Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2020/2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2020/2021 (Zadania Nr 1-2).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobylnica
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-27
  • Numer ogłoszenia566611-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566611-N-2020 z dnia 2020-07-27 r.

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy: Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2020/2021 (Zadania Nr 1-2).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, ul. Wodna  20/2 , 76-251  Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 841 59 12, , e-mail cuw@kobylnica.pl, , faks 59 841 59 15.
Adres strony internetowej (URL): http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej należy dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1044) albo osobiście albo za pośrednictwem posłańca (kuriera).
Adres:
Centrum Usług Wspólnych ul.Wodna 20/2 76-251 Kobylnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2020/2021 (Zadania Nr 1-2).
Numer referencyjny: CUW-DOR.271.10.2020.OZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2 części (zadania)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica:1) do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, adres: ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, telefon: 59 841 52 12, email: sekretariat@spkobylnica.pl ,2) do Szkoły Podstawowej w Kwakowie, adres: ul. Słupska 5, 76-251 Kwakowo, telefon: 59 846 20 80, email: sekratariat@sp-kwakowo.pl , 3) do Szkoły Podstawowej w Kończewie, adres: ul. Szkolna 1, 76-251 Kończewo, telefon: 59 846 23 85, email: spkonczewo@kobylnica.pl .Dowóz dzieci odbywać się będzie w zakresie:1) Zadania Nr 1: dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kończewie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy – TRASA Nr 1,2) Zadania Nr 2: dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kwakowie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy – TRASA Nr 2.3.4 Na usługę dowozu w ciągu 1 (jednego) dnia składają się 2 (dwa) przejazdy tzn.:• przewóz uczniów z miejsca zbiórki do placówek oświatowych w godzinach porannych, zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w 3.13,• przewóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania w godzinach popołudniowych zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w 3.13.3.5 Usługa dowozu uczniów w każdym Zadaniu nr 1 – 2 wskazanym w ust. 3.3 realizowana będzie w okresie roku szkolnego 2020/2021 w terminie wskazanym w Rozdziale 6 SIWZ, w tym w okresie ferii zimowych. 3.6 Dowóz uczniów odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki i świąt, w całym okresie obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3.9, 3.17 do 3.19 SIWZ.3.7 W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje 206 dni nauki szkolnej.3.8 Usługa dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych dostarczanych przez Wykonawcę, które będą zamawiane miesięcznie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia przesłanego do Wykonawcy drogą elektroniczną. Zakres przedmiotowy usługi dowozu, w tym godziny, trasy i szacowana liczba uczniów szczegółowo zawarty jest w Załączniku nr 8 i Załączniku Nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.3.9 Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności nagłych, nieprzewidzianych w organizacji pracy szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu wskazanych w Załączniku nr 9 do SIWZ na poszczególnych Trasach nr 1 – 2 albo zmiana dni (np. w przypadku odpracowania dni nauki szkolnej lub organizacji imprez szkolnych w sobotę), albo zmiana ilości zamawianych biletów, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed tą zmianą.3.10 Dowóz dzieci do szkół realizowany może być poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej z obwodów szkół Gminy Kobylnica i opiekunów. 3.11 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia przejazd dla opiekunów bez dodatkowego wynagrodzenia.3.12 Zamawiający wymaga, aby autobusy którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawne technicznie, spełniające wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zmianami) w szczególności autobusy te muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW komunikacyjne i obowiązkowy przegląd techniczny oraz być odpowiednio oznakowany. Stan techniczny i ubezpieczenie autobusów, za pomocą których Wykonawca realizuje usługę dowozu musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami, które należy okazać na każde żądanie Zamawiającego.3.13 Usługa będzie świadczona według ustalonego z dyrektorami poszczególnych szkół Rozkładu jazdy autobusów dla uczniów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek, z zastrzeżeniem ust. 3.9. W Rozkładzie jazdy autobusów dla uczniów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów (przystanki autobusowe). Uwaga! Wykonawca zamówienia przekaże do Dyrektorów szkół Rozkłady jazdy autobusów dla uczniów do dnia 20 sierpnia 2020 r. oraz zamieści Rozkłady jazdy autobusów dla uczniów na przystankach autobusowych najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi dowozu na poszczególnych trasach i będzie uzupełniał rozkłady w przypadku ich zmiany lub zniszczenia.

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe: Usługa dowozu dzieci realizowana będzie również w okresie ferii zimowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wymagane prawem zezwolenia, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zmianami);dla każdej części (Zadania nr 1-2).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował:a) 4 (czterema) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t. j. na stanowisku kierowcy posiadającymi odpowiednie kwalifikacje (m. in. prawo jazdy odpowiedniej kategorii, badania) wymagane do wykonywania zamówienia i co najmniej 3 lata doświadczenia związanego z przewozem osób, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Brak.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunku opisanego w Rozdziale 7, 7.2 pkt 1 SIWZ,b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja do dysponowania tymi osobami w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek, o których mowa w Rozdziale 7, 7.2 pkt 3 lit. a SIWZ, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty sporządzonej zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym (Załącznik nr 1A, 1B), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert:1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według Załącznik Nr 2 do SIWZ,2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według Załącznik Nr 3 do SIWZ,Oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2 będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy,4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp sporządzone według Załącznika Nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy).Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Doświadczenie kierowców 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz w § 1 umowy oraz w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp a Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie tych zmian:1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,2) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) dowożonych uczniów,3) zmiany przebiegu trasy przejazdu autobusu, przy czym zmiana ta nie może wydłużyć trasy przejazdu o więcej niż 10 km na każdej trasie, na skutek potrzeb Zamawiającego bądź innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. zmiany organizacji ruchu wprowadzonej decyzją zarządcy drogi (m in. zdarzenia drogowe, remonty, przebudowy dróg),4) zmiany miejsc lokalizacji obowiązkowych przystanków na wskazanej trasie przejazdu, na skutek zmiany organizacji ruchu wprowadzonej decyzją zarządcy drogi (zdarzenia drogowe, remonty, przebudowy dróg), 5) zmiany godzin dowozów i odwozów dzieci na skutek zmiany organizacji pracy placówek oświatowych,6) zmiany potencjału osobowego – kierowcy, za pomocą którego Wykonawca będzie świadczył usługi transportu, przy czym kierowca ten powinien posiadać kwalifikacje i doświadczenie opisane w umowie, 7) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, zmiany zakresu Podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,8) zmiany zakresu lub sposobu świadczenia usługi w związku ze zmianą przepisów prawa mających związek z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do warunków wynikających ze zmiany przepisów prawa,9) zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy maksymalnie do 30%, w szczególności w zakresie rezygnacji przez Zamawiającego ze świadczenia usługi na określonej trasie, lub w określone dni, w związku ze zmniejszeniem zapotrzebowania na usługę (liczby dzieci) lub zmianą trasy,10) zlecenie dodatkowych zadań związanych z usługą, służących do usprawnienia procesu dowozu, polepszenia jakości usługi bądź niezbędnych z punktu widzenia bezpieczeństwa osób lub nieprzewidzianych okoliczności, gdyby bez ich realizacji wykonanie umowy było niemożliwe lub utrudnione,11) zmiany dotyczą terminów płatności i sposobu rozliczenia,12) w przypadku zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,13) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e) ustawy Pzp (art. 144 ust. 1 pkt 5).2. Jeśli średnia cena paliw w Polsce podana przez Polską Izbę Paliw Płynnych wzrośnie powyżej 15% w stosunku do przyjętej przez Wykonawcę ceny paliwa w ofercie i będzie się utrzymywać przez co najmniej 30 dni, wówczas Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o korektę cen biletów. Cena paliwa przyjęta do obliczenia ceny oferty wynosi: dla PB: zł netto, dla ON: zł netto.3. Jeśli średnia cena paliw w Polsce podana przez Polską Izbę Paliw Płynnych spadnie poniżej 15% w stosunku do przyjętej przez Wykonawcę ceny paliwa w ofercie i będzie się utrzymywać przez co najmniej 30 dni, wówczas Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o korektę cen biletów. Cena paliwa przyjęta do obliczenia ceny oferty wynosi dla PB: zł netto, dla ON: zł netto.4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w §7 ust. 1, w tym cen jednostkowych biletów miesięcznych w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1: dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kończewie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy – TRASA Nr 1,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz dzieci odbywać się będzie w zakresie:1) Zadania Nr 1: dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kończewie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy – TRASA Nr 1.Na usługę dowozu w ciągu 1 (jednego) dnia składają się 2 (dwa) przejazdy tzn.:• przewóz uczniów z miejsca zbiórki do placówek oświatowych w godzinach porannych, zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w 3.13,• przewóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania w godzinach popołudniowych zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w 3.13.Usługa dowozu uczniów w każdym Zadaniu nr 1 – 2 wskazanym w ust. 3.3 realizowana będzie w okresie roku szkolnego 2020/2021 w terminie wskazanym w Rozdziale 6 SIWZ, w tym w okresie ferii zimowych. Dowóz uczniów odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki i świąt, w całym okresie obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3.9, 3.17 do 3.19.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje 206 dni nauki szkolnej.Usługa dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych dostarczanych przez Wykonawcę, które będą zamawiane miesięcznie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia przesłanego do Wykonawcy drogą elektroniczną. Zakres przedmiotowy usługi dowozu, w tym godziny, trasy i szacowana liczba uczniów szczegółowo zawarty jest w Załączniku nr 8 i Załączniku Nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Doświadczenie kierowców 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2: dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kwakowie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy – TRASA Nr 2;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz dzieci odbywać się będzie w zakresie:2) Zadania Nr 2: dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kwakowie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy – TRASA Nr 2.Na usługę dowozu w ciągu 1 (jednego) dnia składają się 2 (dwa) przejazdy tzn.:• przewóz uczniów z miejsca zbiórki do placówek oświatowych w godzinach porannych, zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w 3.13,• przewóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania w godzinach popołudniowych zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w 3.13.Usługa dowozu uczniów w każdym Zadaniu nr 1 – 2 wskazanym w ust. 3.3 realizowana będzie w okresie roku szkolnego 2020/2021 w terminie wskazanym w Rozdziale 6 SIWZ, w tym w okresie ferii zimowych. Dowóz uczniów odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki i świąt, w całym okresie obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3.9, 3.17 do 3.19.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje 206 dni nauki szkolnej.Usługa dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych dostarczanych przez Wykonawcę, które będą zamawiane miesięcznie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia przesłanego do Wykonawcy drogą elektroniczną. Zakres przedmiotowy usługi dowozu, w tym godziny, trasy i szacowana liczba uczniów szczegółowo zawarty jest w Załączniku nr 8 i Załączniku Nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Doświadczenie kierowców 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Miasta Jaworzna.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI