Dowóz uczniów do szkół w podziale na 3 części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół w podziale na 3 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzernica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czernica
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-15
  • Numer ogłoszenia572199-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572199-N-2019 z dnia 2019-07-15 r.

Gmina Czernica: Dowóz uczniów do szkół w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czernica, krajowy numer identyfikacyjny 93193498600000, ul. ul. Kolejowa  3 , 55-003  Czernica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 726 57 00, e-mail czernica@czernica.pl, faks 71 726 57 00.
Adres strony internetowej (URL): www.czernica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.czernica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z zapisami SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Czernica, ul.Kolejowa 3, 55-003 Czernica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół w podziale na 3 części
Numer referencyjny: MTP.271.2.13.2019.MK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dowóz uczniów do szkół w podziale na 3 części CZĘŚĆ 1 - obejmuje usługę polegającą na dowożeniu i odwożeniu uczniów w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021, z miejsca zamieszkania uczniów (tj. Krzyków, Nadolice Małe, Nadolice Wielkie, Dobrzykowice, Gajków) do n/w szkół znajdujących się na terenie Gminy Czernica: 1) Szkoła Podstawowa im. B. Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim, ul. Kolejowa 8, 55-002 Kamieniec Wrocławski; 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzykowicach, ul. Sukcesu 2, 55-002 Kamieniec Wrocławski. Transport uczniów będzie realizowany w roku szkolnym 2019/2020 (tj. od 02.09.2019r. do 26.06.2020r.) oraz w roku szkolnym 2020/2021 (tj. od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.); łącznie 376 dni świadczenia usługi. CZĘŚĆ 2 – usługa polegająca na transporcie uczniów niepełnosprawnych (dowóz i odwóz), z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Czernica do szkół we Wrocławiu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w roku szkolnym 2019/2020 (tj. od 02.09.2019r. do 26.06.2020r.) oraz w roku szkolnym 2020/2021 (tj. od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.); łącznie 376 dni świadczenia usługi. CZĘŚĆ 3 – obejmuje usługę polegającą na transporcie uczniów niepełnosprawnych (dowóz i odwóz), z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Czernica do szkół w Czernicy (nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy, adres: św. Brata A. A. Chmielowskiego 9) i Oławie (nazwa: Zespół Szkół Specjalnych w Oławie, adres: ul. Iwaszkiewicz 9a), wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w roku 2019/2020 (tj. od 02.09.2019r. do 26.06.2020r.) oraz w roku szkolnym 2020/2021 (tj. od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.); łącznie 376 dni świadczenia usługi

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 58 ze zm.) - warunek obowiązuje dla wszystkich części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 1) w odniesieniu do Części 1, 350 000 PLN 2) w odniesieniu do Części 2, 300 000 PLN 3) w odniesieniu do Części 3, 200 000 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) w odniesieniu do Części 1 – wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi transportowej, polegającej na dowozie uczniów do szkół, przez min. 1 rok kalendarzowy lub szkolny; 2) w odniesieniu do Części 2 – wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi transportowej, polegającej na dowozie uczniów do szkół, przez min. 1 rok kalendarzowy lub szkolny. 3) w odniesieniu do Części 3 – wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi transportowej, polegającej na dowozie uczniów do szkół, przez min. 1 rok kalendarzowy lub szkolny. Zdolność techniczna: 1) w odniesieniu do Części 1 - dysponowanie środkiem transportu umożliwiającym jednorazowe przewiezienie min. 50 uczniów max. 60 uczniów na miejscach siedzących; 2) w odniesieniu do Części 2 - dysponowanie środkami transportu umożliwiające jednorazowe przewiezienie na dwóch trasach min. 6 uczniów (I trasa) i 8 uczniów (II trasa ) na miejscach siedzących, nie starszymi niż 10 lat. 3) w odniesieniu do Części 3 - dysponowanie środkiem transportu umożliwiającym jednorazowe przewiezienie min. 4 uczniów na miejscach siedzących, nie starszym niż 10 lat.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualnea licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 58 ze zm.) (warunek obowiązuje dla wszystkich części zamówienia). 2)dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4) wykazu środków transportu, jakimi będzie świadczona usługa (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ - wzór umowy (Załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ, odpowiednio dla danej Części zamówienia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: obejmuje usługę polegającą na dowożeniu i odwożeniu uczniów w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021, z miejsca zamieszkania uczniów (tj. Krzyków, Nadolice Małe, Nadolice Wielkie, Dobrzykowice, Gajków) do n/w szkół znajdujących się na terenie Gminy Czernica: 1) Szkoła Podstawowa im. B. Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim, ul. Kolejowa 8, 55-002 Kamieniec Wrocławski; 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzykowicach, ul. Sukcesu 2, 55-002 Kamieniec Wrocławski.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 - obejmuje usługę polegającą na dowożeniu i odwożeniu uczniów w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021, z miejsca zamieszkania uczniów (tj. Krzyków, Nadolice Małe, Nadolice Wielkie, Dobrzykowice, Gajków) do n/w szkół znajdujących się na terenie Gminy Czernica: 1) Szkoła Podstawowa im. B. Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim, ul. Kolejowa 8, 55-002 Kamieniec Wrocławski; 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzykowicach, ul. Sukcesu 2, 55-002 Kamieniec Wrocławski. Transport uczniów będzie realizowany w roku szkolnym 2019/2020 (tj. od 02.09.2019r. do 26.06.2020r.) oraz w roku szkolnym 2020/2021 (tj. od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.); łącznie 376 dni świadczenia usługi. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia: 1) dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, a w razie potrzeby także w soboty, wg Rozkładu jazdy ustalonego z Dyrektorami szkół i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Rozkład jazdy zawierał będzie co najmniej informacje dot.: trasy przewozu, liczbę kursów dziennych, liczbę przewożonych uczniów, dzienną ilość przejechanych kilometrów, godziny dowozu i odwozu uczniów; 2) usługa realizowana będzie w godzinach od 6:40 do 8:30 oraz od 10:15 do 17:40, w dni nauki szkolnej, a w razie potrzeby także w soboty; 3) Zamawiający przewiduje średnią dzienną ilość kilometrów na wszystkich kursach: do 200 km, rozliczaną w skali miesiąca a Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmniejszeniu stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że zmniejszenie przedmiotu zamówienia nie rodzi żadnych roszczeń dla Wykonawcy; 4) liczba uczniów objętych transportem – dziennie ok. 400 uczniów na wszystkich kursach + 1 opiekun zapewniony przez Zamawiającego; 5) wykonawca zapewnia wszystkim uczniom w autobusie miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była autobusem o liczbie miejsc siedzących min. 50 max 60; 6) transport uczniów będzie realizowany w ramach kursów przeznaczonych tylko do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia; 7) autobus, którym świadczona będzie usługa powinien posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu; 8) w okresach zimowych autobus musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie; 9) Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się w terenie ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i czasu przejazdów, w zależności od sytuacji wynikającej z liczby uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół i czasu kończenia zajęć tj. ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dojazdu do szkół; 11) w uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna autobusu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia; 12) Zamawiający nie będzie pokrywał kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy; 13) Wykonawca zobowiązany będzie dowieźć uczniów do szkół w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć; 14) czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii będzie nie dłuższy niż 60 minut od ustalonego Rozkładu jazdy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługa polegająca na transporcie uczniów niepełnosprawnych (dowóz i odwóz), z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Czernica do szkół we Wrocławiu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2 – usługa polegająca na transporcie uczniów niepełnosprawnych (dowóz i odwóz), z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Czernica do szkół we Wrocławiu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w roku szkolnym 2019/2020 (tj. od 02.09.2019r. do 26.06.2020r.) oraz w roku szkolnym 2020/2021 (tj. od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.); łącznie 376 dni świadczenia usługi. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i z powrotem wynosi 14. Średnia dzienna trasa dowozu i odwozu na dwóch trasach wynosi do 180 km (I trasa – ok. 60 km, II trasa – ok. 120 km). 4.Szczegółowe warunki zamówienia: 1) usługa realizowana będzie na trasie dom - szkoła – dom, zgodnie z kalendarzem roku, dwoma środkami transportu na dwóch trasach; a) I trasa: Gmina Czernica (miejscowości: Nadolice Wielkie, Nadolice Małe, Gajków, Kamieniec Wrocławski, Dobrzykowice) – Wrocław (placówki szkolne: SOSW Nr 10 przy ul. Parkowej 27, Przedszkole Integracyjne Nr 35 przy ul. Pułaskiego 20) – Gmina Czernica, łącznie 6 dzieci, b) II trasa: Gmina Czernica (miejscowości: Chrząstawa Mała, Jeszkowice, Kamieniec Wrocławski, Dobrzykowice) – Wrocław (placówki szkolne: DSOSW Nr 12 przy ul. Dworskiej 8, SOSW przy ul. Lutra 6, SOSW Nr 11 przy ul. Kamiennej 99-101, ZS Nr 12 przy ul. Borowskiej 181, NSP „Wspólny Świat” przy ul. Wojrowickiej 58) – Gmina Czernica, łącznie 8 dzieci, 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy Wykaz uczniów niepełnosprawnych, objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe i kontaktowe; 3) Wykonawca zapewni opiekunów na obu trasach (opiekunem uczniów musi być osoba pełnoletnia, potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi, niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu; kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w środku transportu musi znajdować się kierowca i opiekun). Zamawiający wymaga, aby funkcje opiekunów pełniły osoby posiadające doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi, pełnoletnie, posiadające zdolność do czynności cywilno-prawnych oraz cechujące się wysoką kulturą osobistą, otwarte na potrzeby osób niepełnosprawnych (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w środku transportu musi znajdować się kierowca i opiekun). Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące funkcję opiekuna, zatrudnione przez Wykonawcę, zobowiązały się w szczególności do: - zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczniom w trakcie przewozu, - zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z niego, przekazania uczniów oczekującym rodzicom, opiekunom, opiekunom w szkole, opiekunom prawnym w wyznaczonych miejscach wsiadania i wysiadania uczniów. Na żądanie Zamawiającego, w przypadku niewłaściwego wykonywania obowiązków przez opiekuna, Wykonawca niezwłocznie zmieni osobę opiekuna. Na żądanie Zamawiającego, w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca zmieni osoby uczestniczące w realizacji zamówienia; 4) Środki transportu, którymi świadczona będzie usługa muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz nie mogą być starsze niż 10 lat. Każdy z pojazdów, wytypowanych do realizacji zamówienia musi być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz w przypadku pojazdów więcej niż 7-osobowych, niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej; 5) ze względu na rodzaj zamówienia wskazane jest, aby w trakcie realizacji zadania usługę na danej trasie świadczyli ten sam kierowca i opiekun; 6) Wykonawca, w przypadku awarii środka transportu na danej trasie/trasach, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie szkoły oraz rodziców, opiekunów, opiekunów prawnych przewożonych dzieci i podstawi w jak najkrótszym czasie inny środek transportu spełniający wymagania zapisane przez Zamawiającego; 7) Wykonawca, w przypadku opóźnień w przewozie, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie szkoły oraz rodziców, opiekunów, opiekunów prawnych przewożonych uczniów; 8) Wykonawca, w przypadku koniecznej zmiany osoby pełniącej funkcję kierowcy czy opiekuna lub zmiany pojazdu, którym realizuje zamówienie niezwłocznie uzgodni zaistniałą zmianę z Zamawiającym; 9) przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali z Zamawiającym optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń: a) uczniowie powinni być dowiezieni do szkół w takim czasie, aby mogli o czasie rozpocząć zajęcia i zabierani po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, przy czym uczniowie dowożeni razem na danej trasie czekają na siebie w celu umożliwienia wspólnego przewozu, b) szczegółowy Harmonogram dowozu Wykonawca ustali z dyrektorami szkół, do których uczniowie uczęszczają oraz z Zamawiającym, w oparciu o tygodniowy plan lekcji przewożonych uczniów, c) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy Harmonogramu dowozu uczniów w terminie do 7 dni od podpisania umowy, d) Harmonogram ma być sporządzony dla każdej z tras dowozu i zawierać informację na temat osób bezpośrednio realizujących dowóz, wraz ze wskazaniem numerów telefonów komórkowych, godzin odjazdów i przyjazdów poszczególnych uczniów z domu i szkoły. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dojazdu do szkół; 11) Zamawiający przewiduje średnią dzienną ilość kilometrów na wszystkich kursach: do 180 km, rozliczaną w skali miesiąca. Ilość przejechanych kilometrów w ciągu roku szkolnym (zarówno w danym dniu jak i w trakcie całego okresu realizacji usługi) może ulec zmniejszeniu, co może spowodować zmniejszenie wysokości wynagrodzenia wykonawcy. Przejechanie mniejszej ilości kilometrów w roku szkolnym nie upoważnia wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną część zamówienia; 12) Zamawiający zastrzega, że w trakcie okresu realizacji zamówienia liczba uczniów objętych usługą może ulec zmianie +/- 3, wówczas, w ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu adekwatny do liczby uczniów; 13) Wykonawca zobowiązany będzie do stałego utrzymywania pojazdów w bardzo dobrym stanie technicznym i należytej czystości; 14) Zamawiający nie będzie pokrywał kosztów dojazdu środków transportu z bazy i na bazę Wykonawcy; 15) Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się w terenie ze szczegółowym przebiegiem tras przewozu; 16) Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii będzie nie dłuższy niż 60 minut od ustalonego Harmonogramu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: obejmuje usługę polegającą na transporcie uczniów niepełnosprawnych (dowóz i odwóz), z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Czernica do szkół w Czernicy (nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy, adres: św. Brata A. A. Chmielowskiego 9) i Oławie (nazwa: Zespół Szkół Specjalnych w Oławie, adres: ul. Iwaszkiewicz 9a), wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 3 – obejmuje usługę polegającą na transporcie uczniów niepełnosprawnych (dowóz i odwóz), z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Czernica do szkół w Czernicy (nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy, adres: św. Brata A. A. Chmielowskiego 9) i Oławie (nazwa: Zespół Szkół Specjalnych w Oławie, adres: ul. Iwaszkiewicz 9a), wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w roku 2019/2020 (tj. od 02.09.2019r. do 26.06.2020r.) oraz w roku szkolnym 2020/2021 (tj. od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.); łącznie 376 dni świadczenia usługi. 5. Szczegółowe warunki zamówienia: 1) usługa realizowana będzie na trasie dom - szkoła – dom, zgodnie z kalendarzem roku, na trasie: Gmina Czernica (miejscowości: Kamieniec Wrocławski, Dobrzykowice, Nadolice Wielkie, Nadolice Małe – Czernica (ul. Św. Brata A.A. Chmielowskiego 9) – Oława (ul. Iwaszkiewicza 9a) – Gmina Czernica; Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i z powrotem wynosi 4. Średnia dzienna trasa dowozu na dwóch trasach wynosi do 130 km, jednym środkiem transportu; 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy Wykaz uczniów niepełnosprawnych, objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe i kontaktowe; 3) Wykonawca zapewni opiekuna w trakcie realizacji usługi (opiekunem uczniów musi być osoba pełnoletnia, potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi, niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu; kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w środku transportu musi znajdować się kierowca i opiekun). Zamawiający wymaga, aby funkcje opiekuna pełniła osoba posiadające doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi, pełnoletnie, posiadające zdolność do czynności cywilno-prawnych oraz cechujące się wysoką kulturą osobistą, otwarte na potrzeby osób niepełnosprawnych (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w środku transportu musi znajdować się kierowca i opiekun). Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące funkcję opiekuna, zatrudnione przez Wykonawcę, zobowiązały się w szczególności do: - zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczniom w trakcie przewozu, - zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z niego, przekazania uczniów oczekującym rodzicom, opiekunom, opiekunom w szkole, opiekunom prawnym w wyznaczonych miejscach wsiadania i wysiadania uczniów. Na żądanie Zamawiającego, w przypadku niewłaściwego wykonywania obowiązków przez opiekuna, Wykonawca niezwłocznie zmieni osobę opiekuna. Na żądanie Zamawiającego, w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca zmieni osoby uczestniczące w realizacji zamówienia; 4) środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu oraz nie może być starszy niż 10 lat. Środek transportu wytypowany do realizacji zamówienia musi być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz w przypadku pojazdów więcej niż 7-osobowych, niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej; 5) ze względu na rodzaj zamówienia wskazane jest, aby w trakcie realizacji umowy usługę na danej trasie świadczył ten sam kierowca i opiekun; 6) Wykonawca, w przypadku awarii środka transportu, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie szkoły oraz rodziców, opiekunów, opiekunów prawnych przewożonych dzieci i podstawi w jak najkrótszym czasie inny środek transportu spełniający wymagania zapisane przez Zamawiającego; 7) Wykonawca, w przypadku opóźnień w przewozie, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie szkoły oraz rodziców, opiekunów, opiekunów prawnych przewożonych uczniów; 8) Wykonawca, w przypadku koniecznej zmiany osoby pełniącej funkcję kierowcy czy opiekuna lub zmiany pojazdu, którym realizuje zamówienie niezwłocznie uzgodni zaistniałą zmianę z Zamawiającym; 9) przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali z Zamawiającym optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń: a) uczniowie powinni być dowiezieni do szkół w takim czasie, aby mogli o czasie rozpocząć zajęcia i zabierani po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, przy czym uczniowie dowożeni razem na danej trasie czekają na siebie w celu umożliwienia wspólnego przewozu, b) szczegółowy Harmonogram dowozu Wykonawca ustali z dyrektorami szkół, do których uczniowie uczęszczają oraz z Zamawiającym, w oparciu o tygodniowy plan lekcji przewożonych uczniów, c) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy Harmonogramu dowozu uczniów w terminie do 7 dni od podpisania umowy, d) Harmonogram ma być sporządzony dla każdej z tras dowozu i zawierać informację na temat osób bezpośrednio realizujących dowóz, wraz ze wskazaniem numerów telefonów komórkowych, godzin odjazdów i przyjazdów poszczególnych uczniów z domu i szkoły. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dojazdu do szkół; 11) Zamawiający przewiduje średnią dzienną ilość kilometrów na wszystkich kursach: do 130 km, rozliczaną w skali miesiąca. Ilość przejechanych kilometrów w ciągu roku szkolnym (zarówno w danym dniu jak i w trakcie całego okresu realizacji usługi) może ulec zmniejszeniu, co może spowodować zmniejszenie wysokości wynagrodzenia wykonawcy. Przejechanie mniejszej ilości kilometrów w roku szkolnym nie upoważnia wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną część zamówienia; 12) Zamawiający zastrzega, że w trakcie okresu realizacji zamówienia liczba uczniów objętych usługą może ulec zmianie +/- 1, wówczas, w ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu adekwatny do liczby uczniów; 13) Wykonawca zobowiązany będzie do stałego utrzymywania pojazdu w bardzo dobrym stanie technicznym i należytej czystości; 14) Zamawiający nie będzie pokrywał kosztów dojazdu środka transportu z bazy i na bazę Wykonawcy; 15) Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się w terenie ze szczegółowym przebiegiem tras przewozu; 16) Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii będzie nie dłuższy niż 60 minut od ustalonego Harmonogramu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie laminatu - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie laminatu Lotus Esprit typu kit. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI