Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedziba w Skrzeszewach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPacyna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pacyna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-06
  • Numer ogłoszenia583024-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583024-N-2019 z dnia 2019-08-06 r.

Gmina Pacyna: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedziba w Skrzeszewach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacyna, krajowy numer identyfikacyjny 61101581000000, ul. ul. Wyzwolenia  7 , 09-541  Pacyna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-24 285 80 80, e-mail gmina@pacyna.mazowsze.pl, faks 0-24 285 80 54.
Adres strony internetowej (URL): www.pacyna.mazowsze.pl
Adres profilu nabywcy: www.pacyna.mazowsze.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pacyna.mazowsze.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Gmina Pacyna, ul. Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedziba w Skrzeszewach
Numer referencyjny: 271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I – do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie a) Dowóz/odwóz uczniów do/z placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę (84 uczniów),b) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych – planowana ilość 400 km w ciągu roku szkolnego: Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci Część II – do Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach a) Dowóz/odwóz uczniów do/z placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę (16 dzieci + opiekun), b) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych – planowana ilość 440 km w ciągu roku szkolnego: Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci 4.2. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie sprzedaży biletów miesięcznych) w Krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz.1986) 4.3. Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacyna odbywać się będzie: a) Część I - do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie z miejscowości: 1) Przyjazdy uczniów do Szkoły Podstawowej w Pacynie do godz. 8.00 ok. godz. 6:50 Pacyna – Janówek – Radycza – Wola Pacyńska – Lwówek – Anatolin - Podczachy - Remki – Romanów – Remki - Podczachy - Pacyna – ok. 25 km (5 x w tygodniu - ok. 42 uczniów) ok. godz. 7:35 Pacyna – Luszyn – Kamionka - Pacyna - ok. 10 km (5 x w tygodniu – ok. 39 uczniów) ok. godz. 7:10 Rybie – Robertów – Słomków - Pacyna – ok. 10 km (5 x w tygodniu – ok. 3 uczniów) Ogółem na w/w trasach ok. 84 osoby. Możliwy II kurs na godz. 8:45 (w zależności od planu zajęć): ok. godz. 7.50 Pacyna – Janówek – Radycza – Wola Pacyńska – Lwówek - Anatolin – Podczachy – Remki - Romanów – Remki – Podczachy - Pacyna – ok. 25 km . 2)Powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Pacynie po zakończonych zajęciach: Pacyna – Luszyn – Romanów - Remki –– Podczachy – Anatolin – Lwówek – Janówek – Pacyna – ok. 28 km godz. 12:40 – 5 x w tygodniu, godz. 13:35 – 5 x w tygodniu, godz. 14:25 – 5 x w tygodniu, godz. 15:15 – tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji, Pacyna – Robertów – Rybie – ok. 10 km, godz. 12:40 – 5 x w tygodniu, godz. 14:25 – 5 x w tygodniu, godz. 15:15 – tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji, Pacyna – Radycza – Wola Pacyńska – ok. 10 km, godz. 12:40 – 5 x w tygodniu, godz. 14:5 – 5 x w tygodniu, godz. 15:15 – tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji, 3) Zapewnienie bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu., 4) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych – planowana ilość 400 km w ciągu roku szkolnego z podziałem na:  „małym” na minimum 20 miejsca siedzące - planowana ilość 150 km w ciągu roku szkolnego, „średnim” na minimum 42 miejsca siedzące - planowana ilość 250 km w ciągu roku szkolnego. Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci b) Część II – do Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach z miejscowości: 1) Przyjazd dzieci do Przedszkola w Skrzeszewach do godz. 8.00 ok. godz. 6.50 Robertów – Pacyna - Janówek - Radycza – Wola Pacyńska - Anatolin – Podczachy – Remki – Kamionka - Model - Pacyna - Sejkowice - Przylaski - Kąty - Skrzeszewy – ok. 39 km (5 x w tygodniu - ok. 16 dzieci) 2) Powrót dzieci z Przedszkola w Skrzeszewach po zakończonych zajęciach: godz. 13.00 Skrzeszewy – Kąty – Przylaski – Sejkowice - Pacyna - Model -Kamionka - Podczachy -Remki – Anatolin – Wola Pacyńska - Radycza - Janówek - Robertów (4 x w tygodniu - ok. 16 dzieci), godz. 14.00 Skrzeszewy – Kąty – Przylaski – Sejkowice - Pacyna - Model -Kamionka - Podczachy Remki – Anatolin – Wola Pacyńska - Radycza - Janówek – Robertów ( 1 raz w tygodniu - ok. 16 dzieci), 3) Zapewnienie bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu. 4) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych – planowana ilość 440 km w ciągu roku szkolnego z podziałem na: „małym” na minimum 20 miejsca siedzące - planowana ilość 40 km w ciągu roku szkolnego,  „średnim” na minimum 42 miejsca siedzące - planowana ilość 400 km w ciągu roku szkolnego, Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci UWAGA: łączna liczba dowożonych do/z placówek oświatowych dzieci/uczniów: 100. 4.4. Warunki dotyczące dowozów i odwozów dzieci/uczniów: a) Liczby dowożonych dzieci/uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia, b) Szczegółowe określenie tras i godziny dowozów i odwozów ustalone będą przez Zamawiającego w harmonogramach dostosowanych do rozkładu zajęć lekcyjnych. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów. Zmiany te nie powodują zmiany średniej ceny biletu miesięcznego. d) Wykonawca zobowiązany jest podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) e) Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej – z wykorzystaniem autobusów stanowiących własność lub wydzierżawionych przez Wykonawcę. Warunki techniczne jakie powinny spełniać pojazdy w tym zakres ich niezbędnego wyposażenia określa, określa art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z póź. zm. ), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).Zgodnie z § 22 ww. rozporządzenia autobus szkolny (przeznaczony do przewozu dzieci do szkół), f) autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), czysty, ogrzewany w okresie zimowym, klimatyzowany w przypadku wystąpienia wysokich temperatur powietrza (powyżej 25 stopni C) 4.5. Warunki dotyczące okazjonalnych przewozów: a) Okazjonalne przewozy będą się odbywać zarówno w dni nauki szkolnej jak również w dni inne niż dni nauki szkolnej, których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym(np. święta szkolne, rekolekcje, zabawy choinkowe, andrzejkowe, odpracowywanie dni nauki w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego) w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego), b) Trasa przejazdu podczas realizacji przewozów okazjonalnych, będzie ustalana na podstawie zarejestrowanych przez licznik autokaru kilometrów przebytych na określonej trasie (pod nadzorem pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego) tj. rozpoczęcie z punktu zbiórki dzieci, zakończeniu do punktu powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego (bez kilometrów dojazdu autokaru z jego bazy i powrotu do bazy). c) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autokarów przy placówkach oświatowych w miejscach parkingowych wyznaczonych przez Zamawiającego zapewniających bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. 4.6. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. b) wykonawca winien zatrudnić kierowców do realizacji w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj. posiadające prawo jazdy kat D, badania lekarskie, badania psychologiczne, c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczne i terminowe przewożenie dzieci , d) wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich dzieci i opiekuna, e) wykonawca zapewnia bezawaryjność i punktualność, a w sytuacjach awaryjnych zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci/ sprawnego technicznie, dopuszczonego do ruchu/oznakowanego stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów,

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. Nr 58.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a) wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług dotyczących: przewozy regularne – dowożenie dzieci do szkół lub przedszkoli wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) wykazania dostępnych narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych tj.: Dla Części I: • dysponowania minimum dwoma pojazdami (autobusami), które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym, posiadają maksymalnie rok produkcji 2000 (tj. nie starszymi niż 19 lat) oraz odpowiednimi co do trasy miejscami siedzącymi, którymi będzie realizowany dowóz i odwóz uczniów w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dla Części II: • dysponowania minimum jednym pojazdem (autobusem), który odpowiada wymaganym warunkom technicznym, posiadają maksymalnie rok produkcji 2000 (tj. nie starszymi niż 19 lat) oraz odpowiednimi co do trasy miejscami siedzącymi, którymi będzie realizowany dowóz i odwóz uczniów w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami c) wykazania dysponowania osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia tj.: Dla części I:  w ilości minimum dwóch kierowców (jeden na jedną trasę) posiadający uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019r. poz. 58) Dla części II: • w ilości minimum jeden kierowca (jeden na jedną trasę) posiadający uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 r. poz. 58) 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 5.1. musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. VI pkt. 3 6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: 6.1. spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego będzie oceniane łącznie, dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6.2. przesłanka nie podlegania wykluczeniu z postępowania, określona w pkt VI. pakt.3 i 4, oceniana będzie odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1 (zdanie drugie) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Jeżeli wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty o których mowa powyżej, będące:  w posiadania Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone), lub  wskazania nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.1. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. Nr 58.) 2.2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego 2.3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 4 2.4. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg. załącznika nr 5 2.5. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg. załącznika nr 6 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:  w przypadku zmiany litości dowożonych dzieci w ciągu roku szkolnego  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,  z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę usług,  z powodu wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach,  wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego postanowieniami SIWZ, .  wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. w zakresie szczegółowego harmonogramu określającego godziny dowozu i odwozu uczniów, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozów i odwozów uczniów związanych ze zmianą rozkładu zajęć lekcyjnych uczniów 2. Zmiany w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 3) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10%wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. W/w usługi zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca do wyliczenia usługi zastosuje jednostkowe ceny ryczałtowe z formularza ofertowego zamówienia podstawowego 3. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.3. Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacyna odbywać się będzie: a) Część I - do Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego w Pacynie z miejscowości: 1) Przyjazdy uczniów do Zespołu Szkół w Pacynie do godz. 8.00 ok. godz. 6:50 Pacyna – Janówek – Radycza – Wola Pacyńska – Lwówek – Anatolin - Podczachy - Remki – Romanów – Remki - Podczachy - Pacyna – ok. 25 km (5 x w tygodniu - ok. 42 uczniów) ok. godz. 7:35 Pacyna – Luszyn – Kamionka - Pacyna - ok. 10 km (5 x w tygodniu – ok. 39 uczniów) ok. godz. 7:10 Rybie – Robertów – Słomków - Pacyna – ok. 10 km (5 x w tygodniu – ok. 3 uczniów) Ogółem na w/w trasach ok. 84 osoby. Możliwy II kurs na godz. 8:45 (w zależności od planu zajęć): ok. godz. 7.50 Pacyna – Janówek – Radycza – Wola Pacyńska – Lwówek - Anatolin – Podczachy – Remki - Romanów – Remki – Podczachy - Pacyna – ok. 25 km . 2)Powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Pacynie po zakończonych zajęciach: Pacyna – Luszyn – Romanów - Remki –– Podczachy – Anatolin – Lwówek – Janówek – Pacyna – ok. 28 km godz. 12:40 – 5 x w tygodniu godz. 13:35 – 5 x w tygodniu godz. 14:25 – 5 x w tygodniu godz. 15:15 – tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji Pacyna – Robertów – Rybie – ok. 10 km godz. 12:40 – 5 x w tygodniu godz. 14:25 – 5 x w tygodniu godz. 15:15 – tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji Pacyna – Radycza – Wola Pacyńska – ok. 10 km godz. 12:40 – 5 x w tygodniu godz. 14:5 – 5 x w tygodniu godz. 15:15 – tyle razy w tygodniu ile będzie wynikać z planu lekcji 3) Zapewnienie bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu. 4) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych – planowana ilość 400 km w ciągu roku szkolnego z podziałem na:  „małym” na minimum 20 miejsca siedzące - planowana ilość 150 km w ciągu roku szkolnego,  „średnim” na minimum 42 miejsca siedzące - planowana ilość 250 km w ciągu roku szkolnego Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci 4.4. Warunki dotyczące dowozów i odwozów dzieci/uczniów: a) Liczby dowożonych dzieci/uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia, b) Szczegółowe określenie tras i godziny dowozów i odwozów ustalone będą przez Zamawiającego w harmonogramach dostosowanych do rozkładu zajęć lekcyjnych. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów. Zmiany te nie powodują zmiany średniej ceny biletu miesięcznego. d) Wykonawca zobowiązany jest podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) e) Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej – z wykorzystaniem autobusów stanowiących własność lub wydzierżawionych przez Wykonawcę. Warunki techniczne jakie powinny spełniać pojazdy w tym zakres ich niezbędnego wyposażenia określa, określa art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z póź. zm. ), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).Zgodnie z § 22 ww. rozporządzenia autobus szkolny (przeznaczony do przewozu dzieci do szkół), f) autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), czysty, ogrzewany w okresie zimowym, klimatyzowany w przypadku wystąpienia wysokich temperatur powietrza (powyżej 25 stopni C) 4.5. Warunki dotyczące okazjonalnych przewozów: a) Okazjonalne przewozy będą się odbywać zarówno w dni nauki szkolnej jak również w dni inne niż dni nauki szkolnej, których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym(np. święta szkolne, rekolekcje, zabawy choinkowe, andrzejkowe, odpracowywanie dni nauki w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego) w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego), b) Trasa przejazdu podczas realizacji przewozów okazjonalnych, będzie ustalana na podstawie zarejestrowanych przez licznik autokaru kilometrów przebytych na określonej trasie (pod nadzorem pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego) tj. rozpoczęcie z punktu zbiórki dzieci, zakończeniu do punktu powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego (bez kilometrów dojazdu autokaru z jego bazy i powrotu do bazy). c) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autokarów przy placówkach oświatowych w miejscach parkingowych wyznaczonych przez Zamawiającego zapewniających bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. 4.6. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. b) wykonawca winien zatrudnić kierowców do realizacji w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj. posiadające prawo jazdy kat D, badania lekarskie, badania psychologiczne c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczne i terminowe przewożenie dzieci d) wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich dzieci i opiekuna, e) wykonawca zapewnia bezawaryjność i punktualność, a w sytuacjach awaryjnych zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci/ sprawnego technicznie, dopuszczonego do ruchu/oznakowanego stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: do Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedziba w Skrzeszewach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:b) Część II – do Przedszkola Samorządowego w Pacynie z siedzibą w Skrzeszewach z miejscowości: 1) Przyjazd dzieci do Przedszkola w Skrzeszewach do godz. 8.00 ok. godz. 6.50 Robertów – Pacyna - Janówek - Radycza – Wola Pacyńska - Anatolin – Podczachy – Remki – Kamionka - Model - Pacyna - Sejkowice - Przylaski - Kąty - Skrzeszewy – ok. 39 km (5 x w tygodniu - ok. 16 dzieci) 2) Powrót dzieci z Przedszkola w Skrzeszewach po zakończonych zajęciach: godz. 13.00 Skrzeszewy – Kąty – Przylaski – Sejkowice - Pacyna - Model -Kamionka - Podczachy -Remki – Anatolin – Wola Pacyńska - Radycza - Janówek - Robertów (4 x w tygodniu - ok. 16 dzieci) godz. 14.00 Skrzeszewy – Kąty – Przylaski – Sejkowice - Pacyna - Model -Kamionka - Podczachy Remki – Anatolin – Wola Pacyńska - Radycza - Janówek – Robertów ( 1 raz w tygodniu - ok. 16 dzieci) 3) Zapewnienie bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu. 4) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych – planowana ilość 440 km w ciągu roku szkolnego z podziałem na:  „małym” na minimum 20 miejsca siedzące - planowana ilość 40 km w ciągu roku szkolnego,  „średnim” na minimum 42 miejsca siedzące - planowana ilość 400 km w ciągu roku szkolnego, Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci 4.4. Warunki dotyczące dowozów i odwozów dzieci/uczniów: a) Liczby dowożonych dzieci/uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia, b) Szczegółowe określenie tras i godziny dowozów i odwozów ustalone będą przez Zamawiającego w harmonogramach dostosowanych do rozkładu zajęć lekcyjnych. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów. Zmiany te nie powodują zmiany średniej ceny biletu miesięcznego. d) Wykonawca zobowiązany jest podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) e) Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej – z wykorzystaniem autobusów stanowiących własność lub wydzierżawionych przez Wykonawcę. Warunki techniczne jakie powinny spełniać pojazdy w tym zakres ich niezbędnego wyposażenia określa, określa art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z póź. zm. ), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).Zgodnie z § 22 ww. rozporządzenia autobus szkolny (przeznaczony do przewozu dzieci do szkół), f) autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), czysty, ogrzewany w okresie zimowym, klimatyzowany w przypadku wystąpienia wysokich temperatur powietrza (powyżej 25 stopni C) 4.5. Warunki dotyczące okazjonalnych przewozów: a) Okazjonalne przewozy będą się odbywać zarówno w dni nauki szkolnej jak również w dni inne niż dni nauki szkolnej, których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym(np. święta szkolne, rekolekcje, zabawy choinkowe, andrzejkowe, odpracowywanie dni nauki w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego) w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego), b) Trasa przejazdu podczas realizacji przewozów okazjonalnych, będzie ustalana na podstawie zarejestrowanych przez licznik autokaru kilometrów przebytych na określonej trasie (pod nadzorem pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego) tj. rozpoczęcie z punktu zbiórki dzieci, zakończeniu do punktu powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego (bez kilometrów dojazdu autokaru z jego bazy i powrotu do bazy). c) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autokarów przy placówkach oświatowych w miejscach parkingowych wyznaczonych przez Zamawiającego zapewniających bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. 4.6. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. b) wykonawca winien zatrudnić kierowców do realizacji w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj. posiadające prawo jazdy kat D, badania lekarskie, badania psychologiczne c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczne i terminowe przewożenie dzieci d) wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich dzieci i opiekuna, e) wykonawca zapewnia bezawaryjność i punktualność, a w sytuacjach awaryjnych zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci/ sprawnego technicznie, dopuszczonego do ruchu/oznakowanego stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI