Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r. gdzie zastosowano podział na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRopczyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-31
  • ZamawiającyZespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00403289
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r. gdzie zastosowano podział na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365867845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172220277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barwinskap@zojoropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r. gdzie zastosowano podział na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e11c8e8-5107-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031988/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r. gdzie zastosowano podział na zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza Nowa wiadomość dostępnego w zakładce Wiadomości na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym dalej „regulaminem” dostępnym na stronie głównej platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej zwanym „RODO’ informuję, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce,
2) inspektorem danych osobowych w Zespole Obsługi Jednostek Oświatowych
w Ropczycach jest Pani Maria Świniuch,
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
5) Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/ Pan:
- na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Izby Urzędu Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/ Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOJO.261.17.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 321524,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz 3 dzieci z miejscowości Łączki Kucharskie przysiółków: Bokocie (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

4.2.5.) Wartość części: 19688,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz 18 dzieci z miejscowości Borki Chechelskie, Poręby (ok. 25 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

4.2.5.) Wartość części: 37407,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz 2 uczniów z miejscowości Niedźwiada (ok. 14 km), 3 uczniów z miejscowości Łączki Kucharskie (ok. 10 km) oraz 3 uczniów z miejscowości Okonin (ok. 5 km), z miejscowości Ropczyce (ul. 3 Maja, ul. Zielona, ul. Polna, ok. 5,5 km) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące.

4.2.5.) Wartość części: 52863,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz 2 uczniów (nr 1, nr 2) z miejscowości Łączki Kucharskie i Ropczyce do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Ukryty Dar w Dębicy (ok. 24 km długość jednego kursu), 1 ucznia (uczeń nr 3 porusza się na wózku inwalidzkim) z miejscowości Brzezówka do Zespołu Szkół Ekonomicznych w Dębicy oraz 1 ucznia (nr 4) z miejscowości Lubzina do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Dębicy” (ok. 15 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć.

4.2.5.) Wartość części: 35930,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz i odwóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Ropczycach 3 uczniów niepełnosprawnych (1 uczeń porusza się na wózku inwalidzkim)
z miejscowości Gnojnica Wola, 1 ucznia z miejscowości Gnojnica Dolna (uczniowie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4), 5 uczniów z miejscowości Ropczyce - Granice, 2 uczniów z miejscowości Ropczyce - ul. Borki Chechelskie (uczniowie nr 5, nr 6, nr, 7, nr 8, nr, 9, nr 10, nr 11 - 1 uczeń odwóz w poniedziałek, przywóz w piątek) do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące

4.2.5.) Wartość części: 78517,4 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz dwóch uczniów z miejscowości Ropczyce (Witkowice) do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Ropczycach (ok. 5,5 km długość jednego kursu)- uczeń nr 1- ul. Olszyny, uczeń nr 2 ul. Cicha (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące.

4.2.5.) Wartość części: 16734,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Brzezówka (6 km) - 1 uczeń, uczeń nr 2 z miejscowości Ropczyce ul. Kolejowa – 5 km, uczeń nr 3 i uczeń nr 4 z miejscowości Ropczyce ul. Broniewskiego - 2 km.

4.2.5.) Wartość części: 41202,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 2 uczniów (uczeń nr 1, nr 2) niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach uczeń nr 1 z miejscowości Lubzina (8 km), uczeń nr 2 z miejscowości Lubzina (7 km) wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące.

4.2.5.) Wartość części: 39180,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60,
2) termin płatności wynagrodzenia, waga – 20,
3) serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego.

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60 pkt (informacje należy podaż w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P 1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn - najniższa cena
najniższa cena - P 1 = ------------------------------------------x100x60 pkt
Cb - cena oferty ocenianej

gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 - Termin płatności wynagrodzenia -waga 20 pkt (informacje należy podaż
w formularzu ofertowym)
Termin 30 dniowy –20,00 pkt.
Termin 21 dniowy –15,00 pkt.
Termin 14 dniowy –10,00 pkt.
Termin 7 dniowy –0,00 pkt.


Kryterium nr 3 – P3 – Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 pkt (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych przez Zamawiającego
w Rozdziale X niniejszego SWZ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- dla każdej z części zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- dla wszystkich części zamówienia;
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 5 000 PLN.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
- odpowiedniej koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne doświadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania,
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 125 ust. 1 Pzp do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwa, jeśli dotyczą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszego SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z które wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Dozwolone są zmiany umowy zgodne z ustawą z dn. 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710).
4. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach gdy:
1) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy,
a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.
2) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
3) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się
z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
4) nastąpi zmiana tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach:
a) działania siły wyższej
b) przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skutkujące potrzebą uruchomienia dodatkowego pojazdu na danej trasie przewozu lub zmiany trasy przewozu wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia
c) zmiany w szkolnym planie nauczania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę korektę danych wypadkowych ze sterownika w Honda CRV- Trzciana
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania09-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę korektę danych wypadkowych ze sterownika 77960-tla-a420-m4 z Hondy CRV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI