Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnospr. z terenu Gminy Małogoszcz do przedszkoli, szkół spec.oraz ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855226
1.5.8.) Numer faksu: 413855226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnospr. z terenu Gminy Małogoszcz do przedszkoli, szkół spec.oraz ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-105dd63f-f1f1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywanie sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji wyłącznie -za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Za datę wpływu w terminie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych w przypadku skorzystania z Platformy przyjmuje się datę ich wysłania na Platformę.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna,
w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania,
po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie
po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o wyjaśnienie treści SWZ.
Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje
o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dołączona do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2.26.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Małogoszcz do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno – wychowawczych zwanych w dalszej części SWZ „szkołą” do Kielc, do Jędrzejowa oraz
do Zielonek pow. Jędrzejów wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023. Świadczenie usługi odbywać się będzie samochodami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do dowiezienia do szkół dla Części 1 ok.10 dzieci niepełnosprawnych i około 4 dzieci dla Części 2. Liczba dzieci niepełnosprawnych do dowozu może ulec zmianie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy zał. nr 7
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 – trasa do Kielc (10 dzieci).
1. Małogoszcz – Kielce, ul. Krakowska 360 (Niepubliczne Przedszkole Integracyjne „Słowicza Ferajna”) – 3 dzieci
2. Kozłów – Kielce, ul. Piekoszowska 157A (Szkoła Podstawowa Specjalna „Akademia Życia”) - 1 (jedno) dziecko
3. Kozłów - Kielce, ul. Krakowska 360, Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjny Terapeutyczno – Wychowawczy (ORETW) - 1 (jedno) dziecko
4. Kozłów – Kielce, ul. Szkolna 29 (Szkoła Podstawowa Specjalna nr 14)
- 1 (jedno) dziecko
5. Ludwinów – Kielce, ul. Krakowska 360, ORETW- 1 (jedno) dziecko
6. Ludwinów – Kielce, ul. Kryształowa 6 Specjalny Ośrodek szkolno- wychowawczy
- 1 (jedno) dziecko
7. Wrzosówka – Kielce, ul. Krakowska 360 (Niepubliczna Szkoła Podstawowa
„Droga do sukcesu”) - 1 (jedno) dziecko
8. Karsznice – Kielce ul. Szkolna 29 (Specjalna Szkoła Ponadpodstawowa) - 1 (jedno) dziecko
Szacunkowy miesięczny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok 3.000 kilometrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców.
Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. Cena – 60 pkt.
B. Jakość pojazdu (wiek pojazdu) – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – trasa do Jędrzejowa i Zielonek pow. Jędrzejów – (4 dzieci)
1. Żarczyce Duże – Jędrzejów, ul. Bolesława Krzywoustego 4 (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy. im. Marii Grzegorzewskiej w Jędrzejowie - 1 (jedno) dziecko
2. Kozłów - Jędrzejów, ul. Armii Krajowej 11, Warsztat terapii zajęciowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym - 1 (jedno) dziecko
3. Mieronice - Jędrzejów, ul. Armii Krajowej 11, Warsztat terapii zajęciowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym - 1 (jedno) dziecko
4. Karsznice - Zielonki 17A (Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy
w Zielonkach) – 1 (jedno) dziecko
Szacunkowy miesięczny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok 2.000 kilometrów.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.
Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla wszystkich części zamówienia. Podana ilość kilometrów jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty.
Liczba kilometrów oraz liczba dowożonych dzieci w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców.
Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. Cena – 60 pkt.
B. Jakość pojazdu (wiek pojazdu) – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wskazaniami w niniejszej SWZ
b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert.
c) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty za pomocą Platformy zakupowej opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub osobistym a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
a) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
b) braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenia i dokumenty powinny być aktualne na dzień składania formularza
o spełnieniu wymaganych warunków i braku podstaw do wykluczenia, opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. -aktualną koncesję, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6)
Wykaz dysponowanymi osobami do realizacji zadania i ich uprawnienia (zał. nr. 4)
Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
(Polisa)
Projekt umowy zatwierdzony poprzez parafowanie zał.nr 7 do SWZ
Wymienione dokumenty i oświadczenia mają potwierdzać spełnienie postawionych warunków podmiotowych i być zgodne z zapisem o braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SWZ.
Oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2, zał.nr 3 do SWZ)
Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Wykaz pojazdów na usługę w zakresie przewozu uczniów (załącznik nr 5)
Dowód wpłaty wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:
Część 1 zamówienia - 1200 zł
Część 2 zamówienia – 1000 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą- 30 dni od terminu składania ofert.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS Kielce O/Małogoszcz, numer rachunku 44 8493 0004 0100 0600 0136 0018 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być: Samorządowe Centrum Oświaty
w Małogoszczu
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi;
2. Zmiany tras . W takich przypadkach podstawą rozliczenia jest podana cena za 1 kilometr.
3. Zmiana podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ; https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni