„DOWÓZ UCZNIÓW i UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU NIEPEŁNOSPRAWNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„DOWÓZ UCZNIÓW i UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZPET W BOBROWIE WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W ROKU 2019- od 1.01.2019r. do 31.12.2019r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłocieniec
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-12-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-13
  • Numer ogłoszenia661236-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 661236-N-2018 z dnia 2018-12-13 r.

Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie: „DOWÓZ UCZNIÓW i UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZPET W BOBROWIE WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W ROKU 2019- od 1.01.2019r. do 31.12.2019r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
„DOWÓZ UCZNIÓW i UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZPET W BOBROWIE WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W ROKU 2019- od 1.01.2019r. do 31.12.2019r.”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: ZESPÓŁ PLACÓWEK EDUKACYJNO -TERAPEUTYCZNY W BOBROWIE, BOBROWO 7, 78-520 ZŁOCIENIEC, POWIAT DRAWSKI, WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE, TEL. 94 36 71 463, E-MAIL. soswbobrowo@interia.pl. Godziny urzędowania 7.00-15.00. Prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego którym jest Powiat Drawski, ul.PLac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pom, e-mail: powiatdrawski@powiatdrawski.pl, tel. (94) 36 334 64, poniedziałek, wtorek, środa od godz. 7.00 do 15.00, czwartek od godz. 7.00 do 16.00, piątek od godz. 7.00 do 14.00.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie, krajowy numer identyfikacyjny 36211643000000, ul.   , 78520   Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 671 463, e-mail soswbobrowo@interia.pl, faks 943 671 463.
Adres strony internetowej (URL): www.soswbobrowo.edupage.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
TAK http://bip.sosw.powiatdrawski.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Tak http://bip.sosw.powiatdrawski.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie , inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak w inny sposób: pisemnie
Adres:
adres wskazany w sekcji I.1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie, Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „DOWÓZ UCZNIÓW i UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZPET W BOBROWIE WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W ROKU 2019- od 1.01.2019r. do 31.12.2019r.”
Numer referencyjny: nie
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na jedną lub dwie części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie i WTZ w Czaplinku do przedszkoli, szkół specjalnych, internatu, WTZ w Czaplinku zwanych w dalszej części SIWZ „szkołą” wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2019 roku. Świadczenie usług odbywać się będzie samochodami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych: (w podziale na części). Część zamówienia nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół specjalnych, internatów, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2019 roku. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do dowiezienia do szkół,przedszkoli, internatów ok. 120 dzieci niepełnosprawnych. Liczba dzieci niepełnosprawnych do dowozu może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa wart. 34 ust. 5 ustawy P.z.p., -25% - +25% ww. dzieci. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy. Trasy dowozu i przywozu dzieci niepełnosprawnych na terenu powiatu drawskiego, świdwińskiego, wałeckiego , szczecineckiego: 1) TRASY DOWOZU UCZNIÓW DO ZPET W BOBROWIE ( CZĘŚĆ I): 1. TRASA I Złocieniec int .- Bobrowo- Złocieniec ul. Myśliwska - Złocieniec ul.3-go Pułku Piechoty- Złocieniec ul. Leśna- Drawsko Pom. ul. Seminaryjna 2, 2. TRASA II Złocieniec ul. Wolności – Złocieniec ul.3-go Pułku/- Suliszewo - Drawsko Pom. Seminaryjna 2 3. TRASA III Złocieniec- Mirosławiec- Jabłonkowo- Rudki – Otrzep- Sośnica-Wierzchowo- Żabinek- Złocieniec- Osiek- Złocieniec- Siemczyno- Czaplinek- Prosino- Drahimek- Stare Drawsko- Nowe Drawsko- Czaplinek 4. TRASA IV Złocieniec – Płocie – Nowe Worowo- Stare Worowo- Uraz – Cieszyno- Złocieniec ul. Okrzei- Złocieniec ul. Drawska- Złocieniec ul. Prusa- Złocieniec ul. Chrobrego- Bobrowo- Piaseczno- Czaplinek- Borne Sulinowo- Ostroróg- Łubowo- Tarmno- Sikory- Czaplinek 5. TRASA V Złocieniec- Sienna- Drawsko ul. Seminaryjna- Łabędzie- Zarańsko- Drawsko ul. Połczyńska- Drawsko ul. Fałata- Drawsko ul. Seminaryjna- Zagozd- Drawsko ul. Seminaryjna 6. TRASA VI Złocieniec- Cybowo bloki- Cybowo wioska- Kalisz Pom.- Stara Korytnica- Biały Zdrój- Drawsko ul. Seminaryjna 7. TRASA VII Broczyno- Czaplinek ul. Wałecka- Czaplinek ul. Kościuszki- Czaplinek ul. Mickiewicza- Czaplinek ul. Moniuszki- Siemczyno- Budowo- Linowno- Drawsko Pom. ul.Seminaryjna 2 8. TRASA Złocieniec Internat – Bobrowo /wtorek-piątek/ Część zamówienia nr 2: Dowóz i odwóz uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Czaplinku w 2019 roku ( ok. 13 uczestników WTZ w Czaplinku) 2) UCZESTNICY WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU (CZĘŚĆ II) TRASA I Złocieniec (1 osoba)-Cieszyno (1 osoba)- Rzepowo (2 osoby)-Prosino (2 osoby)-Prosinko (1 osoba)-Kołomąt (1 osoba)-CZAPLINEK TRASA II BORNE SULINOWO (1 osoba)-CZAPLINEK TRASA III LINOWNO(1 osoba)-GUDOWO (1 osoba)- SULISZEWO (1 osoba)- ZŁOCIENIEC (4 osoby)- SIEMCZYNO (1 osoba)- CZAPLINEK TRASA IV RADOMYŚL (1 osoba)- ŻEŃSKO (1 osoba)- ŻABIN (1 osoba)- BĘDLINO (1 osoba)-NOWE LASKI (1 osoba)-ŚWIERCZYNA(1 osoba)-CZAPLINEK Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci i uczestników wykazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci wykazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów, bądź uczestników WTZ w Czaplinku . Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie.Liczba dowożonych uczniów i uczestników WTZ w Czaplinku w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia w związku z tym może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły/ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci niepełnosprawnych i uczestników WTZ w Czaplinku, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci niepełnosprawnych, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom, uczniom oraz uczestnikom WTZ w Czaplinku. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od. 1 stycznia 2019 roku do 31.12.2019 roku., z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku 2019tj. 185 dni nauki. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom. Natomiast dowóz uczestników WTZ w Czaplinku odbywa się od piątku do poniedziałku tj. od. 1 stycznia 2019 roku do 31.12.2019 roku., z wyłączeniem przerwy urlopowej oraz innych przerw w wynikających z kalendarza roku 2019 tj. 200 dni nauki.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wyrażające się posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej wyrażającej się: posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych i ubezpieczenia NW (od następstw nieszczęśliwych wypadków)- dla każdej z części zamówienia. Jeżeli wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przyznana zostanie więcej niż jedna część zamówienia do realizacji w tym samym czasie, jako wykazanie spełnienia powyższych warunków będzie spełnienie sumy wymogów określonych odpowiednio dla każdej z części z przyznanych części zamówienia Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. Określenie warunków: posiadanie minimum 8 pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla Części zamówienia nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół specjalnych, internatu na terenu powiatu drawskiego, świdwińskiego, szczecineckiego, wałeckiego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku 2019 oraz minimum 2 pojazdwów przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Części zamówienia nr 2: Dowóz uczestników WTZ w Czaplinu wraz z 2019 roku . Każdy z pojazdów ma spełniać następujące wymogi: a) wiek pojazdu w dniu otwarcia ofert nie może wynosić więcej niż 12 lat (licząc od daty produkcji- rok produkcji); b) każdy pojazd ma ważny przegląd techniczny pojazdu, polisę OC i NW; c) wyposażenie w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku, d) minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 9 (dziewięć), łącznie z kierowcą. dla części zamówienia nr 1, e) minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 5 miejsc łącznie z kierowcą. dla części zamówienia nr 2. 2. Dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: Część zamówienia nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół specjalnych, internatów na terenu powiatu drawskiego, szczecineckiego, świdwińskiego, wałeckiego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu 2019 roku - min. 1 osobą, która przy realizacji zamówienia sprawować będzie w czasie przewozu opiekę nad przewożonymi dziećmi, posiadającą min. 3-miesięczne doświadczenie w opiece nad dziećmi. Opiekunem może być osoba dorosła, nie karana, sprawna fizycznie i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a dla Części zamówienia nr 2: Dowóz uczestników do WTZ w Czaplinku odbywa się bez opiekuna w pojeździe. Posiadania wiedzy i doświadczenia, wyrażającego wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - usługi lub usług przewozu dzieci niepełnosprawnych taborem przystosowanym do transportu osób niepełnosprawnych, których łączna wartość wyniosła nie mniej niż 100 000,00 złotych brutto – dla każdej z części zamówienia Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przyznana zostanie więcej niż jedna część zamówienia do realizacji w tym samym czasie, jako wykazanie spełnienia powyższych warunków będzie spełnienie sumy wymogów określonych odpowiednio dla każdej z części z przyznanych części zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie postanowienia sekcji II ppkt. . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykazu pojazdów- autobusów wraz z ich charakterystyką w szczególności zawierającą następujące informacje: marka, data produkcji, data i ważność przeglądu technicznego, ilość miejsc siedzących wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia - wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa dowozu 40,00
Cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZPET W BOBROWIE WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W ROKU 2019- od 1.01.2019r. do 31.12.2019r.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie i WTZ w Czaplinku do przedszkoli, szkół specjalnych, internatu, WTZ w Czaplinku zwanych w dalszej części SIWZ „szkołą” wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2019 roku. Świadczenie usług odbywać się będzie samochodami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych: (w podziale na części). Część zamówienia nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół specjalnych, internatów, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2019 roku. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do dowiezienia do szkół,przedszkoli, internatów ok. 120 dzieci niepełnosprawnych. Liczba dzieci niepełnosprawnych do dowozu może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa wart. 34 ust. 5 ustawy P.z.p., -25% - +25% ww. dzieci. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy. Trasy dowozu i przywozu dzieci niepełnosprawnych na terenu powiatu drawskiego, świdwińskiego, wałeckiego , szczecineckiego: 1) TRASY DOWOZU UCZNIÓW DO ZPET W BOBROWIE ( CZĘŚĆ I): 1. TRASA I Złocieniec int .- Bobrowo- Złocieniec ul. Myśliwska - Złocieniec ul.3-go Pułku Piechoty- Złocieniec ul. Leśna- Drawsko Pom. ul. Seminaryjna 2, 2. TRASA II Złocieniec ul. Wolności – Złocieniec ul.3-go Pułku/- Suliszewo - Drawsko Pom. Seminaryjna 2 3. TRASA III Złocieniec- Mirosławiec- Jabłonkowo- Rudki – Otrzep- Sośnica-Wierzchowo- Żabinek- Złocieniec- Osiek- Złocieniec- Siemczyno- Czaplinek- Prosino- Drahimek- Stare Drawsko- Nowe Drawsko- Czaplinek 4. TRASA IV Złocieniec – Płocie – Nowe Worowo- Stare Worowo- Uraz – Cieszyno- Złocieniec ul. Okrzei- Złocieniec ul. Drawska- Złocieniec ul. Prusa- Złocieniec ul. Chrobrego- Bobrowo- Piaseczno- Czaplinek- Borne Sulinowo- Ostroróg- Łubowo- Tarmno- Sikory- Czaplinek 5. TRASA V Złocieniec- Sienna- Drawsko ul. Seminaryjna- Łabędzie- Zarańsko- Drawsko ul. Połczyńska- Drawsko ul. Fałata- Drawsko ul. Seminaryjna- Zagozd- Drawsko ul. Seminaryjna 6. TRASA VI Złocieniec- Cybowo bloki- Cybowo wioska- Kalisz Pom.- Stara Korytnica- Biały Zdrój- Drawsko ul. Seminaryjna 7. TRASA VII Broczyno- Czaplinek ul. Wałecka- Czaplinek ul. Kościuszki- Czaplinek ul. Mickiewicza- Czaplinek ul. Moniuszki- Siemczyno- Budowo- Linowno- Drawsko Pom. ul.Seminaryjna 2 8. TRASA Złocieniec Internat – Bobrowo /wtorek-piątek/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
polska
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa dowozu 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: DOWÓZ UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU (CZĘŚĆ II)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczestników do WTZ w Czaplinku w ZPET w Bobrowie. 2) DOWÓZ UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W CZAPLINKU (CZĘŚĆ II) TRASA I- Złocieniec (1 osoba)-Cieszyno (1 osoba)- Rzepowo (2 osoby)-Prosino (2 osoby)-Prosinko (1 osoba)-Kołomąt (1 osoba)-CZAPLINEK TRASA II-BORNE SULINOWO (1 osoba)-CZAPLINEK TRASA III -LINOWNO(1 osoba)-GUDOWO (1 osoba)- SULISZEWO (1 osoba)- ZŁOCIENIEC (4 osoby)- SIEMCZYNO (1 osoba)- CZAPLINEK TRASA IV -RADOMYŚL (1 osoba)- ŻEŃSKO (1 osoba)- ŻABIN (1 osoba)- BĘDLINO (1 osoba)-NOWE LASKI (1 osoba)-ŚWIERCZYNA(1 osoba)-CZAPLINEK Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci i uczestników wykazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci wykazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów, bądź uczestników WTZ w Czaplinku . Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie.Liczba dowożonych uczniów i uczestników WTZ w Czaplinku w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia w związku z tym może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły/ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczestników albo zmian osobowych na liście uczestników. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczestników WTZ w Czaplinku, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczestnikom WTZ w Czaplinku. . Natomiast dowóz uczestników WTZ w Czaplinku odbywa się od piątku do poniedziałku tj. od. 1 stycznia 2019 roku do 31.12.2019 roku., z wyłączeniem przerwy urlopowej oraz innych przerw w wynikających z kalendarza roku 2019 tj. 200 dni roboczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
polska
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa dowozu 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI