Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo
w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo
w roku szkolnym 2022/2023”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e541fec2-0cb3-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028154/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.bulkowo.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z Zamawiającym: gmina@bulkowo.pl lub r.frankiewicz@bulkowo.pl;
Składanie ofert https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: r.frankiewicz@bulkowo.pl, gmina@bulkowo.pl.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w dziale XI), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl lub r.frankiewicz@bulkowo.pl. W korespondencji należy posługiwać się numerem referencyjnym postępowania RRA.ZKR.271.9.2022.
8) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, o której mowa w punkcie 7 może również odbywać się także za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Uwaga:
Pytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem powyższych rozporządzeń ani nie muszą
być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty jest
opisane w dziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.ZKR.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w roku szkolnym 2022/2023.
2. Dzienna sumaryczna długość trasy jaką muszą pokonać pojazdy w celu realizacji dowozu to 480,55 km, przy założeniu, że nauka będzie odbywała się w trybie stacjonarnym. Długość trasy może ulec zmianie (zmniejszyć się lub wzrosnąć)
z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiana długości trasy nie spowoduje zmiany, określonej przez Wykonawcę w ofercie, stawki jednostkowej za kilometr.
3. Uczniów należy dowieźć tak, aby na rozpoczęcie zajęć nie oczekiwali dłużej
niż 50 minut.
4. Szczegółowe godziny kursów przewozów uwzględniające godziny rozpoczynania
i zakończenia zajęć w szkołach, wykaz imienny uczniów wsiadających i wysiadających z konkretnego przystanku, zostaną dopracowane z wybranym Wykonawcą
do 31 sierpnia, na dany rok szkolny.
5. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania uczniów do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz uczniów z jednostek oświatowych po zajęciach lekcyjnych (także dodatkowych) do miejscowości zamieszkania. Trasy przewozu uczniów zawarto w załączniku nr 8 do SWZ.
b) Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w szkołach. Dyrektor szkoły może w danym roku szkolnym, ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 dni. W przypadku braku konieczności dowozu dzieci na całej trasie bądź na jej częściach w dniach wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych Wykonawca rozliczy je wg. faktycznie zrealizowanych kilometrów.
c) Usługa winna być świadczona zgodnie z Regulaminem sprawowania opieki nad uczniami w czasie ich dowożenia i odwożenia do szkół na terenie Gminy Bulkowo przyjętym Zarządzeniem nr 32 Wójta Gminy Bulkowo z dnia 20.07.2011 r., a także obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktów prawa regulujących zasady wykonywania transportu publicznego w sytuacji epidemicznej.
6. Zasady i warunki prawidłowej realizacji zamówienia:
a) Autobusy, którymi realizowany jest przewóz uczniów muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów.
W sytuacji gdy Wykonawca nie może użyć pojazdu zadeklarowanego w ofercie, może go zastąpić innym o cechach/parametrach nie gorszych niż ten wskazany w ofercie;
b) Autobusy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed rokiem 1999.
c) Autobus musi być oznakowany i wyposażony zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.);
d) W przypadku awarii autobusu prowadzącego dowóz Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego, maksymalnie w ciągu 60 minut podstawienia pojazdu zastępczego. Czas podstawienia pojazdu zastępczego jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy, tak długo, aż ten wykona dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie po oczekujących;
e) Realizując dowóz autobusy winny zatrzymywać się w ustalonych, zgodnie z rozkładem jazdy miejscach, przystankach. Zamawiający zastrzega, że ilość przystanków w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie. Kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów;
f) Wykonawca ma obowiązek wyposażyć kierowców w następujące dokumenty:
• wypis z zezwolenia (licencji) na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
• godzinowy rozkład jazdy;
g) Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach;
h) Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z jednostkami odpowiedzialnymi za utrzymanie przejezdności i bezpieczeństwa na trasach dowozu (szczególnie w okresie zimowym);
i) Wszelkie zmiany i utrudnienia wynikłe w trakcie realizacji zadania na trasach dowozu Wykonawca ma obowiązek zgłaszać Zamawiającemu i Dyrektorowi szkoły;
j) Wykonawca zapewnia opiekę i bezpieczeństwo dowożonym uczniom, min. za pośrednictwem Opiekunów dowozu, których powinien przeszkolić w tematyce ich obowiązków i odpowiedzialności, zasad BHP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku gdy długość tras będzie większa niż szacowana - 89 382,30 km, Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i zwiększyć zakres zamówienia o 15 %, tj. do 102 789,65 km
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + P + T
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
P - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego”,
T – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin płatności faktury”
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (P) liczba punktów przydzielana będzie zgodnie z poniższą klasyfikacją:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Liczba przyznanych punktów
do 60 minut - 0 pkt
do 45 minut - 10 pkt
do 30 minut - 20 pkt
Uwaga!
Czas podstawienia pojazdu zastępczego należy podać w minutach, w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie minimalny czas tj. 30 minut otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium II (P).
Najdłuższy wymagany czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 60 minut. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego czasu lub niepodania wcale oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Najkrótszy możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 30 minut. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas krótszy niż 30 minut to do oceny ofert zostanie przyjęty czas 30 minut i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
W Kryterium III (T) liczba punktów przydzielana będzie zgodnie z poniższą klasyfikacją:
Termin płatności faktury [dni] Liczba przyznanych punktów
21 dni - 0 pkt
30 dni - 10 pkt
40 dni - 20 pkt
Uwaga!
Termin płatności faktury należy podać w dniach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny termin płatności faktury otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium III (T).
Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury wynosi 21 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany terminu lub nie podania wcale, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin płatności faktury wynosi 40 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 40 dni do oceny ofert zostanie przyjęty termin 40 dni i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przedłoży zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, 1005).
2. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadania niezbędnego doświadczenia
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty co najmniej 2 usługi polegające
na dowozie uczniów do szkół, każda o wartości minimum 200 000,00 zł brutto rocznie. Dowodami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie mogą być: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli usługa była realizowana w ramach umowy z Gminą Bulkowo z/s ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo referencje nie są wymagane.
4. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczące posiadanych narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) trzema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, każdy wyposażony w minimum 39 miejsc siedzących,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, każdy wyposażony w minimum 16 miejsc siedzących,
W wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ należy podać markę samochodu, typ, nr rejestracyjny, rok produkcji oraz ilość miejsc siedzących.
5. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczące potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia w charakterze kierowców pojazdów.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierowców pojazdów i posiadają prawo jazdy kategorii D.
W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ należy podać
min. imię i nazwisko kierowcy, datę uzyskania prawa jazdy kategorii D.
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenie lub licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, 1005);
4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług powinien potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 3;
5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.
6) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. kierowców pojazdów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX
pkt 5.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów,
wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Do oferty należy dołączyć także wypełnione oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które
roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy –
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące
załącznik nr 11 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie przez miniPortal UZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust.
1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) (przesłanka
obligatoryjna).
Uwaga:
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w
wysokości do 20 000 000 zł (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.).