„Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. gdzie zastosowano podział na zadania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRopczyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-04
  • Numer ogłoszenia606448-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606448-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.

Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach: „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. gdzie zastosowano podział na zadania”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach, krajowy numer identyfikacyjny 36586784500000, ul. Krisego   1 , 39-100  Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (17)2220277, (17)2220277, e-mail kontrabeckaj@mgzo.eu, kota@mgzo.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach (budynek Urzędu Miejskiego w Ropczycach) pok. 116, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. gdzie zastosowano podział na zadania”
Numer referencyjny: ZOJO.261.17.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ropczyce na trasie z domu do szkoły (przedszkola) na zajęcia i odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania, we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, w celu umożliwienia dzieciom realizację obowiązku przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432, z poźn. zm.) Na dowóz uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych do szkoły/przedszkola w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania uczniów do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz uczniów z jednostek oświatowych, po zajęciach do miejscowości zamieszkania. Przy planowaniu trasy należy bezwzględnie wziąć pod uwagę, że uczniowie dowożeni do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w szkole lub w przedszkolu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części). Dla zadania nr 1, nr 2 Wykonawca ustala rozkład jazdy z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów do szkoły. Dla zadania nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 Wykonawca ustala godziny przewozu z rodzicami, opiekunami prawnymi dziecka. 3. Wykonawca będzie świadczył usługę w okresie od dnia 01.01.2021 r do 31.12.2021 roku w każdy dzień nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej na dzień zawarcia umowy wynosi 187 dni. Przewidywana ilość dni uczęszczania dziecka do przedszkola wynosi 233 dni. Usługa nie będzie realizowana w okresie wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych, a także w inne dni w których szkoła lub przedszkole będzie nieczynne. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z dyrektorem odpowiedniej szkoły. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia odstępstw od zakładanego w dniu zawarcia umowy harmonogramu przewozów, z uwagi na konieczność jego dostosowania do zmian planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, wystąpienia przypadków odpracowywania dni wolnych itp. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. 6. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, oraz muszą być przystosowane do przewozu dzieci i uczniów na terytorium RP i spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Kierujący pojazdami winni posiadać wymagane uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia, tj. ważne prawo jazdy, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby świadczenia tych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia i utrzymywania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu, którymi będzie wykonywał usługę. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu. 7. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek zapewnić podstawienie pojazdu zastępczego w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych danego kursu i nie powodować nadmiernego zwiększenia liczby przewożonych dzieci ponad limit miejsc siedzących. W okresie zimowym wymaga się by pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. W uzgodnieniu z dyrektorem odpowiedniej szkoły Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie. Liczba pojazdów (miejsc siedzących w pojeździe) powinna być dostosowana do liczby dzieci określonych w ust. 1, w razie potrzeby Wykonawca musi uruchomić dodatkowe kursy w celu zapewnienia uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków opieki podczas przewozu.Zamawiający nie dopuszcza łączenia tras przewozu objętej daną umową z trasami objętymi umowami zawartymi z Zamawiającym tym samym pojazdem w tym samym czasie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przewozu objętego dana umową z realizacja usług dowożenia osób/ uczniów dla innych podmiotów w tym samym czasie na tej samej trasie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Faktury za wykonane usługi wystawiane będą przez Wykonawcę danego zadania na odpowiednią szkołę. Wykonawca zobowiązany jest wypełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa transportu w oparciu o: 1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1990, z 2018 r. poz. 2244 ze zm.). 2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), w szczególności art. 66 w kwestii warunków technicznych pojazdu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowejW postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają licencję, koncesję, zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017 r. poz. 2200).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rodz. XI ust. 1 pkt 1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podległaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zawarte zostały w projekcie umowy będącej załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ropczycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz 25 dzieci z miejscowości Borki Chechelskie, Poręby (ok. 25 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Niedźwiadzie Dolnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz 3 dzieci z miejscowości Łączki Kucharskie przysiółków: Bokocie (ok. 8 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Dowóz 3 i odwóz 4 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Niedźwiada i Łączki Kucharskie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz 3 i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Niedźwiada i Łączki Kucharskie do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych w dwóch kursach:a) Trasa przywozu: uczeń nr 1 (zam. Niedźwiada) - 17 km, uczeń nr 2 (zam. Niedźwiada) – 15 km, uczeń nr 3 (zam. Łączki Kucharskie- uczęszczający do przedszkola ) – 10 km.b) Trasa i godzina odwozu: godz. 12:00 uczeń nr 1 (zam. Niedźwiada) - 17 km, i uczeń nr 4 (zam. Łączki Kucharskie) – 11 km, godz. 15:00 uczeń nr 2 (zam. Niedźwiada) – 15 km, i uczeń nr 3 (zam. Łączki Kucharskie) – 10 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dowóz i odwóz 5 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Okonin, Łączki Kucharskie i Ropczyce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 5 uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Okonin, Łączki Kucharskie i Ropczyce ul. Cicha i ul. Zielona, i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych:a) Trasa dowozu i odwozu: uczeń nr 1 (zam. Łączki Kucharskie) - 7 km, uczeń nr 2 (zam. Okonin) – 6 km, b) Trasa dowozu i odwozu: uczeń nr 3 (zam. Ropczyce, ul. Zielona ) - 3 km, c) Odwóz uczeń nr 4 – Ropczyce ul. 3 Maja - 3 km d) Dowóz i odwóz uczeń nr 5 - Ropczyce ul. Cicha – 3 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dowóz i odwóz 9 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Gnojnica Wola - 4 uczniów , Gnojnica Dolna - 1 uczeń oraz z miejscowości Ropczyce - Granice 4 uczniów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Gnojnica Wola, 1 ucznia z miejscowości Gnojnica Dolna oraz z miejscowości Ropczyce - Granice – 4 uczniów, do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych:a) Trasa dowozu i odwozu: uczeń nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4 i nr 5 (zam. Gnojnica ) - 9 km, b) Trasa dowozu i odwozu: uczeń nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 (zam. Ropczyce-Granice) - 4 km, W razie nieobecności uczniów: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 z miejscowości Gnojnica zapłata za dowóz obejmować będzie alternatywnie z miejscowości Ropczyce - Granice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dowóz i odwóz 3 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Brzezówka i Ropczyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Brzezówka (6 km) - 1 uczeń, uczeń nr 2 z miejscowości Ropczyce ul. Kolejowa – 5 km, uczeń nr 3 i uczeń nr 4 z miejscowości Ropczyce ul. Broniewskiego - 2 km.W razie nieobecności uczniów: nr 1 i nr 2 z miejscowości Brzezówka i Ropczyce ul. Kolejowa zapłata za dowóz obejmować będzie alternatywnie z miejscowości Ropczyce ul. Broniewskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dowóz i odwóz 1 ucznia z miejscowości Mała do Liceum Ogólnokształcącego w Ropczycach do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego (poruszającego się na wózku inwalidzkim) z miejscowości Mała do Liceum Ogólnokształcącego w Ropczycach (15 km) i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dowóz i odwóz 1 ucznia z miejscowości Ropczyce ul. Olszyny do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach (3,5 km).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego z miejscowości Ropczyce ul. Olszyny (3,5 km) i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport niedużej paczki - Stalowa Wola - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport niedużej paczki (okolo 10kg) w dniach od 05.05.24 na trasie z okolic Stalowej Woli - Białystok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI