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje się w art. 454 i art. 455 ustawy, oraz w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-25